Ayami laten bezorgen?

di 12:00 - 22:00

1519023742 61
1526522036 65
1534020330 65

1. Wilden hetzelde bestellen zoals altijd...
    Helaas is het niet meer wat het was...
    1. Je betaald ineens voor bijna alle bijgerechten van de wokbox bij, terwijl dit voorheen alleen de laatste 2 a 3 gerechten was, waar je extra voor moest betalen.
    2. Krijg je het thuis bezorgd, is het al bijna koud...
    3. Krijg je een bak met een KLOMP witte rijst, een beetje sate en 2 stokjes.. Voorheen was dit een bak vol met goeie rijst en genoeg sate om je hele rijst mee te bedekken en de 2 stokjes...

Uiteindelijk hebben we betaald voor een bak witte rijst, met een beetje saus...

Heel erg jammer en slecht begin van het jaar zo...

2. Y. Geurt

Eten was heerlijk. Was goed geholpen bij het afhalen tijdens deze nare Covid19 periode. Wel de beste Chinees van Deventerr.

3. Fam. Groen

Loempia’s afgehaald.
    Het wachten duurde niet heel lang.
    De inhoud van de loempia’s viel tegen. Deze bestond voornamelijk uit tauge, een klein dobbelsteentje kip (of was het ham?) en een kruimeltje ei. Was het het onderste uit de pan? Het smaakte zurig en was echt niet lekker.

2,4
  4. Eigenlijk was het die avond geen all you can eat (maar het bord stond wel buiten), maar we konden na overleg toch gewoon de aziatische tapas bestellen.
    Eten was heerlijk, vooral de beef in zwarte bonensaus en de garnalen. Vergeet ook de gebakken peper met kip niet.
    De bediening prima, en prijs/kwaliteit ook.

5. Anke van O

De jonge Aziatische gastheer heeft mij voor de zoveelste keer beledigd, wat moet hij nog veel leren over gastvrijheid en vooral beleefdheid. Hij ging zelfs mijn klacht met de andere bespreken! Helaas kun je bij dit bedrijf je klachten niet kwijt omdat het een familiebedrijf is. Misschien een cursus opvoeding, klantvriendelijkheid, en correctheid? Door fout opgenomen bestelling, was de helft koud.

2,2
  6. Het eten was helemaal toppie.
    Echt een aanraden om daar na toe te gaan.
    De belichting was goed en de buffet jongen wat had ik toch genoten man.
    Gastvrijheid ik zeg u tegen.

7. Eten was goed verzorgd. Het restaurant wel erg donker. Kan iets vriendelijker. Maar kom er zeker nog weer terug.
    Joke

8. Ik heb een visallergie en er werd ontzettend rekening mee gehouden. Personeel is professioneel, en warm. De eigenaren hebben een mooie restaurant en de kaart is zeer overzichtelijk. Bedankt voor gisteravond, zeer geslaagd!

9. Eergisteren hier wezen eten met paar vrienden. Erg gezellig gehad en lekker gegeten. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend!! Kom zeker nog een keer terug.

10. Verschillende keren hebben we hier met het hele gezin gegeten. Het was heerlijk en gezellig. Volop keuze. En erg vriendelijke bediening. Kortom, een aanrader!

11. Vanavond hier gegeten, en ook een topavond daarbij gehad!! We waren met z'n vijfen nog niet eens €150 kwijt! (inclusief drinken). Het eten was erg lekker en het personeel was erg aardig tegen ons. Ben maar meteen gaan reserveren voor kerst!

12. Gisteravond hier gegeten, toen we aankwamen werd onze jas netjes aangenomen en mochten we zelf een tafeltje uitkiezen. Vrij snel bedient en voorzien van een drankje. Gerechtjes werden vrij snel gebracht. Helaas vielen sommigen een beetje tegen, zalmsalade , sla met een flinke scheut saus, een geroosterd speenvarken dat iets te lang geroosterd was. De sushi was wel lekker. Naarmate de avond vorderde werd de bediening wat minder.

Restaurant was heel sfeervol ingericht, de prijs (nog geen 60 euro voor 2 personen aan eten en zes drankjes) was ook prima.

13. Interieur ziet er prachtig uit. Helaas kan ik het eten niet beoordelen. Bij binnenkomst voel je je al niet welkom, omdat er niemand naar je toekomt. Daarna heb ik driekwartier gewacht op de kaart, uiteindelijk niet gekregen. Toen ben ik maar opgestaan en weggegaan.

Ik denk dat ze het bedieningspersoneel moeten uitbreiden. Met twee personen is het lastig om alle tafels bij te houden. Service moet verbeterd worden, anders raken ze nog meer klanten kwijt.

4,5
  14. Hele slechte ervaring. Een sushi met ossenhaas op de kaart en je krijgt sushi met gebraden gehakt. Dat is echt kansloos, dan moet je stoppen met je restaurant of les nemen in een echte sushi bar, want cocktail saus is geen champignonsaus. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar de cola was goed.

2,9
  15. Nadat we een klein beetje tijdens de vierde ronde hadden laten staan moesten we twee Euro per bordje extra betalen, het was echt nog maar een klein beetje. En betrof twee bordjes. Toen wij voorstelde de laatste ronde dan over te willen slaan ging deze dame hiermee niet akkoord. Ze vertelde ons op een nare en dwingende manier dat dat de regels zijn. Ik heb nog nooit zo'n klant onvriendelijke dame meegemaakt. Helaas kwam de eigenaresse nadat we onze jassen al aanhadden verhaal halen. Ze concludeerde ook dat die dame onjuist had gehandeld. Dit alles heeft voor mij uiteraard betrekking op dit cijfer.

1,4
  16. Gisteren hier gegeten. Na het zitten gaven ze ons gelijk aan dat het advies was 3 gerechten per gang. Dat advies stond ook op de kaart, maar bedankt voor de toelichting.

We hebben meer dan 3 gerechten aangekruist, kwamen ze meteen aan dat dit toch eigenlijk niet de bedoeling was?? Misschien moeten ze nog even nakijken in een woordenboek wat "advies" betekend. Ik reageerde met, dit is toch all you can eat en het is een advies? krijg ik als reactie "ik werk hier ook maar, dus ik weet het ook niet". Ik heb netjes gemeld dat wanneer hier moeilijk over gedaan zou worden we wel naar een ander restaurant zouden vertrekken, ondertussen werden de sushies al opgediend en gezegd dat we ons geen zorgen hoefden te maken, dus verder is er ook niet meer moeilijk gedaan.

Verder was het het eten wel OK, maar de sushi's echt megagroot met veel rijst, ik ben zelf vrij groot, maar kreeg de sushi nauwelijks met 1 hap in mijn mond. kreeg een beetje het gevoel dat we snel vol moesten zitten door de rijst. Wanneer je hier toch gaat eten kan je beter de sushi's bestellen waar er 3 in 1 gerecht zitten, die zijn wat makkelijker te eten.

verder zaten we bij de laatste gangen op 1 á 2 gerechten per persoon omdat we al vol zaten, dat hele knieperige gedoe in het begin over de maximaal 3 gerechten per gang is mijn inziens helemaal niet nodig omdat je uiteindelijk toch niet meer dan 3 gerechten per gang op krijgt en het nogal sfeer verpestend is. (tip voor het restaurant).

Voor ons helaas geen 2e keer.

4,9
  17. Deventenaar

Bestel hier geen (afhaal) Sushi; je betaald je scheel en je krijgt slordige sushi met bijna geen vulling! Afzetterij!!! Afhaal Chinees is wel lekker maar ook nog steeds erg prijzig!

18. We hadden 's avonds laat telefonisch sushi besteld, dus verwachtten ook per se het allerbeste. Maar ze hadden misschien beter kunnen zeggen dat de keuken al gesloten was. De rijst was droog en taai; lag er al een tijdje waarschijnlijk, heel weinig vulling waarvan bijna alleen maar groentes. Er zat wel smaak aan maar het viel ons kwalitatief zwaar tegen. Restaurant Moskou zouden we eerder aanraden voor het bestellen van sushi: lekker! Verder wel erg vriendelijk personeel en het restaurant ziet er erg sfeervol uit.

19. Helaas een slechte ervaring. De laatste keer dat wij er waren , plm 2 jaar geleden, was het een Chinees restaurant. De sfeer, ontvangst en bediening zijn ons bijgebleven omdat het prima was. Nog voor we onze jas uitgetrokken hadden kwam de bediening vragen wat wij wilde drinken. Even onze jas uitdoen graag , een ogenblik aub. We zaten nog niet dus. De bedienende mevrouw bleef staan wachten totdat wij zover waren dat we normaal op onze stoel zaten. Na het serveren van het drankje zag ik dat de kaart japanse gerechten op een invul formulier aangaf met bepaalde voorwaarden over aantal en een vaste prijs. Na kenbaar gemaakt te hebben dat wij dus eigenlijk de Chinese keuken hadden verwacht vertelde men dat deze kaart er nog wel was. Nadat wij deze kaart hadden gekregen bleef de bediening af en aan lopen naar enkele tafeltjes waar gasten zaten. Maar bij veelvuldig langs ons tafeltje te hebben gelopen bleef alles stil. Waar ze het druk mee hadden konden we niet inschatten. Achter het buffet was het redelijk druk met etende en pratende bedieningsleden. Na plm 20 minuten zijn we opgestaan, hebben de nauwelijks genuttigde drankjes afgerekend en zijn weggegaan. Enige opmerking was of we niet wilde eten? Bij ons volgende bezoek aan Deventer staat dit restaurant dus niet meer op de lijst.

20. H Scheerooren

Met 10 vrienden hier gegeten.
    Avond duurde lekker lang en het was gezellig. Verrassend eten, goed van smaak en ruime keuze.
    Wel even opleten wie wat besteld heeft want ze werken hier met een allyou can eat/sharing systeem.

Bediening kan wel wat beter. Het bestellen van drinken en non-food(bestek) wensen werden behoorlijk vaak vergeten.

21. Heerlijk gegeten. Ruim voldoende keuze op de menu kaart. Bediening is oplettend en aardig. Af en toe hadden ze een onderdeel niet helemaal goed, daarom niet hoger beoordeeld. De prijs/kwaliteit is erg goed. Wij hebben samen voor € 65 incl 8x drinken gegeten.

22. Goed gegeten, boven gemiddelde kwaliteit, personeel moet nog wat wennen aan de nieuwe opzet, maar doen hun best en eigenlijk is dat het enige dat telt. Met 4 personen gegeten op zaterdag en nog geen € 40,- per persoon betaald.

23. Erg lekker en gezellig en vlugge aardige bediening. Veel variatie en ook genoeg andere warme gerechten. Prima, gaan we nog een keer naar toe!

24. marian

25. Helaas een slechte ervaring! Na 2 1/2 uur opgestapt omdat wij in die tijd 1 gang ophadden (3 sushi's), en de tweede gang was nog lang niet in zicht. Er ging van alles mis bij de bestelling (en niet alleen aan onze tafel). Tafelnummers en bestelformulieren werden door elkaar gehaald. Bestellingen aan de verkeerde tafel gegeven en dit niet oplossen. Tafels niet of slecht afgeruimd.
    Uiteindelijk alleen voor drank betaald en niet de ene gang sushi. Het enige pluspuntje: de kwaliteit van de sushi was goed.

3,9
  26. Jammer dat ze je eigenlijk maar 3 gerechten per ronde willen laten bestellen; dat komt een beetje gierig over. Toen we stiekem toch 4 gerechtjes p.p. bestelden kregen we wel alle gerechtjes die we besteld hadden. Het eten is echt heerlijk! Het restaurant sfeervol ingericht en de bediening zeer vriendelijk.

27. Eindelijk ook in Deventer sushi all you can eat. Toen ik dit las was ik helemaal blij. Wij gaan regelmatig eten bij de al you can eat sushi bars zoals Sumo. In verhouding tot deze is de variatie niet erg groot. Inderdaad 149 gerechten op de kaart maar dan vooral frituur en andere gerechten. Sushi valt dan tegen. Sushi is daarnaast taai, droog, te grote rollen en uren van te voren gemaakt. Helaas dus iets te vroeg gejuicht... Voor mij dus geen 2e keer, reis dan liever naar Arnhem waar voldoende sushi restaurants aanwezig zijn en vers. Misschien leert men van de ervaringen van klanten en wordt het verbeterd (op zijn minst direct verse bereiding en geen taaie koude sushi) dan wil ik het zeker nog eens proberen. Het idee is in ieder geval goed en in andere steden een groot succes.

4,9
  28. Hoog restaurant, sfeervolle donkere tinten, apart plafond, mooi en rustig fotobehang grote kroonluchters en de stoelen zitten goed, het traditionele afhaal gedeelte is zichtbaar maar niet hinderlijk omdat de afhalers via een zij ingang aan hun trekken komen.
    De bediening is zeer vriendelijk en de prijs is in verhouding met wat geboden wordt.
    De kaart is erg royaal, ook voor de sushi haters zijn er genoeg gerechten welke van de traditioneel nederlandse/Chinese kaart komen zoals: nasi goreng, patat etc.
    Voor de wat meer ontwikkelde eter/genieter die verder kijkt dan de 149(!) gerechten en bij voorbaat denkt: zoveel gerechten... dan is het goed! Deze eter komt niet aan zijn of haar trekken, de kruiding ook van de gerechten welke als 'pittig' vermeld staan is zeer matig, de kwaliteit van het vlees en vis is redelijk tot goed, opa en oma kunnen hier dus ook 'pittig' eten, ook de wasabi is aangepast aan huize Avondrood.
    De garnaalrol (het product bij uitstek om te bepalen hoe de keukenbrigade werkt) was uren van te voren bereid dus koud en taai... De nori van de handrollen was stug en slof -de norivellen even over de hete plaat- en de kok geeft blijk van liefde voor het product, de garnalen saté was lekker.
    De sushi opzich waren best mooi en origineel zoals de regenboog of de vegetarische sushi.

Samengevat: serieus goed te doen!
    De 'oud Hollandsche' Chinees blijft wel een dikke vinger in de pap houden, risicoloos uit eten voor het hele gezin dus voor Deventenaren, angsthazen en ouderen een puik plekkie!