• Lid sinds 2 juli 2009

Rhodos

Weert

De Banjaard

Zierikzee

Henk Janssen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Henk Janssen's profielfoto
    Henk Janssen heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Eindelijk weer kunnen gaan eten bij Rhodos na jaar lockdown en na vervelende Covid. Het was weer uitstekend kwaliteit en sfeer en service. Dankjewel voor de fijne avond.

2. Henk Janssen's profielfoto
    Henk Janssen heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Vanavond weer heerlijk gegeten bij Rhodos in Weert.

3. Henk Janssen's profielfoto
    Henk Janssen heeft een recensie geschreven voor De Banjaard

Een leuk, vriendelijk Eetcafe aan de haven in Zierikzee.
    Ben nu een paar vrijdagavonden gaan eten bij Eetcafe de Banjaard. Leuk Eetcafé met goede sfeer en leuke mensen.
    De laatste keer aspergesoep als vooraf en sliptong als hoofdgerecht. De aspergesoep was prima en de sliptong, 3 stuks, waren heerlijk. In de week daarvoor saté met kroepoeken en frieten geserveerd met 3 sausjes. Daarna een koffie met cointreau. Hoewel Zierikzee een bijzondere plaats in mijn verleden heeft heb ik er voor gekozen om daar dit jaar regelmatig te verblijven. Tot dusver heb ik er leuke avonden gehad en leuke en bijzondere mensen ontmoet. De komende maanden ga ik daar zeker vaker mijn avonden doorbrengen en genieten van de gastvrijheid van Zierikzee en de Banjaard in het bijzonder.

4. Henk Janssen's profielfoto
    Henk Janssen heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Ik kom al jaren bij Rhodos. Het is er altijd gezellig en prima eten. Sinds Stelios (chef kok) en Nikki de zaak runnen is de kwaliteit en klantvriendelijkheid (was goed) nog beter geworden. Voor mij is het altijd een avond heerlijk genieten van de griekse gastvrijheid, de heerlijke gerechten en top bediening. Ze leveren 7 dagen per week een topprestatie en verdienen van mij een dikke tien daarvoor. Kan dit restaurant iedereen aanbevelen.

5. Henk Janssen's profielfoto
    Henk Janssen heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Rhodos is al jaren mijn favoriete restaurant. Ik mag elke keer weer genieten van het heerlijke eten en de gastvrijheid van Nicky en haar man, de chefkok. De lamskoteletjes en de dorade zijn mijn favoriete menu items. Er is ook voorzien in een rookruimte op de eerste etage. Ik geniet elke keer weer van een heerlijke avond bij Rhodos. Mijn complimenten voor deze horeca ondernemers.