• Lid sinds 9 augustus 2019

Bij Hammingh

Garnwerd

H Leerink heeft nog geen foto toegevoegd

1. H Leerink's profielfoto
    H Leerink heeft een recensie geschreven voor Bij Hammingh

Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken afgelopen week! De bijpassende wijnen werden rustig en correct uitgelegd in combinatie met de gerechten, de bediening is vakkundig en persoonlijk, de gastheer liep in zijn eentje en het was best druk. En ondanks dat, wat een gezelligheid brengt het personeel met zich mee. Het vijf gangen verrassingsmenu is uit de kunst!!

2. H Leerink's profielfoto
    H Leerink vindt de recensie door Jb voor Bij Hammingh niet leuk

Vandaag 23.8 .19 bij Hamming geweest. We kwamen er vroeger regelmatig en was altijd goed, het was een begrip in Groningerland. Onbegrijpenlijk hoe het er is.
    Onprofessioneel personeel op 1 meisje na (zij was de enige die professioneel was) Loopt constant een grote bruine hond op terras tussen de tafels door, hetgeen wij zeer onhygienisch ervaren.
    Vroeger had Hamming een mooie menukaart, is ook niets meer van over. Pracht locatie, helaas was dit ons laatste bezoek. Jammer en nog eens jammer.

2,7
  3. H Leerink's profielfoto
    H Leerink vindt de recensie door Hans van Reijswoud voor Bij Hammingh leuk

Hans van Reijswoud

Prima gegeten! Mooie wijnen en fijne sfeer, goede prijs!

4. H Leerink's profielfoto
    H Leerink vindt de recensie door GerdaKobalt voor Bij Hammingh leuk

GerdaKobalt

Heerlijk gegeten met een perfect wijntje in sfeervolle ambiance. Uitzicht op het Reitdiep en 't Hogeland. Eigenaren en bediening gastvrij en attent. Eerder in aspergeseizoen ook al kennisgemaakt met de creatieve en culinaire veelzijdigheid van dit restaurant.

5. H Leerink's profielfoto
    H Leerink vindt de recensie door Sabina voor Bij Hammingh leuk

Super lekker gegeten in mooie ambiance, topkok!
    Jammer dat de slechte recensies op deze site gaan over de situatie bij de vorige eigenaar.
    Nu is het weer een geweldig restaurant!

6. H Leerink's profielfoto
    H Leerink vindt de recensie door B Oldenzaal voor Bij Hammingh niet leuk

B Oldenzaal

Zeer kleine porties, zand in de sla, niet al te vriendelijke bediening.

3,4
  7. H Leerink's profielfoto
    H Leerink vindt de recensie door Mieke voor Bij Hammingh niet leuk

We hebben helaas een teleurstellende ervaring gehad. We bestelden voor de lunch allebei een glas karnemelk, allebei een mosterdsoep en 1 keer 2 garnalenkroketten. Je kunt 1 garnalenkroket bestellen voor €7,50 en 2 voor €11,50. De mosterdsoep was een slap aftreksel van de overheerlijke mosterdsoep vroeger van Hammingh. Maar oké, iedere kok maakt zijn eigen recept. Er zaten een paar flintertjes ham of spek in de soep. Met het blote oog bijna niet te zien. Op mijn vraag of we een extra bordje konden krijgen bij de kroketten, werd bij de levering door de bediening gezegd, dat ze dit niet deden, omdat ze de mogelijkheid bieden om 1 kroket te bestellen en ze had ons ook al een extra bestek moeten geven, ze moest om de kosten denken. Uiteraard had zij volkomen gelijk volgens de letter van de menukaart, maar de toon en manier waarop het gezegd werd was erg onprettig. Bij het afrekenen heb ik nog geprobeerd uit te leggen dat dit niet erg klantvriendelijk overkwam. Maar ze bleef bij haar mening dat ze het vriendelijk had gezegd. Deze klantonvriendelijke actie scheelt 1 bordje in de afwasmachine, maar ook een klant. Wij komen hier niet weer.

3,3