• Lid sinds 8 augustus 2019

Bij Hammingh

Garnwerd
  2. Bij Hammingh

Garnwerd

Mieke heeft nog geen foto toegevoegd

1. Mieke's profielfoto
    Mieke vindt de recensie door Mieke voor Bij Hammingh niet leuk

We hebben helaas een teleurstellende ervaring gehad. We bestelden voor de lunch allebei een glas karnemelk, allebei een mosterdsoep en 1 keer 2 garnalenkroketten. Je kunt 1 garnalenkroket bestellen voor €7,50 en 2 voor €11,50. De mosterdsoep was een slap aftreksel van de overheerlijke mosterdsoep vroeger van Hammingh. Maar oké, iedere kok maakt zijn eigen recept. Er zaten een paar flintertjes ham of spek in de soep. Met het blote oog bijna niet te zien. Op mijn vraag of we een extra bordje konden krijgen bij de kroketten, werd bij de levering door de bediening gezegd, dat ze dit niet deden, omdat ze de mogelijkheid bieden om 1 kroket te bestellen en ze had ons ook al een extra bestek moeten geven, ze moest om de kosten denken. Uiteraard had zij volkomen gelijk volgens de letter van de menukaart, maar de toon en manier waarop het gezegd werd was erg onprettig. Bij het afrekenen heb ik nog geprobeerd uit te leggen dat dit niet erg klantvriendelijk overkwam. Maar ze bleef bij haar mening dat ze het vriendelijk had gezegd. Deze klantonvriendelijke actie scheelt 1 bordje in de afwasmachine, maar ook een klant. Wij komen hier niet weer.

3,3
  2. Mieke's profielfoto