• Lid sinds 4 februari 2011

Gandhi

Utrecht

Asian Tower

Nieuwegein

Gerrit Ruyter heeft nog geen foto toegevoegd

1. Gerrit Ruyter's profielfoto
    Gerrit Ruyter heeft een recensie geschreven voor San Remo

Goede pasta... slechte pizza... goede afhandeling, daarom service een 7

2. Gerrit Ruyter's profielfoto
    Gerrit Ruyter heeft een recensie geschreven voor Gandhi

Slecht!! We zijn vanavond langs geweest met de bedoeling om daar te gaan eten, echter... we kregen de menukaarten, maar na bijna 20 minuten nog steeds geen ober gezien te hebben, geen drankje of iets anders voorgezet kregen, zijn we opgestaan en weggegaan.

Of we onzichtbaar waren... ook toen we met de jassen aan weer opstapten geen woord van excuus of wat dan ook. Dit was voor ons dan ook de laatste keer dat we hier geweest zijn.

3,5
  3. Gerrit Ruyter's profielfoto
    Gerrit Ruyter heeft een recensie geschreven voor Restaurant Rood

Leuk restaurant, aardige bediening, we wilden tapas eten (via hun website gelezen) , maar dat was er niet, de website bleek nog niet aangepast, toen bestelden we Franse rode wijn, helaas was die ook niet meer leverbaar. Argentijnse wijn was er wel en die was goed.

Waar we eigenlijk voor kwamen hebben we verschoven naar een andere keer, ander restaurant.
    Het voorgerecht (geitenkaasje) was heerlijk, het kleintje saté als voorgerecht ook, een schnitzel die ik als vleesliefhebber niet opkreeg, inderdaad de grootste van de prov.Utrecht.

Een (peper, knoflook) sausje zo niet misstaan hebben, ik miste de finishing touch, de patat was gewoon als patat, dus nauwelijks aangeraakt, hadden wat mij betreft ook wel wat kruidige gebakken aardappelpartjes mogen zijn.
    Daarna een cappuccino, en mijn partner een dame blanche, in totaal 75 euro voor 2 personen was dit redelijk tot goed te noemen.

Over de aanwezige achtergrondmuziek kun je een mening hebben, voor mij was deze ongeschikt en te aanwezig.
    Of we daar terugkomen weet ik niet, er zijn nog zoveel restaurants die de moeite van een bezoek waard zijn.

4. Gerrit Ruyter's profielfoto
    Gerrit Ruyter heeft een recensie geschreven voor Asian Tower

Prima geregeld daar, fijn restaurant en uitstekende keuken. Personeel is goed op elkaar ingespeeld en erg correct op een prettige manier. Mijn complimenten!