Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuisd naar Voorstraat 42, 3401 DC, IJsselstein

U kunt in de nabije omgeving van Restaurant Rood parkeren. zie www.restaurantrood.nl/parkeren

• Biologisch

1619002100 73
1638201609 73
1686200382 73

1. Leen Blok

Wij zijn inderdaad zaterdag met de kinderen en kleinkinderen langs geweest bij Restaurant Rood, is een enorme teleurstelling geworden trouwens.
    Samenstelling van de familie: 5 volwassenen en 5 kinderen in de leeftijd van 13, 8, 6, 3 en 2 jaar.
    Het leek voor ons aantrekkelijk om hier te gaan eten met de kortingsbonnen van AH. Immers elk 2e 3 gangenmenu zou gratis zijn, niets bleek minder waar.
    Wij hebben conform de menukaart 3 kindergerechtjes en 5 keer 3 gangenmenu’s besteld. Hierbij hebben de kinderen van 13 en 8 jaar en 1 volwassene het warm brood van de buren à € 3,50 met brood met kruidenboter en aioli. Prijs op Internet stemt trouwens niet overeen met wat je moet betalen.
    De andere volwassenen hebben andere voorgerechten besteld. Hierna 7 hoofdgerechten en 7 Nagerechten. Zijn volgens ons gewoon 7 complete 3 gangenmenu‘s. Immers alles is besteld vanaf de menukaart.
    Bij afrekenen vond de eigenaar dat het warme brood geen voorgerecht was! Staat immers wel als zodanig op zijn menukaart.
    Zijn opmerking was: Kan wel op de kaart staan maar ik vind dat geen voorgerecht. Dus komt dat niet in aanmerking voor de kortingskaarten. Een heel bijzondere kijk. Deze meneer verandert tijdens de wedstrijd de spelregels en stelt niemand hiervan in kennis.
    Ze zullen ons daar als klant nooit meer zien. Interesseerde de eigenaar totaal niet. Als ik het niet met hem eens was moest ik de richtlijnen van IENS maar doornemen. Daar zou deze merkwaardige handelswijze zeker in staan.

De wachttijden bleken enorm (zeker met kleine kinderen). We hebben bijv. 1,5 uur op ons voorgerecht moeten wachten en na het voorgerecht nog ruim een half uur op ons hoofdgerecht.
    Wel zag men kans om telkens te komen vragen of er nog iets te drinken moest zijn. Is allemaal niet zo erg maar loopt wel op als men zijn klanten zo lang laat wachten.
    Volgens de bediening zat er bij de kindermenu’s een ijsje. Moesten ze wel even zelf gaan halen aan de overkant van de straat (heeft Restaurant Rood nog een friteszaak). Staat er vervolgens wel doodleuk € 3,50 per persoon (dus 3 keer) op de rekening.
    Porties waren klein en kwalitatief redelijk. Zeker geen hoogvlieger, zelfs geen mediumvlieger.

Ik begrijp dan ook niet dat een gerenommeerd bedrijf als AH zijn naam wil verbinden met dit soort restaurants.
    Deze zijn immers totaal niet waar AH voor staat namelijk transparantie, klantgerichtheid, klanttevredenheid, kwaliteit en kwantiteit.
    Restaurant Rood bezit geen van allen. Het is misschien raadzaam om met Restaurant Rood in overleg te gaan om teleurstelling van andere klanten te voorkomen.
    Nog beter zou zijn dit soort dissonanten uit uw samenwerkingsverband te schrappen. Deze manier van doen schaadt niet alleen de naam van AH maar ook die van IENS.
    De handelswijze die wij hebben mogen ontvangen werd namelijk niet voor de 1e keer toegepast.

2,2
  2. Heerlijk uit eten geweest met partner, nog wel op de oude locatie .

Vriendelijke bediening die weet waarvoor de bediening bedoelt is, zeer goede indruk en verstand van gasten te bedienen!

De sfeer was erg aangenaam.

Het eten was zeer goed, salade lekker fris vlees sappig en medium zoals vooraf is besproken met de gastdame.

Kortom een ondernemer die zijn vak goed begrijpt!

Kom zeker nog eens terug bij jullie.

3. Verschillende keren heerlijk gegeten. Hartelijke ontvangst, fantastisch eten, meer dan voldoende en persoonlijke aandacht. Een restaurant om steeds naar terug te gaan!

4. Op 26-09-2015 hier heerlijk gegeten met onze klein-dochter. Alles prima geregeld en vlotte vriendelijke bediening. Leuke vuurfontein voor de bijna jarige klein-dochter. Zowel de biefstuk als de schnitzels smaakten voortreffelijk. De biefstuk was topklasse en boter-mals. Wij gaan hier zeker meer komen. Chapeau.

5. fam v Kouwen

26-04-2015 hebben wij gegeten bij restaurant Rood. Keurige bediening, er wordt uitgelegd hoe het eten bereid wordt. Voorgerechten zijn heerlijke en de biefstuk is een echte aanrader. We hadden aangegeven dat we een bepaalde tijd weg moesten en daar werd keurig rekening mee gehouden. We komen zeker nog eens terug.

6. 7 september j.l. gegeten bij Restaurant Rood in IJsselstein. We hadden een geweldige Geitenkaas salade als voorgerecht en saté als hoofdgerecht. Kwaliteit in verhouding tot prijs is Top! Dat kom je wel eens anders tegen.
    De eigenaar geeft goede adviezen inzake bijpassende wijn en heeft altijd wel een leuke whisky of mooie armagnac als toetje bij de koffie.
    De sfeer en entourage (met steigerhout) geeft warmte, hier voel je je op je gemak. Wij komen zeker terug.

7. Leuk restaurant, aardige bediening, we wilden tapas eten (via hun website gelezen) , maar dat was er niet, de website bleek nog niet aangepast, toen bestelden we Franse rode wijn, helaas was die ook niet meer leverbaar. Argentijnse wijn was er wel en die was goed.

Waar we eigenlijk voor kwamen hebben we verschoven naar een andere keer, ander restaurant.
    Het voorgerecht (geitenkaasje) was heerlijk, het kleintje saté als voorgerecht ook, een schnitzel die ik als vleesliefhebber niet opkreeg, inderdaad de grootste van de prov.Utrecht.

Een (peper, knoflook) sausje zo niet misstaan hebben, ik miste de finishing touch, de patat was gewoon als patat, dus nauwelijks aangeraakt, hadden wat mij betreft ook wel wat kruidige gebakken aardappelpartjes mogen zijn.
    Daarna een cappuccino, en mijn partner een dame blanche, in totaal 75 euro voor 2 personen was dit redelijk tot goed te noemen.

Over de aanwezige achtergrondmuziek kun je een mening hebben, voor mij was deze ongeschikt en te aanwezig.
    Of we daar terugkomen weet ik niet, er zijn nog zoveel restaurants die de moeite van een bezoek waard zijn.

8. Raymond Koek

Wij hebben heerlijk gegeten afgelopen zaterdag bij restaurant Rood. Leuke lokatie, sfeer in het restaurant was erg gezellig en de bediening (waarschijnlijk de eigenaar) was erg gedreven en vriendelijk. Het eten was van voorgerecht tot dessert top! Bedankt voor de leuke avond.

9. Gisteravond ons 3-jarig huwelijk gevierd bij Rood. Heerlijke carpaccio als voorgerecht. De malse ossenhaaspuntjes waren wat mij betreft een goede keuze voor het hoofdgerecht. Mijn man was blij met zijn keuze voor red snapper, in combinatie met pasta. Samen hadden we ala nagerecht de "goud van oud" creme brulee genomen, een heerlijke afsluiter. De man in de bediening was erg vriendelijk en dacht leuk met ons mee o.a. voor de keuze van de wijn. Ondanks het warme zomerweer was het restaurant gezellig druk bezet. Wellicht eerder, maar met ons 4-jarig jubileum komen we sowieso weer!

10. H.Kuipers

Eerste indruk; een gezellig restaurant. Bediening goed, smaakvol gegeten, kortom een echte aanrader.

11. Suzanne en Ruud

Eerlijk is eerlijk: Restaurant Rood zonder poespas fijn restaurant. Ligging prima, gezellig in het oude gedeelte van Ijsselstein. Aanzicht gezellig uitnodigend. Binnenkomst royale entree, correcte ontvangst met betrekking tot de jassen ect.
    Indeling ruim, niet teveel op elkaar; genoeg privacy. Bediening correct, snel, vriendelijk en zorgvuldig. Kwaliteit: eten prima, goede temperatuur en smaakverhouding. Afstemming gerechten; prima. Kortom; voor een redelijke prijs prima eten en vertoeven.

12. C.Stekelenburg

Gisteren zijn wij er weer gaan eten en het was wederom erg lekker! De bediening is goed en de sfeer is gezellig. Kortom: een leuk en gezellig restaurant in de binnenstad van IJsselstein.

13. Ik kom niet vaak in dit restaurant omdat ik niet vaak uit eten ga. Alle jaren dat ik er kwam was ik erg tevreden en nu het interieur rustiger is geworden bevalt het me nog beter. Altijd zeer tevreden over het eten en als je bv. een uitgebreide salade wil, staat niet op de kaart, dan wordt dat gewoon gemaakt voor je. Prima smaak. Goede en fijne bediening

14. fam. de Vos

We hebben lekker gegeten. De kwaliteit was heel goed maar omdat wij w.s. grote eters zijn vonden we hoeveelheid wat aan de kleine kant. Sfeer en bediening was prima.

15. Familie van Poppel

Vorige week vrijdag een familie etentje gehad met 15 pers.
    Van te voren overleg gehad met de eigenaar en alles verliep die avond zoals afgesproken. Beter had niet gekund!
    Heerlijke gerechten, plezierige sfeer en dito bediening.
    Wij komen hier zeker nog ‘ns terug, als gezin of met een grote(re) groep. Een echte aanrader!

16. Helaas geen leuke...
    Door een vriendin werd ik voor mijn verjaardag uit eten genomen bij Rood.
    Het begon met de vraag of we een broodje wilden met lekkere boter. Hierop volgden 10 repen brood met twee kleine miniscule bakjes boter. Zo een waar je je theezakje inlegt. Beschaamd keken we elkaar aan want meer dan twee reepjes brood kreeg je er niet mee gesmeerd. Afin.
    We bestelden gamba´s met pasta en rode peper,we vroegen de rode peper weg te laten aangezien we nog weg moesten hierna. Dat was geen probleem. Toen even later ons bord kwam waren we al erg teleurgesteld bij de opmaak hiervan. Geen kleur te bekennen en ja dus alleen al dente pasta en 5! gamba´s.
    Na enkele happen gegeten te hebben waren we er eigenlijk allebei over eens, we zouden de ober roepen want de gamba´s waren tot pap gekookt en er zat werkelijk kraak noch smaak aan...Hierop werd ons bord weggehaald en kregen we even later weer een ander bord terug met wat al dente pasta en wat geroerbakte groente..en geen gamba meer te bekennen. Dus de vegetarische variant zeg maar. Nog geen bakje koffie als excuus maar gewoon de volle mep voor deze " heerlijke"maaltijd. Misschien de verkeerde keuze van gerecht, ik weet het niet. Mijn vriendin schaamde zich erg na afloop omdat ze me hiermee naar toe uit eten meegenomen had.

Eindoordeel. Eigenaar is bezig snel geld te verdienen, hij is vriendelijk maar weet weinig van service af. Kopje koffie had er minstens afgekund.
    Helaas gemiste kans en voor ons Nooit meer!

2,3
  17. Al jaren ga ik regelmatig naar Restaurant Rood met mijn gezin maar ook voor zakelijke diners met kleine of grote gezelschappen. De goede kwaliteit, de bijzonder aardige bediening en de ontspannen sfeer maken telkens ons avondje uit een succes! Een echte aanrader, Rood ga zo door!

Voor catering kan je tegenwoordig ook terecht bij Rood, zij hebben al meerdere malen bij mij op de zaak de hapjes verzorgd voor uiteenlopende gelegenheden.

18. We hebben hier voor de kerst met de afdeling van een buffet gegeten. Een buffet was niet een standaard optie bij dit restaurant, maar de eigenaar was zeer meewerkend en creatief met het samenstellen van het buffet. Binnen een dag kregen we een 5-tal voorstellen. Het buffet wat goed verzorgd en zeer smaakvol. Verder was de ambiance ook gezellig. Iedereen bleef langer zitten dan afgesproken, omdat het zo gezellig was.

19. Eind december 2011 met een gezelschap van 80 mensen hier gegeten. Perfect geregeld! Vijf gangen diner, bij iedere gang had bijna iedereen tegelijk het gerecht. Kwaliteit van ons menu grandioos. Dranken vlot geregeld voor een groep van 80 mensen, wijn en water op gepaste wijze vlot bij geschonken. Het ontbrak ons gezelschap aan niets. Op aanraden van een medewerker van ons bedrijf hier gaan eten, wij kunnen het nu ook anderen aanraden!

20. Ziet er leuk uit, maar de prijzen zijn te hoog voor wat je krijgt. Niet in staat om service te leveren aan grote groep (30 man), zelfs niet als je vooraf reserveert. Te langzame service, te kleine porties, onbeschoft gedrag bij individueel afrekenen conform vooraf gemaakte afspraak. Domper op ons verenigingsuitje.

21. Willem en Vera

Via een Grouponbon verrast door onze kinderen. Had niet eerder van dit restaurant gehoord. Vond het een prettige, rustgevende omgeving en gemoedelijke bediening, die niet formeel deed. Bleek te gaan om een verrassingsmenu, hetgeen ons goed bevallen is.
    Heb sinds jaren weer smaken geproefd, die ik vergeten was. Voorgerecht (visfilets in bierbeslag op bedje van wortelpuree met cocos), tussengerecht (soepje van aardappel met romige bieslook), hoofdgerecht (zeer malse varkenshaas op ouderwetse groente) en een nagerecht (ijs in koekschaal/mousse en kokosbavarois) waren van uitstekende kwaliteit en smaak.

In de sportwereld is rood altijd negatief, maar dit Rood wil ik wel vaker krijgen.
    Staat voor mij zeker op mijn lijstje om nog eens te gaan eten.

22. Van de week voor het eerst bij Rood gegeten. Wat een prettige sfeer, leuke medewerkers en heerlijk eten! Een super prijs-kwaliteit verhouding en dus een aanrader voor iedereen. Ligging is inderdaad (erg handig) centraal en in een enorm knus straatje van IJsselstein. Ik ga hier zeker nog 'ns naartoe...wie weet met Kerst maar weer!!? ;-)

23. Van de week met mijn partner de nieuwe kaart uitgeprobeerd! Erg smaakvol. Allebei weer de carpaccio genomen, erg goed. Mijn vrouw had de coq au vin, traditioneel gerecht in een modern jasje, beviel haar goed. Ik had mijn keuze laten vallen op de confit de canard. Het vlees gleed van het bot, super. Dessert hebben wij overgeslagen. Koffie met likeur was voor ons voldoende. Weer een geslaagde avond!

24. Op de kaart staat duidelijk vermeld dat het om een suprisemenu gaat en dat wij graag willen dat u aangeeft wat u niet lust, zodat wij daar rekening mee kunnen houden. Jammer dat het u ontschoten is. Daaronder begint de a la carte met de prijzen erachter. Wij werken met dagverse producten en willen dit ook op het bord laten terug komen. Ik betreur het dat de collega's uw opmerking in het onverlet hebben gelaten. Dit zal besproken worden. Mocht u nog vragen hebben, kunt mailen naar info@restaurantrood.nl

25. Met 4 personen (2 kinderen) hier gegeten op een vrijdagavond. Bezetting op een vrijdagavond van 30-40% is niet veel. Kwaliteit van het eten is goed, niet verrassend. Dat was wel het geval bij het afrekenen. De optie 2,3 of 4 gangen menu op de kaart/website betreft een surprise menu en geen keuze van de kaart! Dit was niet duidelijk gecommuniceerd, waardoor wij onaangenaam verrast werden bij het afrekenen. Na dit kenbaar te hebben gemaakt, werd hier niet door het personeel op gereageerd. Jammer, hierdoor weten wij niet of wij nog eens teruggaan.

26. Lag dit weekend met ons kruisertje in 't centrum van IJsselstein en zijn op aanraden van een voorbijganger bij dit restaurant terechtgekomen. Wat ons opviel bij binnenkomst is dat we attent werden ontvangen en vlot werden geholpen. Ik ging voor de cappacio en een tournedos en mn vrouw had een salade van gebakken coquilles en als hoofdgerrecht ossehaaspuntjes in ketjap knoflookjus. Zowel de voorgerechten als de hoofdgerechten waren heerlijk en met aandacht gepresenteerd. We hebben een heel goed gevoel overgehouden aan deze leuke tent.. echt een aanrader !

27. Ook wij (vier personen) aten met een Grouponbon. Werden de voorwaarden waaronder we deze bon aanschaften, al eenzijdig door het restaurant gewijzigd (opeens konden we niet meer in het weekend eten en ook het aangeboden aperitief werd teruggenomen), hebben we toch maar de gok gewaagd en zijn we hier gaan eten. Wat kregen we? Eerst werd ons brood aangeboden: 10 smalle reepjes lekker brood met twee hele kleine porties boter(achtige) dressing. We moesten heel zuinig smeren om voor iedereen iets op het brood te hebben (naast ons zaten twee mensen te eten en zij kregen net zoveel boter). Wat er niet bij verteld werd, was dat je hiervoor € 3,95 moest bijbetalen (zagen we pas op de rekening - minpunt!). Ook een drankkaart bestaat niet in dit restaurant, dus je moet maar hopen dat de drankjes niet te duur uitvallen. Goed, we begonnen met een klein scholhapje, erg lekker, gevolgd door bloemkoolsoep, ook erg lekker. Daarna biefstukreepjes, taai, drie van de vier gasten hebben hun vlees niet opgegeten. Toen de ober (onprettige uitstraling) vroeg waarom we ons eten niet opaten en wij hem vertelden dat het vlees 'wat taai' was, kon er geen verontschuldiging af. Bij het vlees werd een ontzettend vette risotto (niet lekker) gepresenteerd en frites, die zo zout waren dat ik de keuken ervan verdenk dit expres te doen, zodat mensen wat meer gaan drinken. Groenten waren met een loep te zoeken. Als laatste ijs, niet onverdienstelijk. Ik had de indruk dat de pana cotta niet helemaal vers meer was. Rest mij nog te melden dat de stoelen waarop je zit, erg hard zijn (onvervalste caféstoelen) en er niet toe bijdragen dat je hier lang wilt blijven zitten. Ook bij het afrekenen werd met geen woord meer gerept over de misser met de biefstukreepjes (in een goed restaurant bieden ze je op zijn minst een kopje koffie aan). Al met al, wat teleurstellend. Wij komen hier niet meer terug, zeker niet als je hier het volle pond moet betalen!

4,3
  28. meidengroep

Gegeten met 5 vriendinnen. De sfeer is goed, aankleding gezellig, en een vriendelijk, behulpzaam meisje in de bediening.

Het eten is geen aanrader, de stukjes krab in de kreeftsoep bleken kleine garnaaltjes (bah) te zijn!, de patat was niet gaar, er zat te veel tijd tussen de gerechten en het schuim van de cappucino smaakte naar zeepsop, eveneens het kopje van de koffie verkeerd!

29. Het is heel mooi dat ze biologisch vlees en MSC-vis hebben, maar de rest valt erg tegen.

We kregen veel te weinig groente en die was ook nog 'ns verbrand. De extra groente die we vroegen was ook verbrand.

Vegetarische gerechten hebben ze veel te weinig en alleen maar met kaas kaas en kaas. Blijkbaar nooit gehoord van bijvoorbeeld tahoe, seitan, vegaburgers, falafel, vegaballen, noten, vegaworstjes, quorn, paddestoelen, ei, etc. etc. etc.

4,3
  30. Hier voel je je nog echt GAST, heerlijk gegeten in dit voor ons onbekende restaurant, maar dankzij Groupon voucher hier terechtgekomen.

Heel goed 4-gangen verrassingsmenu gegeten, geholpen door vakkundige bediening en alles zeer smakelijk gepresenteerd.

Dikke 10

31. bert vergeer

Nu een nieuwe menu kaart en is nu nog beter.

32. de Groot

Vorig weekend hebben we hier gegeten. Het was niet heel druk, maar wel gezellig. En daardoor had de bediening ruim de tijd voor ons. Het eten was echt heel lekker en de sfeer erg goed. En de wijn die ons aangeraden werd was ook uitstekend. Vakmensen.

We komen hier zeker nog eens terug.

33. John & Hanneke

Gisteravond het 3-gangen verrassingsmenu gekozen en heerlijk gegeten. Het was echt een verrassingsmenu, afwisselend, prachtig opgemaakt op de borden als een kunstwerkje en oog- en tongstrelend. Zeker voor herhaling vatbaar!

34. De genietertjes

Wij waren al enthousiast, dus dit keer besloten met Kerst bij Rood te eten, was een goede keuze. Heerlijk Kerstdiner, gezellige sfeer, snelle bediening en heel leuk dat er een Kerstkookboek aan iedereen werd mee gegeven.

35. Paul en Marja

Wij komen hier regelmatig wat eten, zo ook gisteravond. Heerlijk eten, super vriendelijke bediening, kortom een aanrader!

36. Mijn vriendin en ik eten regelmatig bij Rood. We nemen dan het verrassingsmenu en een fles prosecco. De manager is zeer vriendelijk. Een prima restaurant, waar je voor 30 euro een 3-gangenmenu incl. drankje hebt.

Aanrader!

37. Lang moeten wachten op zowel voor- als hoofdgerecht.

Eten was zeer de moeite waard.

Wij waren met 8 personen en voor het dessert werd door 3 personen koffie besteld en de overige ijs.

Tussen het serveren van de koffie en het ijs zat zeker wel 10 minuten tijdsverschil zodat de koffie al lang en breed op was voordat voor de overige 5 het ijs geserveerd werd, dat was een beetje jammer.

Nogmaals het eten was uitstekend.

38. Gerrit Ruyter

Afgelopen vrijdag gegeten, nieuwe menukaart, goede bediening, ambiance gezellig, eigenaar positief aanwezig.

Het eten is met smaak en creativiteit bereid, weinig, als bij haute cuisine, maar goed.
    Omdat we slechts lichte trek hadden besloten we alleen wat voorgerechten te nemen met een wijntje.

De huiswijn is veel te duur voor de kwaliteit van deze slobberwijn (12 euro per karafje). Met 2 French koffie als nagerecht kwam de prijs in totaal op 75 euro, wat ik persoonlijk aan de hoge kant vond voor het gebodene.

Ondanks dat het allemaal redelijk tot prima in orde was, is de hoge prijs voor mij toch een reden om een andere keuze te maken wat restaurant betreft.

39. Tonijntartaar was ingevroren geweest en daardoor heel waterig en verkleurd.

Je schrikt je rot van de bediening die je ineens op je schouder vastpakt met de vraag of je nog wat wilt drinken.

Ze gaan alle spullen van buiten al binnen zetten en zijn ook binnen al een deel aan het "afsluiten" terwijl je het dessert nog niet eens gekregen hebt. Je hebt daardoor niet het gevoel dat je nog langer welkom bent, waardoor we maar ergens anders koffie zijn gaan drinken.

Ik vind het absoluut geen aanrader!

40. We waren hier met een hele grote groep... 35 man.

We kregen alles te gelijk, dit was super georganiseerd!

Echte aanrader! Ook voor een grote groep.

41. Wim Petersen

Hier laatst wezen eten: top restaurant!

Aardige bediening, snel geholpen, lekker eten. Je betaald ook een schappelijke prijs. Hier komen ik en mijn vrouw zeker terug!

42. Erg gezellig en sfeervol restaurant!

Ben er al veel vaker wezen eten, en ieder gerecht dat ik tot nu toe genomen heb was erg smaakvol en even lekker als het op de kaart leek. De nieuwe kaart viel bij mij ook erg in de smaak.

Bediening is hartelijk en beleefd, en ik vond dat we snel werden geholpen.

Kortom: een aanrader!

43. bert vergeer

Over het algemeen een goed retaurant met goede bediening.

44. Willemijn

Ziet er erg gezellig uit.
    Personeel is heel vriendelijk en geeft ook goede tips voor bijgerechten.
    Eten: sommige dingen waren wat aan de zoute kant, maar andere dingen waren weer erg lekker.
    Ik vind het niet echt heel kindvriendelijk. Ze hebben wel kleurmateriaal en boekjes en kinderstoelen, maar daar houdt het mee op.
    Ik vond het heel lang duren voordat de bestelling werd opgenomen en voordat het eten kwam.
    En omdat ik een week na het invullen van het reserveringsformulier via de website nog geen bevestiging had, heb ik moeten bellen.

45. Echte aanrader.
    Bediening was top, personeel was hulpzaam.
    Het voorgerecht heerlijk, goede rosé, wijnglazen waren pikobelo schoon.
    Hoofdgerecht heerlijk, goed warm, geserveerd met goed doorgebakken patat.
    Nagerecht uitstekend met dessertwijn.

Een absolute aanrader.

46. Geen aanrader. De borden en glazen waren vettig. Het eten was over het algemeen zo-zo (te zout, weinig smaak, vettig)

En een aantal dingen waren gewoon slecht. Het restaurant zelf is ook zo-zo.
    Er is geen keuze gemaakt in welke uitstraling ze willen hebben.

3,6
  47. Leuk restaurant.
    Het 3 gangenmenu is goed, alleen zag ik dat de wijn vanuit een doos de fles inging.
    Doe dit als eigenaar niet en serveer een goed wijntje in een fles, dat willen de gasten.

48. Wordt niet geserveerd wat wat op de kaart staat.

De wijn is te duur voor de kwaliteit.

Het eten was niet warm genoeg.

Kortom, geen aanrader!

4,1