• Lid sinds 18 april 2011

Golden Garden

Brasserie Saint Germain

3. Brasserie Saint Germain

Eindhoven

Gerard van Brussel heeft nog geen foto toegevoegd

1. Gerard van Brussel's profielfoto
    Gerard van Brussel heeft een recensie geschreven voor Brasserie Family's

Na ca. 6 maanden, op terugweg uit Engeland, weer gegeten bij Family’s! (17-04-2012)

Presentatie – het aantal Gamba’s – de hoeveelheid en variatie van verse groenten – de nipte aanwezigheid van een voortreffelijke goed gekruide roomsaus – met een prijs € 19,50 / Geweldig!

Een uitstekend glas wijn, waarbij de betrokken en aanwezige gastvriendelijkheid van de eigenaar met zijn vrouw een sluitend geheel vormen.

Perfect en bedankt!

2. Gerard van Brussel's profielfoto
    Gerard van Brussel heeft een recensie geschreven voor Hostellerie Vangaelen

Op de voordeur vermeld:
    "Wij zijn er klaar voor,nu de zon nog"!
    Kijk dan nog goed even naar uw cappuccino, mager schuim geen koekje, nee daar is echt nog winst te pakken. Heeft u gebak? Nee wel een lunch kaart! Het glas wijn was van goede kwaliteit in een mooi en helder glas. Maar de prijs mag er dan ook naar zijn. Waarom dit niet in combinatie met wat extra, bijvoorbeeld gastvrijheid en passie dan zou u er klaar voor zijn. Kom zeker terug, gewoon even zitten op uw terras, om te kijken of er waarneembare verandering plaats vindt.

3. Gerard van Brussel's profielfoto
    Gerard van Brussel heeft Brasserie Saint Germain toegevoegd als favoriet restaurant

Brasserie Saint Germain eetgelegenheid gesloten

€€ -
    • Frans
    Kleine Berg 57h Eindhoven
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  4. Gerard van Brussel's profielfoto
    Gerard van Brussel heeft een recensie geschreven voor Brasserie Saint Germain

Mijn vriend Jacques vertelde mij over zijn geweldige en inmiddels meervoudige ervaring, dit in combinatie met een redactioneel stukje in het Eindhovens Dagblad, was voor mij meer als ruim voldoende om afgelopen zaterdag (25-02-12) een poging te gaan doen mijn culinaire nieuwsgierigheid invulling te gaan geven.

L’entrée / L’entaurage/ L’hospitalité / ouvert aux commentaries? Fantastique!

Garnalenkroketten? Dat gaan de beste zijn in verre omgeving! (halverwege PARIJS)
    Nu de andere gerechten van de uitgebreide kaart. Ik kijk er naar uit.

5. Gerard van Brussel's profielfoto
    Gerard van Brussel heeft een recensie geschreven voor De Verwennerij

Goede kop koffie / fijn geserveerd. Daar ga je voor terug!Dan komt het moment, voor de eerste keer, zullen we wat te eten bestellen? Sla rook sterk en onze pannekoek was niet gaar. Jammer was de reactie op onze opmerking door de mevrouw die ons serveerde. Of was het mevrouw zelf?
    Voldoende reden om de volgende keer een deur verder gaan.

5,1
  6. Gerard van Brussel's profielfoto
    Gerard van Brussel heeft een recensie geschreven voor Golden Garden
    Chinees-Indisch Eindhoven

Hartelijk dank voor uw advies!
    Een stukje service wat dikwijls vergeten wordt.
    Voor mij doorslaggevend om terug te komen.
    Het voorgerecht van Oosterse garnalen was voortreffelijk.

7. Gerard van Brussel's profielfoto
    Gerard van Brussel heeft een recensie geschreven voor 't Spoorke

Een geweldig goede kop koffie met echte slagroom!
    Service vriendelijk en erg gastvrij. Prijs / kwaliteit naar volle tevredenheid.

8. Gerard van Brussel's profielfoto
    Gerard van Brussel heeft een recensie geschreven voor 't Oude Wandelpark

Vandaag mocht ik kennis nemen van een wel hele unieke plek voor gasten die graag willen en kunnen genieten van "hun" rokertje! In mijn persoonlijke beleving ongekend. Het is zeker de moeite waard dit te ervaren. Een uitermate onderscheidende wijze van gastvrijheid welke ik nog niet eerder heb mogen ontdekken binnen Horeca Nederland.
    Een voortreffelijke sigaar in combinatie met een voortreffelijk glas wijn en overheerlijke, oer Hollandse, bitterbal. Gewoon eens binnenlopen!

9. Gerard van Brussel's profielfoto
    Gerard van Brussel heeft een recensie geschreven voor @Nieuwkuijk
    Internationaal Nieuwkuijk

Vriendelijk en gastvrij werden we vanavond ontvangen.

Op uitnodiging van mijn zwager en schoonzus (Peter en Annelies) wokken! Ja natuurlijk, wokken, je kunt het op veel locaties. Maar schoon van tafel tot toilet. Smaakvol van voorgerecht tot "echte slagroom". Keuze te over en een echte aanrader in verhouding prijs / kwaliteit. Zeker de moeite waard om even naar Nieuwkuik te rijden.
    Bedankt gastgever het was een een leuke avond.

10. Gerard van Brussel's profielfoto
    Gerard van Brussel heeft een recensie geschreven voor Lunchroom Hello

Chapeau,

Voor zowel de bediening als de reactie van de eigenaar op mijn opmerking. Ik bestelde een gerecht wat anders werd geserveerd als de vermelding op de kaart. Het voldeed niet aan de combinatie tekst en beleving. Op een uiterst vriendelijke en vooral profesionele wijze werd dit gecorigeerd! Ik wil u hartelijk danken en kom zeker terug als ik in de omgeving ben. Kwaliteit met passie en gastvrijheid.

11. Gerard van Brussel's profielfoto
    Gerard van Brussel heeft een recensie geschreven voor 't Centrum

Kwam er per toeval om wat te lunchen. Een zeer goede uitsmijter. (Groot was voor mij iets te veel) 3 mooie spiegeleieren fijne Ham, lekkere kaas en als garnituur een frisse salade.Vriendelijk en gewone gastvrijheid. Bediening en service zeer klant gericht ook op het terras, in een klein zonnetje was het goed vertoeven. Iedereen die voorbij kwam groeten vriendelijk of wenste me smakelijk eten!
    Kom zeker terug!

12. Gerard van Brussel's profielfoto
    Gerard van Brussel heeft een recensie geschreven voor Grand Café Place Du Nord

Gewoon doen en gewoon ervaren!
    Vriendelijk- en gastvrijheid, jawel die zijn er. Na vele jaren weg te zijn geweest kwam ik hier terug voor een vispasteitje en nog steeds van supper kwaliteit. Realtiveren wat betreft de omgevingsfactoren en deze zaak een kans geven!

13. Gerard van Brussel's profielfoto
    Gerard van Brussel heeft een recensie geschreven voor Brasserie Family's

Vrijdagmiddag 9 september mocht ik vertoeven op uw terras! Vriendelijke bediening en service gericht. De rode wijn was smaakvol en geserveerd in een mooi glas. Ik had de primeur en mocht als eerste de nieuwe menukaart inzien. De garnalen als voorgerecht kan ik zeker aanbevelen.
    Wel een snufje zout in het beslag doen.

14. Gerard van Brussel's profielfoto
    Gerard van Brussel heeft een recensie geschreven voor Dinee Café De Kempen

Met enige regelmaat vertoef ik, bij goed weer, op uw terras.

Vriendelijk en service gerichte bediening. Prijs / kwaliteit in uitstekende balans. Jammer van het drukke en soms hard rijdende verkeer. Advies, een extra verkeersdrempel of versmalling!

15. Gerard van Brussel's profielfoto
    Gerard van Brussel heeft een recensie geschreven voor 't Stadscafé

Jammer dat ik een halfuur moet wachten op een espresso. Van de ca. 100 terrasstoelen waren er net geen 40 bezet! De 2 dames welke in de bediening stonden waren niet vooruit te branden. Op een dienblad standaard een stapel van 5 tot 6 asbakken en een poetsdoek! Een bestelling wordt opgenomen en op een papiertje geschreven. Een werkwijze niet van deze tijd. Nee geen vakvrouwen.

6,7
  16. Gerard van Brussel's profielfoto
    Gerard van Brussel heeft een recensie geschreven voor De Potdeksel

Goed!

Een wat frisse dinsdagmiddag het dreigt te gaan regenen!

Terras overdekt, warmstralers aan, enkele tafeltjes bezet!

Vriendelijke benadering, mooi en smaakvol glas wijn!

Een knabbeltje en een glaasje water worden er bij geserveerd!

Prijs € 3,25 het totaal plaatje klopt. Mijn hartelijke dank!

17. Gerard van Brussel's profielfoto
    Gerard van Brussel heeft een recensie geschreven voor 't Oude Wandelpark

Vanaf nu staat er iets te gebeuren, ik ben er van overtuigd! Mijn advies! Laat de vissoep de vissoep...zoals hij nu geserveerd wordt met tomaat en met schelpdieren voor dezelfde prijs. Laat de sfeer de sfeer zoals hij nu waarneembaar is. Blijf jezelf zoals jullie nu jezelf zijn, dat kun je zonder smaak zelfs proeven. Gastvrij! Waar kan ik meer gastvrijheid vinden? Maak plaats en ruimte en geef je medewerkers de begeleiding die ze verdienen. Gebruik wat je uit een reactie kunt gebruiken, deze is gratis en... neem hem vooral serieus.

Totaal: Gratis.

18. Gerard van Brussel's profielfoto
    Gerard van Brussel heeft een recensie geschreven voor Otori

In deze zaak klopt het totaal plaatje niet.

Uitstraling van buiten is uitnodigend, bij binnenkomst verrassend en smaakvol. Bediening, vriendelijk maar straalt geen inhoudelijke kennis van zaken uit en het ontbreekt aan vakkundigheid. (Mogelijk wisselde bediening). Waar het fout kon gaan ging het fout. Maar 4 voorgerechten serveren waar ik met 2 personen aan tafel zit? Wat er is geserveerd was lekker tot goed. De prijs staat daar totaal verkeerd tegenover. Nee voor mij geen tweede keer.

4,7
  19. Gerard van Brussel's profielfoto
    Gerard van Brussel heeft een recensie geschreven voor De Slak

Wat een geweldig concept en zeer verrassend in verhouding prijs / kwaliteit. Een verrijking van culinaire mogelijkheden voor Eindhoven en omgeving! Een aanrader.