• Lid sinds 27 december 2016

La Cubanita

Groningen

Fijnproever heeft nog geen foto toegevoegd

1. Fijnproever's profielfoto
    Fijnproever heeft gereageerd op een recensie van La Cubanita

Het blijft in mijn ogen misbruik maken van de situatie.

2. Fijnproever's profielfoto
    Fijnproever heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Ik ben er 2e kerstdag geweest. Ondanks dat het menu ongewijzigd was, bleek de prijs ipv 17,50 (Prijzen op de website) ineens 29,50 te zijn. Dit stond nergens vermeld, ook niet op de website, dus dit was voor twee personen gewoon 24 euro meer! Hiervan werd dan van ons geld een verplichte donatie gedaan van 2,50 aan een goed doel. La cubanita doneert dus niets, maar dat doet de klant verplicht! We zouden voor de extra 24 euro dan wel een dessert krijgen. Toen we aangaven dat we geen appeltaart lusten maar graag een Irish coffee wilden, werd deze alsnog 2 keer in rekening gebracht. Al met al vonden we dit echt heel erg slecht en misbruik maken van de situatie. Ik vraag me ook erg af of dit zo maar kan en mag...er is ook niets over gezegd tijdens de reservering. We konden op 2e kerstdag ook nergens anders meer terecht, dus dit vonden wij erg kwalijk. Ik zou met mijn bedrijf in februari nog een keer gaan, maar door dit akkefietje bedenk ik me nog twee keer. Het eten was verder prima en de bediening aardig en snel, dit moet ook worden gezegd.

2,4
  3. Fijnproever's profielfoto
    Fijnproever heeft gereageerd op een recensie van La Cubanita

Dan zou het een kerstmenu moeten zijn, het was exact dezelfde kaart.