• Lid sinds 13 augustus 2012

XuXi

Arnhem

Spicebrush de Proeverij

Apeldoorn

EZ heeft nog geen foto toegevoegd

1. EZ's profielfoto
    EZ heeft een recensie geschreven voor XuXi

EZ

Heerlijke sushi gegeten! Prijs kwaliteit echt super. Wordt vers voor je klaargemaakt terwijl je kijkt. Restaurant is meer bedoeld voor snelle hap, vond het niet geschikt voor een lange avond tafelen. Bediening okee, communicatie in het Engels (volgens mij wordt het gerund door een Japanse familie), wel vriendelijk.

2. EZ's profielfoto
    EZ heeft een recensie geschreven voor Spicebrush de Proeverij

Echt heerlijk gegeten!!! Wij hadden de lam en de grill besteld. Leuk dat je dan 3 verschillende stukjes vlees krijgt. Er worden aardappeltjes en een salade bijgeserveerd. Klein minpuntje is dat de salade geen dressing had, er werd wel een flesje olijfolie bijgegeven (waar je dan vast dik voor moet betalen als je het openmaakt?). Porties zijn naar mijn mening goed, heb me lekker volgegeten. Het is iets aan de prijs, maar het is dan ook een wat exclusiever restaurant. Bediening uitstekend, veel kennis ook.

3. EZ's profielfoto
    EZ heeft een recensie geschreven voor Treffen

Erg lekker gegeten!! Vlees goed klaargemaakt en erg smaakvol. Alleen wel aangegeven dat de frietjes heel zout waren. Vooral het desert met fruit en spekkoek is een aanrader!! Minpuntje is misschien dat er bij een gerecht niet standaard frietjes/aardappels en salade/groenten worden geserveerd, dat moet je er altijd apart bijbestellen (en dus extra voor betalen).