• Lid sinds 25 april 2014

Moskou

Subway

China City

Deventer

esther heeft nog geen foto toegevoegd

1. esther's profielfoto
    esther heeft een recensie geschreven voor China City
    Chinees-Indisch Deventer

Vorige week zijn we hier voor het eerst geweest. Normaal gaan we altijd naar de concurrent, maar de kwaliteit van het eten daar is erg achteruitgegaan de laatste tijd.

Ik werd getipt door mijn zus die in de wijk woont, om hier eens wat af te halen. We hebben hier het maandmenu geprobeerd voor 2 à 3 personen. We waren met zijn drietjes en het was meer dan genoeg.

Het eten is ons heel goed bevallen. Enige kritiekpuntje is dat de bak van de foe jong hai te vol zat, zodat er een beetje saus was uitgelopen. Verder top.

2. esther's profielfoto
    esther heeft een recensie geschreven voor Subway

Aardig personeel. Een tip is wel dat onderlinge discussies en berispingen beter achter gedaan kan worden en niet waar de klant bijstaat. Na het zien van de vele fruitvliegjes boven de groentebakken was mijn eetlust wel een beetje vergaan. Maar ik stond al in de rij en heb het toch maar op gewaagd. De broodjes waren wel lekker.

3. esther's profielfoto
    esther heeft een recensie geschreven voor Jackies
    Internationaal Deventer

Met vrienden hier gegeten. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. We vonden alleen dat ze een beetje teveel hun best deden, dit kwam daardoor niet echt spontaan over. Het eten was goed. Alleen vonden we de voorgerechten aan de kleine kant. Ik had een mixje van voorgerechten besteld maar dit waren 5 gerechtjes ter grootte van een duim en je betaalde er ruim 13 euro voor. Een beetje rijst, mini kroketje, stukje zalm, klein garnaaltje en nog een snack. Prijs kwaliteit verhouding vonden we tegenvallen. Wel positief is dat ze standaard een karaf water aanbieden.

4. esther's profielfoto
    esther heeft een recensie geschreven voor Moskou

Geslaagde avond gehad. Gekozen voor drie gangen menu. Het eten smaakte goed alleen waren de porties aan de kleine kant. Bediening was vriendelijk en verzorgd.