• Lid sinds 20 maart 2011

Bruno's

De Beren

Bistro Opoe Spronk

Houten

Erwin heeft nog geen foto toegevoegd

1. Erwin's profielfoto
    Erwin heeft een recensie geschreven voor Bistro Opoe Spronk

We komen hier al jaren, helaas gaat ook al jaren de prijs omhoog, waardoor je gerust met twee personen voor dik €80,- zit te eten, en dat voor een bistro. Jammer, we eten hier altijd goed, maar er worden prijzen voor een sterren restaurant gerekend.

2. Erwin's profielfoto
    Erwin heeft een recensie geschreven voor De Beren

Met kinderen een aanrader, de bediening is niet echt bijdehand, het loopt ook niet zo gesmeerd. Kwaliteit van het eten is niet geweldig, als ouder zit je er niet voor je plezier te eten. Alles is hapklaar vanuit de groothandel, de prijs is aan de hoge kant.

3. Erwin's profielfoto
    Erwin heeft een recensie geschreven voor Italiano Vreeswijk

Zeer goed, kom er al 25 jaar. Ik kwam hier altijd met mijn ouders, kom er nu met mijn kinderen. Je zit er gewoon met 4 personen, waarvan twee kinderen voor ongeveer €50,-a €60,- Daar krijg je goede kwaliteit en service voor. Waar vind je dat nog. Nog nooit iets slechts gegeten.

4. Erwin's profielfoto
    Erwin heeft een recensie geschreven voor Bruno's

Slecht! We bestelde een pita shoarma, een Italiaanse bol (Genova) een nasischijf en een een patatje joppie. We kregen een Italiaanse bol met kebap, wat door moest gaan voor een pita shoarma (was wel lekker trouwens), een Italiaanse bol met salami en blokken kaas die je normaal gesproken op een verjaardag met een schaal laat rondgaan, totaal niet gesmolten. De groenten op de bol was een aubergine, die als kauwgom smaakte. De nasischijf was koud, alleen het patatje joppie was lekker.

1,7