Italiano Vreeswijk in Nieuwegein

U kunt in de dorpsstraat parkeren.

• OV

Met bus 77 kunt u ons restaurant bereiken. U kunt dan het beste uitstappen op de Konninginnelaan.

Italiano Vreeswijk laten bezorgen?

Online eten bestellen

1492048452 70
1544819061 67
1629252035 65
1682022644 60

1. Heerlijk vers eten, goede smaak. We vinden alleen het interieur wat verouderd.

2. David Oudheusden Van

Helaas is het niet meer wat het geweest was. Normaal krijg je een mooie verse handgemaakte pizza uit de steen oven met een goede krokante bodem en lekker belegd. Helaas nu niet meer. Kant en klare perfect ronde pizza bodem (niet gaar) uit een band oven die er precies 10 minuten over doet. We vroegen de gastvrouw of er een andere kok was. Deze nam de pizza mee van tafel (2 stukjes van gegeten) en kwam even later terug dat ze het aan de kok had gevraagd. Inderdaad de pizza kwam van de band oven en daardoor kon het zijn dat deze anders smaakte dan normaal. Maar daar konden ze helaas niks aan veranderen. Om het allemaal nog slechter te maken wilde de gastvrouw geen ja/nee hebben met de chef dus het was voor haar hiermee afgedaan.

Na bij het afrekenen nogmaals te melden dat het echt slecht was gewoon de volle rekening moeten betalen.

Zonde was altijd de beste pizza tent in de omgeving maar als ik iedereen was zou ik hem nu voorbij rijden.

1,1
  3. Gerda van den Berg

Wij hadden bedacht om samen voordat de lich'jes avond'' van start zou gaan om bij Italiano een lekkere pizza te gaan eten.
    Echter onze pizza, en wij hebben dit ook gemeld aan de serveerster welke ons vroeg of alles gesmaakt had, zeiden wij nou niet echt.
    De pizza met alle respect lijkt wel op een Oetker pizza, met ingrediënten en alles erop zo in de oven en zo op je bord.
    De fijne krokante smaak van de bodem welke je bij een goede pizza bakker proeft was niet lekker, en ook de verfijnde smaak van de ingrediënten ontbrak.
    Er hoeven natuurlijk geen TL lampen te hangen, maar de verlichting was eigenlijk te donker voor de menu kaart, je zag verschillende mensen de zaklamp van hun tlf gebruiken, de verlichting zou wel goed zijn als je alleen een borrel zou drinken dan zou die prima zijn.
    Overigens zagen wij later pizza's voorbij komen die duidelijk meer op een echte pizza leken??
    Jammer hóór, Pizza Italiano was ooit zo goed..........

4. Wij wilden graag een kopje koffie op het terras drinken ondanks dat de cappuccino niet super is, maar de locatie is top. En ik kom er graag voor de pizza's.
    Maar dit was echt zo onaardig. Wij zaten al even en de tafeltjes naast ons werd gevraagd of zij nog wat wilden drinken. Onze tafel werd niet eens gezien. Ook aandachttrekken lukte niet, er werd niet eens onze kant opgekeken terwijl de serveerster een beetje bij de lege tafels aan het keutelen was. Ik ben naar binnen gelopen en vroeg of ik daar mocht bestellen maar nee was het antwoord kortaf, dat kon niet omdat ik het tafelnummer niet wist. Ik moest maar achter de serveerster aanlopen. Wij zijn dan ook niet gebleven...

5. rrrobb 6812 punten

Ik weet zeker dat we hier wel eens eerder heerlijk op het terras bij de sluis hadden gezeten, dat was ook de reden dat ik het idee had om hier op onze lange terugreis vanuit Emmen te willen gaan eten. Maar het is kennelijk ook langer geleden dan dat ik al recensies schrijf op eet.nu.
    Ook gisteren was het weer een fantastische avond om lekker buiten te eten en dan zit je daar ook echt fantastisch. Een heerlijke relaxte plek met zicht op een mooie oude haven en oude huizen. We bestelden twee pizza's bij een vriendelijke ober en de oude eigenaar, neem ik aan.
    Vooraf kregen we brood van het huis. Heel aardig, maar mijn ervaring met pizza is dat je niet teveel vooraf moet eten anders krijg je de pizza niet meer op. Dus ik heb maar één stukje brood genomen met kruidenboter. Gelukkig waren de eendjes in de haven wel blij met het brood. De kruidenboter heb ik maar op tafel laten staan. :-)
    Mijn vrouw had een calzone die opvallend mooi groot en luchtig was opgebold alsof het een soufflé was. En ik had een vispizza frutti di mare.
    De smaak viel helaas bij allebei wat tegen. Niet dat ze niet te eten waren, maar we hebben ze allebei veel vaker veel lekkerder gegeten. De calzone zou pittig moeten zijn, maar van pittig was geen sprake aldus mijn vrouw. En mijn vispizza had ook wel wat meer smaak mogen hebben en was wat vlak. Ik miste eigenlijk vooral de Italiaanse kruiden want hij was wel goed gevuld. Ook al had de vis ook wel wat meer naar vis mogen smaken. Het waren waarschijnlijk allemaal de wat goedkopere ingrediënten.
    De prijs was weliswaar niet bovenmatig hoog, maar het eten was er dus ook wel naar. Eigenlijk wel jammer want we hebben er wel weer heerlijk gezeten op het terras. Dus ik denk dat we er zeker wel weer eens langs zullen komen en dan weer op dat terras gaan eten. Hopelijk is het eten dan wat smakelijker.

6,3
  6. Erg jammer dat na ruim 20 jaar een eind gekomen is aan onze relatie. Na 3x verkeerde bezorging van onze bestelling geen enkele excuses. Sterker op onze email is niet gereageerd. De pizza's zijn zeer goede van kwaliteit maar 3x verkeerde bestelling sturen en geen enkele reactie of tegemoet koming op onze klacht zegt veel over dit bedrijf en zijn medewerkers.

7. Leuke tent, maar personeel opdringerig. Werken langs elkaar heen waardoor je in 10 minuten tijd, 4 verschillende personeelsleden aan je tafel hebt. Je krijgt niet de ruimte om even rustig te borrelen. Snel bestellen, eten en wegwezen. Brood mandje ook mager.

8. Eten was heel lekker, bediening slecht.
    Laatste hap nog in de mond, bord werd meteen weggehaald. 3 Jonge mensen in de bediening, hielden constant in de gaten als een glas of bord leeg was. Als de een wegliep, Kwam de volgende meteen weer langs.
    Dessert moest ook meteen na de hoofdmaaltijd zodat de tafel zo snel mogelijk leeg was voor de volgende klant.

9. Marlies huls

Altijd heerlijke pizza's en vriendelijke bediening.

10. [J] 812 punten

We hebben hier pizza & pasta gegeten, met een dessert.

De pizza was matig. Natte bodem, weinig luchtig. De pasta was saai; gehakt, deeg en saus en dat was het.
    Dessert was ook niet zo goed.

Het was druk en het personeel was niet heel vriendelijk.
    Wij komen niet meer terug. Afrader.

11. arno

12. De pizza's zijn hier werkelijk fantastisch, goed belegd, lekkere knapperige bodem. Prijs prima! Sfeer is opzich oke, mits je een goed tafeltje hebt. Sommige tafeltjes staan op minder leuke plekjes en je zit soms ook bijna op schoot bij je buurman/buurvrouw. Personeel niet altijd even vriendelijk. Vooral wanneer het wat drukker word, word je soms een beetje "afgesnauwd". Wij blijven wel terug komen, omdat ons t weinig kan schelen, maar kan me voorstellen dat andere mensen hier anders over denken. Vooral 1 van de dames van de familie zelf die in de bediening zit moet hier op letten!

De oude baas die er rond loopt wel altijd vriendelijk.

13. Yvonne van Hoorn

14. Laura 181 punten

Wij zijn al een paar keer wezen eten bij deze pizzaria in het gezellige Vreeswijk. Leuke kaart met ruime keus. Pizza's zijn goed belegd, en hebben een lekkere dikke bodem.
    Bediening niet altijd even vriendelijk. Minpunt is dat sommige tafeltjes een beetje ongezellig weggepropt staan (onder een trap of direct naast de bar) dit vinden wij niet zo gezellig zitten.
    Verder een leuke zaak met goed eten.

15. Angelique

16. Bij binnenkomst stonden mensen ruzie te maken met het personeel over hun reservering. Vervolgens klopte onze ook niet. We zijn 4x naar een andere tafel gewezen eindelijk een tafel 5 cm naast andere gasten. Afijn eten besteld carpaccio koud en bevroren met een pot pesto erover. Pizza besteld, na 1,45 uur opgestaan nadat andere tafels wel eten kregen die later waren. Toen ineens konden de pizza's komen. Slechte service, 1 maal langs geweest voor drinken. Geen aandacht voor de gasten.

17. Weer eens twee pizza's besteld en weer snel geleverd. Hoe dat toch kan vanuit Vreeswijk naar Zuilenstein vraag ik me eerdere keer weer af. Kwaliteit goed. Alleen de artisjok was in de oven te droog geworden, ieder stukje weg kunnen gooien.

18. van der kreeft

Was weer heerlijk de pizza en de voorgerechten zagen er prima uit en smaakte heerlijk, pizza net niet helemaal op en lekker mee naar huis genomen tot gauw.

19. Zeer goed, kom er al 25 jaar. Ik kwam hier altijd met mijn ouders, kom er nu met mijn kinderen. Je zit er gewoon met 4 personen, waarvan twee kinderen voor ongeveer €50,-a €60,- Daar krijg je goede kwaliteit en service voor. Waar vind je dat nog. Nog nooit iets slechts gegeten.

20. Ik vind dit een geweldig restaurant. Ze hebben alles uit de Italiaanse keuken en het personeel is vriendelijk. Ondanks dat dit restaurant (bijna) altijd bomvol zit is de service geordend en snel. Een heerlijk en goed restaurant dus!

21. Carol en Bea

Wat een verademing! Leuk restaurant dat uit 2 delen bestaat.

Een zaaltje waar je pasta's en pizza's kunt eten en een nieuwe Leonardo Da Vinci zaal waar je luxer kunt eten.

Zeer sfeervol en zeer vriendelijk personeel.

In weekenden live optreden van o.a. Angelo met zijn accordeon en gitaar. De Italiaanse sfeer komt echt over.

Boven hebben ze een kamer ingericht waar mensen kunnen roken en dus niet buiten hoeven te staan.

Eten is gewoon goed en betaalbaar.

Voor een 3 gangen diner waren wij 130,= kwijt. Dus goed te doen. Het servies is mooi en de tafels keurig gedekt.

Toiletten zijn ook pas verbouwd en zeer netjes afgewerkt en vooral schoon.

Wat ons betreft een echte aanrader!

22. Het restaurant bevindt zich op een mooie locatie in het gezellige Vreeswijk.

Inrichting is sfeervol en meestal gezellig druk, hebben soms leuke acties, 25% kortingsbonnen.

Pizza's kunnen veel beter..

23. Zeer goede pizza's hier. Gezellig personeel ook. En de prijs is ook zeer goed.

24. Heerlijke pizza's. Stokbrood met kruidenboter vooraf ook lekker.

Goeie prijs kwaliteit, bediening was dit keer wat minder.

25. Heerlijke pizza's. Stokbrood met kruidenboter vooraf wordt ook altijd zeer op prijs gesteld door ons!

Heb nu al weer zin om er weer een keer te gaan eten!

26. ik 17 punten

Kom hier al van kleins af aan, heerlijk restaurant, vriendelijke bediening. Vooral de wat oudere Italiaan, hij maakt gezellig een praatje en na oog contact komt meneer direct vragen of alles naar wens is... Zo hoort het!

Eten is altijd heerlijk.

27. Het zit hier altijd bomvol; goed eten en goed drinken tegen een goede prijs!

Rob.

28. Brila 41 punten

Goed eten, zeer uitgebreide kaart met aparte gerechten. Bediening inderdaad niet al te persoonlijk en heeft weinig tijd. Maar al met al een goed Italiaans restaurant.

29. Ik vind het erg leuk hier vooral met de meiden, die hebben het erg naar de zin. Ja, als het wat druk is, duurt het soms wat langer, maar waar niet, toch? Ik blijf hier lekker komen en voordat je oordeelt kom eens zelf.

30. Op moederdag geweest en wat een drama.

Slechte bediening, slecht eten, en dan de nota. Dat ze dit durven te vragen voor deze slechte kwaliteit.

Kom hier nooit weer!

1,3
  31. Ik kom hier al jaren om te genieten van het eten en de no nonsens mentaliteit. Vanaf de opening ben ik geregeld te gast en ga er nog steeds met erg veel plezier naar toe. Inmidels wat ouder en met de kinderen die het een feest vinden om daar te eten. Mede door ongedwongen, relaxte, gezellige, en de anti stress sfeer. Maar oordeel zelf, doe de stoute schoenen aan en ga een keer zelf kijken en proef het eten dan ook gelijk.

32. Gezellig restaurant, wij komen ook al jaren en natuurlijk krijg je niet altijd evenveel aandacht als het druk is, maar waar wel?? wij zijn ook al jaren vaste klant en zullen dit nog jaren blijven! Joey

33. bediening vere van vrolijk prijs kwaliteit zeer slecht geen aanrader

1,8
  34. met moederdag op het mooie buitenterras gezeten, helaas kon de in het algemeen niet vrolijke bediening de drukte duidelijk niet aan. De enige wel vriendelijke ober adviseerde ons een voorgerecht buiten de kaart om, dat achteraf duurder bleek dan het veel te dure hoofdgerecht; voor vier personen een plateau sla met wat kaas en 2 bordjes met plakjes worst en wat garnalen, moesten wij tot onze ontgoocheling € 100,- afrekenen (d.w.z. € 25,- p.p. , echt belachelijk veel geld voor hetgeen wij kregen voorgeschoteld). Ook de z.g.n. “specialiteit” hoofdgerechten (waarvan wij vooraf de prijs op de hadden gezien) zijn echt veel te duur voor de kwaliteit die wordt geleverd.

3,3
  35. safrintje

Echt absoluut geen aanrader. Ik heb bij deze pizzeria een pizza gegeten en het was zo vies. Teveel zalm, echt dikke plakken en het smaakte nergens naar.

1,1
  36. Bijzonder teleurstellend

2,1
  37. Van Basten

gezellig restaurantje , hartje vreeswijk aanrader!