• Lid sinds 29 januari 2013

Weert

Weert

1. Emily Agrianitis-Rodijk's profielfoto
    Emily Agrianitis-Rodijk heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Als we in de buurt zijn komen we altijd langs. Erg hartelijke mensen. Zeer gastvrij. Heerlijk LIVAR vlees. Jammer dat we zo ver weg wonen. Tot de volgende keer!

2. Emily Agrianitis-Rodijk's profielfoto
    Emily Agrianitis-Rodijk heeft een recensie geschreven voor Rhodos

We hebben afgelopen vrijdag bij restaurant Rhodos in Weert gegeten. Wat een aangename verrassing was dit. Ik had op internet de recensies al gelezen en ik kan de lovende kritieken alleen maar beamen. Het vlees was erg lekker (LIVAR) en goed op smaak. We hadden gyros, souvlaki en souzouki. Porties waren prima van grootte (niet te groot, gewoon goed) en de gastvrouwe heel hartelijk. Vol enthousiasme liet ze ons zien wat ze allemaal te bieden hadden (een bak met allemaal verse vis om uit te kiezen, een schaal met toetjes). Ze begroet iedereen persoonlijk en maakt dat je je echt welkom voelt en speciaal. Al zingend serveert ze de gerechten en maakt ze aan alle tafels een praatje. De keuken zag er netjes en schoon uit. Het is jammer dat we niet dichter in de buurt wonen, want dan zou ik hier zeker veel vaker komen. Ook de Grieken die ik bij me had waren heel erg tevreden. Top! Ik hoop dat jullie dit niveau vast houden! Hopelijk snel tot ziens.

3. Emily Agrianitis-Rodijk's profielfoto
    Emily Agrianitis-Rodijk heeft Rhodos toegevoegd als favoriet restaurant

Rhodos

De kleine Griek, daar weet je wat je eet.
    €€ -
    • Grieks
    Emmasingel 60 Weert
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  4. Emily Agrianitis-Rodijk's profielfoto
    Emily Agrianitis-Rodijk heeft een recensie geschreven voor Mykonos

Nadat eerdere pogingen om hier te eten waren mislukt (restaurant nog niet open na de zomervakantie, te laat gereserveerd) is het zondagavond gelukt om een tafel te reserveren. Hoog waren mijn verwachtingen van dit restaurant, dat in de wijde omgeving als goed bekend staat. De ontvangst was goed, we kregen een mooie tafel. De bediening was snel en we kregen een schaaltje keftedakia van het huis met een glaasje ouzo. We bestelden een mix grill schotel voor 4 personen, tzatziki en brood. Op alle wensen werd adequaat gereageerd (geen saus over de salade). De borden werden netjes op rechaud gebracht, de salade zag er goed uit met lekkere verse ingredienten en ruim voldoende voor 4 personen. De hoofdschotel werd gebracht en toen begon voor mij de teleurstelling. De gyros was erg vet, niet lekker gekruid, de lamskoteletjes waren taai (diepvries?) en de bifteki met feta gevuld was matig (te veel brood door het gehaktmengel? het was heel erg zacht van binnen, weinig vlees/gehakt structuur). De souvlaki vond ik nog het lekkerst. Ook die was iets aan de droge kant. De tzatziki was lekker en de frietjes ook.
    Waar ik wel zeer over te spreken was, was de sfeer. De muziek was aanwezig, maar niet overheersend, er was geroezemoes van andere gasten zonder dat dit storend was. Er was voldoende personeel en alles zag er netjes en schoon uit.
    Al met al niet een restaurant waar ik nog een keer ga eten, helaas.