• Lid sinds 12 augustus 2009

Yammi Yammi

De Slak

Mt. Everest

Eindhoven

Ellen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor New Happy Wok Plus

Hier met vrienden gegeten met een Groupon voucher. Erg vriendelijke bediening en alcoholische drankjes voor spotprijzen. Frisdrank was inclusief. Lekkere sushi en zalm etc.als koud voorgerecht. Diverse soorten warme voorgerechten en soep. De keuze warme gerechten niet heel groot maar wel lekker vooral mihoen sate en spareribs. Grote keuze vlees vis garnalen en groenten voor de bakplaat of wok. Deze mensen verdienen uw bezoek niet super de luxe misschien maar wel prima wokgerechten met diverse sausen.

2. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor Mt. Everest

Wij hebben in dit restaurant gegeten met een Groupon-voucher. Werden heel vriendelijk ontvangen en kregen eerst papadum- daarna 4 voorgerechtjes en 4 hoofdgerechten en ook nog een ijsje of koffie na. Het was een prima manier om met dit restaurant kennis te maken. Het was heerlijk! en ook de wijn was ok.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

3. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor La Palmera

Wij zijn hier met een voucher van Social deal Tapas gaan eten.
    Het was erg goedkoop, maar zeker niet voor herhaling vatbaar!! Per keer mag je 2 gerechtjes bestellen en het duurt erg lang voordat ze weer de nieuwe bestelling opnemen.(er waren maar enkele tafels bezet) zo zijn de 2 uur zo om!
    Inderdaad aioli uit een potje en alles droop van de olie.
    De frisdrank wordt in belachelijk kleine glaasjes geserveerd, een groot formaat vingerhoed voor 2.20 Wijn was ok voor 3.25 p.glas.
    Hij heeft 1000 vouchers verkocht, wil dat wel eens zien als het echt druk is!!! De volgende keer gaan we weer naar ons vertrouwde adres in de Kerkstraat of Bredalaan dar zijn ze goed en snel en de drankjes voor normale prijzen.

4. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor 't Kleijn Geluck

Ellen

Heerlijk gegeten en op mijn verzoek kreeg ik heerlijke gerechten met lam en vis en mijn man met div. soorten vis.
    Personeel is zeer attent en vriendelijk en de div. amuses en de spoom (die niet worden berekend) maken het helemaal af. De presentatie is erg leuk en de kwaliteit is top.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

5. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft 't Kleijn Geluck toegevoegd als favoriet restaurant
    • Frans
    • Nederlands
    Raadhuisplein 20 Son
  6. Ellen's profielfoto
    Ellen schreef:

Wij hebben gisteravond heerlijk gegeten bij 't Kleine Geluck in Son. Huiselijk en gezellig, niet te groot en met veel aandacht van het personeel, dat al je wensen ingewilligt, zo kreeg ik op mijn verzoek verschillende heerlijke gerechten met lam en mijn man met div. soorten vis. De presentatie is erg leuk en het eten is heerlijk. De heerlijkheden bij de koffie kwamen daar nog extra bovenop en de amuses en de spoom tussendoor maakten het helemaal af. Zeker voor herhaling vatbaar!

7. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor De Slak

Ellen

Gisteren met mijn man gegeten bij de Slak (in het pand van de oude dansschool G. Need) Het eten was in 1 woord geweldig!

Keuze uit 25 verschillende gerechtjes, Indisch-Thais-Chinees-Japans, voor elk wat wils en heel mooi opgediend door vriendelijke dames. Wij hebben zowel sushi-eend- garnalen- kip -en groentegerechten geprobeerd en het was allemaal heel erg lekker met steeds weer verrassende en wisselende smaken. Strakke inrichting, open keuken en schone toiletten.

Zeker goede prijs/kwaliteit verhouding en zeker voor herhaling vatbaar!

8. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor Athene

Ellen

Grieks restaurant dat altijd heel druk is, dus reserveren. Vriendelijk personeel en de kwaliteit van het eten is ok, maar niet bijzonder.

9. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor Terra Mia

Ellen

Hebben hier 1 keer gegeten en het was niet geweldig. Een uur wachten op het voorgerecht (terwijl het niet druk was) en de kwaliteit van de gerechten was ook niet om over naar huis te schrijven. Te duur voor het gebodene.

6,1
  10. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor De Luytervelde

Ellen

Hier gegeten op mijn verjaardag. Het 10 gangen amuse-menu was voortreffelijk en de bediening erg vriendelijk en deskundig.

Erg goede kwaliteit, de borden zijn als een plaatje en je wordt op handen gedragen, hier is de klant nog koning!

Inderdaad niet goedkoop, maar wel waar voor je geld.

Voor herhaling vatbaar!

11. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor Yakitori & The Sushi's

Ellen

Prima sushi restaurant, ook veel keuze in andere gerechten en erg vriendelijke bediening. Prima prijs- kwaliteitverhouding.

12. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor Minos Pallas

Ellen

Hier 2 keer gegeten met een groep, de 1e keer voortreffelijk, maar de 2e keer ronduit slecht. Veel te lange wachttijden tussen de gangen, brood werd niet aangevuld en het vlees was niet geweldig, de vis uit de diepvries. Veel te weinig personeel, die liepen te stressen.

6,1
  13. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor Sizzling

Ellen

Wij hebben hier verschillende keren gegeten op doordeweekse dagen, ook dan wel druk, dus zeker reserveren. Het eten is prima en het personeel super vriendelijk. Geen sterrenrestaurant, maar goede kwaliteit voor een zeer schappelijke prijs. De garnalen in knoflookolie en de steaks zijn heerlijk.

14. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft Sizzling toegevoegd als favoriet restaurant
    • Spaans

Wilhelminaplein 14 Eindhoven
  17. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor Yammi Yammi

Ellen

Wij hebben hier al vaak gegeten ook met gasten uit div. landen en steeds tot volle tevredenheid. Grote keuze uit div. sushi en andere gerechten, vooral de eend- inktvis-biefstukrolletjes etc, zijn heerlijk. Wij hebben nooit problemen gehad met de bediening, uiterst vriendelijk en attent. En heel goede prijs-kwaliteit verhouding! Komen regelmatig terug.

18. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor Dijk9
    Internationaal Eindhoven

Ellen

Wij hebben hier het 3 gangen verrassingsmenu gegeten.

De kwaliteit van eten was heel erg goed, maar de porties klein. De bediening werd gedaan door de barjuffrouw, die ook het terras en de andere tafels moest bijhouden, dus dat was matig.

Voor een zonnige woensdagavond te weinig personeel.

19. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor Auberge Vincent

Ellen

Hebben hier ook het groupon-menu gegeten.

Het was voortreffelijk! Voorgerecht carpaccio van kalf of zalmtartaar, hoofdgerecht van echtgenoot witvis met een heerlijke Hollandaisesaus en ik had een heerlijk zachte kalfsentrecote. Het dessert was een chocoladebrownie met room. Ook heerlijke koffie en cappuccino met een goede maat likeur 43. De bediening was heel erg vriendelijk en attent.

Zeker voor herhaling vatbaar!

20. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Zonnewende

Ellen

Tweemaal gegeten, de 1e keer was het prima, maar de 2e keer ronduit slecht, bediening heel slecht en erg onoplettend.

De wijn van het arrangement kwam als je het gerecht al bijna op had.

Voor het gebodene veel te duur.

5,5
  21. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor Tout Le Monde

Met onze Engelse vrienden hier gegeten. Erg leuk en gezellig ingericht met zeer gastvrije bediening. Het eten en de wijn waren erg lekker, dus zeker een aanrader.

22. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor Restaurant Auberge nassau

Hier al diverse keren gegeten, ook met vrienden, zowel uit Nederland als Engeland.

Elke keer erg tevreden, zowel over de bediening, de kwaliteit van het eten, de wijnen en vooral ook de sfeer.

Zeker aan te bevelen.

Alan en Ellen.

23. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor RossaNero

Een aangename verrassing dicht bij huis.

Stemmig en toch modern ingericht met rood-wit-zwart en een erg vriendelijke en kundige jonge bediening. Div. wijnen per glas verkrijgbaar en het eten was erg goed. Inderdaad, de amuse en het tussengerechtje waren een leuke en lekkere verrassing van het huis.

Hebben o.a. duivensoep, hert en vis en een heerlijk toetje met marsepein-hangop en sinaasappel gegeten en het was allemaal prima, voor herhaling vatbaar.

24. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor Restaurant Oesters

Het slechtste visrestaurant dat wij ooit hebben bezocht!

De helft v.d. kaart was niet voorradig. Ze vergaten een servet te geven en de etagere voor 2 personen met het beste uit de zee (duurste op de kaart) was een aanfluiting.
    Op het bovenste bord van de etagere alleen wat koude paling-garnalen- gerookte zalm (goedkope kwaliteit) en niet te geloven, rauwe ham en rosbief! Die zwemmen tegenwoordig ook!
    Op de onderste schaal een kleine kreeft, zalm- oesters-garnalen-coquille-zeewier etc.
    Dat was goed, maar hoe eet je dat?
    Normaal begin je met koud als voorgerecht, maar dan was de rest al koud en van citroen hebben ze ook nog nooit gehoord.

Bij de koffie speciaal zouden we allerlei lekkers, zoals chocolaatjes etc. krijgen (vooraf gevraagd) en wat kregen we : ijs met 3 halve aardbeien en slagroom, wat een belachelijke combinatie.

Dit alles voor een behoorlijke prijs en we voelden ons bezwaard tegenover onze gasten.

2,8
  25. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor Lunchroom Taste It

Ellen

Heerlijk gegeten ,kumpir met div. vullingen.lekkere koffie