• Lid sinds 21 juli 2014

In de Oude Stroopkokerij

Lemiers

Gaar

Meerssen

EJ de Bruin heeft nog geen foto toegevoegd

1. EJ de Bruin's profielfoto
    EJ de Bruin heeft een recensie geschreven voor Ceramique

Wat zal ik zeggen... Ik kom er al vanaf het moment dat ik me in 2003 vestigde in Maastricht. Bij toeval ontdekt en het is in de jaren er alleen maar beter op geworden. Vanavond was het gezellig druk en dat voor een dinsdag. Ze hebben ons vanavond verwend met een 4 gangen menu ter gelegenheid van hun 20 jarig bestaan. Buitengewoon lekker, waarbij zoveel mogelijk gebruik gemaakt wordt van biologische producten.
    Dit restaurant behoort tot de top van Maastricht, zeker als het om prijs kwaliteit gaat. Inrichting top en de service wederom uitstekend. Kijk vooral achter in de menukaart boek en zie de leuke recensies en tekeningen van de gasten.

2. EJ de Bruin's profielfoto
    EJ de Bruin heeft een recensie geschreven voor Gaar

We hadden van anderen gehoord dat dit een leuk restaurant was dus op onze vrije dinsdagavond maar eens een bezoek gebracht. Zodra je binnenkomt weet je dat over alles is nagedacht. Interieur is perfect afgestemd op het type restaurant. Zeg maar "vrije tijd chic". Gastheren alleraardigst en op tijd reageren als je vragen hebt (zie dat wel eens anders). Kleine maar overzichtelijke kaart en dag specialiteiten. Mijn vriendin had vegetarische pasta met paddestoelen en ik ging vandaag eenvoudig voor de saté. Mooie opgemaakte borden en nog belangrijker heerlijk eten. Het toetje was tiramisu en dit is absoluut een aanrader. Kortom hier komen we zeker nog eens terug en een absolute aanrader. Ligt vlak bij de snelweg (A2en A79) dus goed bereikbaar wanneer je onderweg bent.

3. EJ de Bruin's profielfoto
    EJ de Bruin heeft een recensie geschreven voor In de Oude Stroopkokerij

Perfectie kost tijd, dus wees Niet verrast dat je lang moet wachten op je eten. Echter dan krijg je wel eten wat met liefde is bereid tegen een, mijn inziens, veel te lage prijs. We hebben heerlijk gegeten en waren de laatste gasten. Nog even met de eigenaar gesproken en hij vertelde ons dat hij alles alleen doet in de keuken. Tevens vertelde hij ons dat hij waarschijnlijk volgend jaar stopt met diners en dan alleen lunches serveert. Een groot gemis en ik hoop dat de salades op de menu kaart blijven. Een absolute aanrader en dan heb ik het nog niet gehad over de bijzondere locatie met het het waanzinnige uitzicht.

4. EJ de Bruin's profielfoto
    EJ de Bruin heeft een recensie geschreven voor Opoe's eethuys

Na een lange wandeling door Utrecht bij toeval hier aanbeland. Gewoon een leuk eetcafé. Niet bijzonder maar met vriendelijke bediening en een leuke locatie vlak bij de Dom. Prijs kwaliteit redelijk. Spareribs waren heerlijk zo ook de salade.

5. EJ de Bruin's profielfoto
    EJ de Bruin heeft een recensie geschreven voor 't Boothuis
    Internationaal Elburg

Waren met z'n achten op een maandagavond hier aan het eten. Enige opmerking was dat de bediening rommelig was vanwege een nieuwe (?) serveerster. Eten meer dan perfect dus voor herhaling vatbaar. Eigenaresse bood excuses aan en gratis drankje. Zijn er gaan eten op basis van de goede recensies hier op eet.nu. Geen spijt van :-)