Texas Steak

Sneek

Ed Luttikhuis heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ed Luttikhuis's profielfoto
    Ed Luttikhuis heeft gereageerd op een recensie van Eetboerderij Blaauwpleats

Dank u voor u back feed, helaas was u de enigste tafel. Andere jaren waren na de kerst goede dagen en we doen het ook voor de service aan het park.

2. Ed Luttikhuis's profielfoto
    Ed Luttikhuis heeft gereageerd op een recensie van Eetboerderij Blaauwpleats

Dank u daar doen we het voor!

3. Ed Luttikhuis's profielfoto
    Ed Luttikhuis heeft gereageerd op een recensie van Eetboerderij Blaauwpleats

Bedankt, tot een volgende keer!

4. Ed Luttikhuis's profielfoto
    Ed Luttikhuis heeft gereageerd op een recensie van Eetboerderij Blaauwpleats

Dank u, we doen ons best!

5. Ed Luttikhuis's profielfoto
    Van restaurant

Goedemiddag dank voor uw recensie, is voor ons een mooi leerpunt.

6. Ed Luttikhuis's profielfoto
    Van restaurant

Dank u voor uw mooie woorden, tot een volgende keer

7. Ed Luttikhuis's profielfoto
    Ed Luttikhuis heeft een recensie geschreven voor Texas Steak

Super lekker gegeten, top bediening. Ik kom terug

8. Ed Luttikhuis's profielfoto
    Ed Luttikhuis vindt de recensie door R&U voor Eetboerderij Blaauwpleats leuk

Top avond gehad! Echt een aanrader!! Heerlijk gegeten, kok kwam nog even langs om te vragen of alles naar wens was! Super leuk!!!

9. Ed Luttikhuis's profielfoto
    Ed Luttikhuis heeft gereageerd op een recensie van Eetboerderij Blaauwpleats

Hoi Frank, dank je voor de mooie recensie. wij houden zelf ook van vers en kwaliteit.

10. Fantastisch! Gezellig, goed eten en leuk personeel.

11. Ed Luttikhuis's profielfoto
    Van restaurant

Goedemiddag Grietje, dank voor uw respons, graag zou ik van u willen weten wat er niet klopte aan de prijs kwaliteit verhouding, kan voor ons een leer punt zijn. Inderdaad jammer dat de borden weg gingen toen nog iemand zat te eten. Wij willen dat graag goed met u maken.

Met gastvrije groet,

E Luttikhuis