• Lid sinds 9 september 2010

Proeflokaal Bregje

Meppel

Vos

IJhorst

ebel z. heeft nog geen foto toegevoegd

1. ebel z.'s profielfoto
    ebel z. vindt Sakura Mura leuk

ebel z.

2. ebel z.'s profielfoto
    ebel z. heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Zondag voor de eerste keer bezocht. Weinig op aan te merken. Ontvangst was prima. Voor-, hoofd- en nagerechten was niets op aan te merken. Bij de hoofdgerechten werden frites en groente geserveerd en ruim voldoende. Misschien moet er nog een warme groente bij. De sfeer was prima en de bediening uiterst correct. Beetje rumoerig maar niet storend. Gezien de prijs en de kwaliteit gaan we zeker weer. Pluim voor Bregje.

3. ebel z.'s profielfoto
    ebel z. heeft een recensie geschreven voor Hui Mao
    Chinees-Indisch Dieverbrug

Wij zijn er zondag geweest met onze kinderen en kleinkinderen omdat we zoveel jaar getrouwd waren. We zijn speciaal uit Meppel gekomen en zijn uitermate tevreden over deze zaak. BIj ons bedienend personeel zaten wel chinezen. De Hollandse personeelsleden waren ook zeer toegewijd en vriendelijk. De koude voorgerechten waren heerlijk en vers en de 2 verschillende soepen waren voortreffelijk. Alles werd regelmatig bijgevuld. Wij hebben bijna alle gerechten van de bakplaat gegeten en het een was niet lekkerder dan het ander. Heerlijk!! De bijgerechten waren allen prima voor elkaar en er was niets op aan te merken. Het dessertbuffet kon niet beter en er was voor iedereen wel wat lekkers bij. Het was soms moeilijk kiezen want alles was overheerlijk. Wij zijn erg blij dat we gekozen hebben voor dit bedrijf want het kon niet beter. Maar ja wij zijn misschien ook niets gewend. Toch zou ik iedereen willen adviseren om eens een keer het buffet te proberen bij deze zaak. U zult er zeker geen spijt van krijgen. Niets dan lof!!

4. ebel z.'s profielfoto
    ebel z. heeft een recensie geschreven voor Vos
    Nederlands IJhorst

Augustus 2010

Mooi plekje op het gezellige terras opgezocht.

Vriendelijke bediening.

Probeer de daghap...... een maaltijd voor een zeer zeer redelijke prijs.

Smakelijk bereid, ruime portie en warm geserveerd.

Zo hoort het!

Voor herhaling vatbaar.