• Lid sinds 20 mei 2016

Turkoise

Eindhoven

Ege

Eindhoven

DN heeft nog geen foto toegevoegd

1. DN's profielfoto
    DN heeft een recensie geschreven voor Shintori

Heel goed gegeten. Super lekkere gerechten, net wat andere dingen dan standaard. Niet teveel rijst in de sushi. Alles heel vers. Ik kom hier zeker terug.

2. DN's profielfoto
    DN heeft een recensie geschreven voor Ege

DN

Cola komt uit een 2 liter fles, 2e cola besteld maar nooit gehad. Borden zijn heel mooi opgemaakt, maar het eten is niet bijzonder. Als je geen Turks eten gewend bent, is het vast lekker, maar het is echt niet zoals het hoort. Alle tafels vol en maar 1 bediener.
    We kwamen om 20:30 en om 21:25 kregen we de 'amuse' champignons met kaas. Na 15 minuten brood en nog 15 minuten later eindelijk het hoofdgerecht. De adana kebab is geen adana kebab, maar gewoon een gegrilde lange gehaktbal. Zou ook pide, rijst of bulgur bij moeten? Schaaltje groenten vooraf met bloemkool en broccoli etc was ook een vreemde combinatie.
    Ik had echt meer verwacht, vooral na de goede recensies hier.

3,2
  3. DN's profielfoto
    DN heeft een recensie geschreven voor Turkoise

DN

Ouderwetse, beetje bedompte aankleding, maar laat dat je niet weerhouden. Het eten is echt heel heel goed en de bediening is altijd heel vriendelijk en op tijd. Ik kom hier zeker eens in de 2 maanden. Ik eet wel altijd een vleesgerecht met lam of kalfsvlees. Dat is wel de specialiteit. De toetjes zijn ook hemels.