1. DN 44 punten

Cola komt uit een 2 liter fles, 2e cola besteld maar nooit gehad. Borden zijn heel mooi opgemaakt, maar het eten is niet bijzonder. Als je geen Turks eten gewend bent, is het vast lekker, maar het is echt niet zoals het hoort. Alle tafels vol en maar 1 bediener.
    We kwamen om 20:30 en om 21:25 kregen we de 'amuse' champignons met kaas. Na 15 minuten brood en nog 15 minuten later eindelijk het hoofdgerecht. De adana kebab is geen adana kebab, maar gewoon een gegrilde lange gehaktbal. Zou ook pide, rijst of bulgur bij moeten? Schaaltje groenten vooraf met bloemkool en broccoli etc was ook een vreemde combinatie.
    Ik had echt meer verwacht, vooral na de goede recensies hier.

3,2

1. wij zijn niet lokanta of kebab huis wij zijn restaurant als u zo een adana kebab verwachten beter mijn buurman zijn bulgur met pide en ik heb 25 jaar nooit 2 liter flees cola ik denk Turkije heeft oook geel goed Restaurant een geel goed lokanta

M.v.g
    Turks Restaurant Ege