Schrijf een bericht

Login om een bericht te plaatsen op dit profiel.

Berichten van DJ

1. Hallo Cindy
      Ik heb onder jou berichtje gezet dat ik het wel fijn vind dat jullie van Sidney hier goed opreageren, maar dat ik het prive` even contact zoekt met jullie ... dus als het mij lukt heb ik nu prive'contact ?

Omdat ik zelf altijd flink in de horeca keuken hebt gewerkt ,heb ik daar toch wel een scherper oog voor ontwikkeld en als het goed is geef ik een goede recentie maar ook als het tegen valt , zoals helaas deze keer het was voor mij gewoon echt terleurstellend , vooral naar die 2 keren die gewoon heel erg goed waren en we gewoon tevreden naar huis gingen, dat was gewoon niet zo de laatste keer.

Het was zeker ook heel erg druk ,desnietemin mag de klant niet vergeten worden die zoals ik die bvb een schaal-schelp dier allergie heeft of anders en om dan afgescheept te worden met een zon gedroogd tomaatje extra en een blokje feta .tja !?
      dat verpesten eigenlijk wel onze avond en ik had het ook niet verwacht, nou snap ik het ook wel vakantie krachten en dergelijke ,maar toch !!
      Ik ben vast ook niet de enigste die een schaal en scheldieren allergie heeft
      ,maar ik heb zitten twijfelen of ik dit moest plaatsten of niet , want ik weet dat het normaal wel goed zit maar ik heb het dus wel geplaatst omdat het mij gewoon stoorde en dat daar gewoon op in gespeeld moet worden....lastige gasten hou je altijd....nee grapje haha nee ik ben gewoon altijd eerlijk in mijn recenties ook omdat ik door dat ik ziek ben geworden niet vaak zomaar ergens heen kan was het gewoon een domper .

Maar goed fijn dat jullie een igg deze recentie aantrekken en dat kan ik dan wel weer waarderen.

Groetjes Dorothe' & Frenk De Waal

2. Beste Dorothe en Frenk,

Ons streven is om alle bezoekers van Sydney met een blij en verwend gevoel naar huis te laten gaan, bij jullie zijn er duidelijk een paar dingen mis gegaan helaas.
      Allereerst het tapasbordje van het menu, we hebben dit menu inderdaad veranderd. Het was eerst een 4-gangen menu met als amuse een veel simpeler en kleiner tapasbordje als nu geserveerd word na de amuse, 2e gang was een scampispiesje op een toastje en een warm geitenkaasje, 3e gang dezelfde keuzes als nu, 4e gang slagroomsoesjes. Dit menu word ontzettend veel besteld door mensen die om 20:00 uur naar een theatervoorstelling of bioscoopfilm gaan. Dit was voor ons keuken team echt een enorme toer om deze mensen 4-gangen te serveren binnen anderhalf uur terwijl bijna het hele restaurant meestal naar dezelfde voorstelling gaat. (met uw keukenervaring zal u dit wel begrijpen) Om deze reden hebben we besloten het tapasmenu 1 gang in te korten. Nu doet dit menu gewoon mee met de gewone amuse en het scampispiesje en geitenkaasje weggelaten en proberen te verwerken in het tapasbordje in de vorm van mozarella spiesjes met tomaat en huisgemaakte pesto , partygarnalen en ansjovis rolletjes. (In uw geval hadden we de vishapjes vervangen voor fetakaasblokjes, zongedroogde tomaatjes en extra seranoham als het goed is want deze allergie hebben we vaker aan de hand). Qua inkoopkosten komt dit op hetzelfde neer als het 4-gangen menu maar het is gebleken dat het net lijkt of we gewoon 1 gang hebben weggelaten en niks hebben toegevoegd.
      Aangezien er meerdere mensen de partygarnalen, ansjovis rolletjes en mozarellaspiesjes een beetje een karige vervanging vinden voor het scampispiesje en geitenkaasje waren we al bezig met een nieuw tapasbordje met o.a. Albondigas (gehaktballetjes in tomatensaus) en crostini met garnalen. Door vakanties van ons keukenteam hebben we dit uitgesteld tot half september tot het team weer helemaal compleet is.

Wat de bediening betreft op de avond dat u Sydney bezocht heeft, ben ik het helemaal eens met u. Normaal gezien hebben we echt een goed getraind team die er altijd voor zorgen dat niemand iets tekort komt. Wat er deze avond is misgegaan weet ik echt niet, we hebben ook geen idee wanneer jullie geweest zijn dus ik kan ook niet terugkijken in het personeelsplanboek. Alhoewel ik vermoed dat dit in de week was dat er een paar op vakantie en een paar ziek waren zodat ik met onervaren krachten stond en ik het zelf ook niet gezien heb dat er mensen met lege glazen waren (waar ik altijd enorm op let)
      Dit praat het natuurlijk absoluut niet goed, ik ben het helemaal met uw eens dat u hier ontevreden over bent.

Nogmaals hopen we dat u ons nog eens een 2e kans geeft om te laten zien dat dit zeker niet gebruikelijk is bij Sydney!

Het Sydney team is echt heel erg ontdaan over uw slechte ervaring, zeker ook omdat we er tientallen goeie recensies over hebben gedaan om 1 van de hoogste cijfers te halen bij Eet.nu. Nu zijn we helaas door 1 slechte recensie
      van een 8,5 naar een 7,8 gegaan waar het hele Sydney team enorm van baalt natuurlijk. Dit word nog een hele hoop tienen zien te halen voordat we weer zo hoog komen.
      Hier gaan we dan ook druk mee aan de slag.

Wellicht tot een volgende keer

Met vriendelijke groet
      Cindy Willemsen van der Zalm en het Sydneyteam

3. Hoi Cindy
      dat het nu 3 gangen is ipv 4 daar had ik het ook niet over , daar hadden wij ook geen probleem mee en daar ging het ook niet over.
      Maar over dat er gewoon wat miste en de service echt niet was zo als eerder ,we werden gewoon niet opgemerkt punt!
      een beter jammer vind ik wel dat jullie mijn recentie zo opvaten en dus mijn klacht toch niet serieus nemen gezien jou reacktie ...mijn recentie is terecht , het personeel schoot echt te kort die avond maar prima zo !!
      dan laten we het daar bij en slaan wij Sidney voortaan over .

MVG

4. En eerlijk goede en slechte recenties hou je nou eenmaal, de bedoeling van een slechte recentie is opbouwende kritiek toch!!!
      doe er maar wat mee of niet ...maar geef mij de schuld niet dat ik een slechte recentie plaats...want dat lag aan Sidney/personeel ..
      fijne dag verder