• Lid sinds 23 december 2015

De Gevangentoren

Vlissingen

1. DFKPlatteeuw's profielfoto
    DFKPlatteeuw heeft een recensie geschreven voor De Gevangentoren

2e kerstdag, hebben wij weer aan mogen schuiven in de Gevangentoren. Vriendelijk ontvangen en heel grappig, wij hadden het zelfde tafeltje als van de zomer. Gekozen voor het 5 gangen kerst menu. Wij zijn niet zulke kaas liefhebbers namelijk. Alles maar dan ook alles was weer tot in de puntjes verzorgd. Het eten en alle amuses zijn van uitstekende kwaliteit. Niet alleen de smaak was fenomenaal maar ook de opmaak van de borden was geweldig. Echt een top team staat hier voor ons te werken. Wij hebben een top avond gehad. Hopelijk tot gauw! Groetjes Donata en Pascal

2. DFKPlatteeuw's profielfoto
    DFKPlatteeuw heeft een recensie geschreven voor De Gevangentoren

Afgelopen zomer bij de gevangentoren gegeten, wij werden hartelijk ontvangen op deze schitterende locatie. Nette bediening, de dames waren enthousiast maar niet overdreven. Wat lekkere amuses gekregen voordat wij aan de voorgerechten gingen beginnen, dit is erg fijn zo heb je het gevoel dat er aan je gedacht wordt.
    Voorgerecht van kreeft en garnalen was erg mooi opgediend en ook erg goed van smaak. Hoofdgerecht eend, was iets te neutraal van smaak naar mijn zin (even met de zout en peper molen aan de slag), maar de garing en smaak waren perfect. Het Chocolade dessert was hemels!
    De wachttijd tussen de gangen was precies goed! Niet te kort en niet te lang. De portie grootte was ook perfect. Heerlijk om gewoon 3 gangen te kunnen eten zonder dat je het gevoel hebt dat je helemaal vol gepropt zit. Top!
    Tweede kerst dag zijn wij weer van de partij! Tot dan.