• Lid sinds 21 november 2011

2. De Toerist

Weert

De Liefhebber

Weert

De Toerist heeft nog geen foto toegevoegd

1. De Toerist's profielfoto
    Van restaurant

Wauw Harm, wat een prachtige recensie! Fijn om te horen dat jouw bezoek aan De Toerist zo goed bevallen is. Wij zijn onwijs trots op ons restaurant en vinden het dan prachtig dat jij dit benoemt. Bedankt voor de succeswensen, hopelijk tot snel! Groeten van het hele team van De Toerist

2. De Toerist's profielfoto
    Van restaurant

Beste Angelique, bedankt voor jouw recensie. Fijn om te horen dat je hebt genoten van het eten! We vinden het erg jammer om te horen dat jullie het idee hadden dat jullie de zaak uit werden gekeken, dit is natuurlijk helemaal niet de bedoeling! We willen graag persoonlijk contact met jou opnemen om te zorgen dat jij positief terugdenkt aan jouw bezoek bij De Toerist. Met vriendelijke groet.

3. De Toerist's profielfoto
    Van restaurant

Miranda, wat een leuke recensie! We vinden het erg leuk om te horen dat jouw bezoek aan De Toerist zo in de smaak is gevallen dat jullie vaker willen langskomen. Wij zijn het hier natuurlijk helemaal mee eens ;). Hopelijk tot snel! Groeten van het hele team van De Toerist.

4. De Toerist's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt Jacqueline, voor deze mooie recensie! We willen graag dat iedereen zich thuis voelt bij De Toerist en vinden het heel fijn om te horen dat jullie je dan ook zo hebben gevoeld! Fijne dag nog en hopelijk tot ziens!

5. De Toerist's profielfoto
    De Toerist heeft gereageerd op een recensie van De Toerist

Wat fijn om te horen dat je hebt genoten van het eten en de sfeer bij ons! Dit vinden we erg leuk. Hopelijk mogen we jou gauw weer ontvangen. Met vriendelijke groet, het hele team van De Toerist.

6. De Toerist's profielfoto
    De Toerist heeft gereageerd op een recensie van De Toerist

Bedankt Frank, voor deze mooie recensie. Fijn om te horen dat je hebt kunnen genieten van onze gerechten. Hopelijk tot ziens en vriendelijke groeten van De Toerist!

7. De Toerist's profielfoto
    De Toerist heeft gereageerd op een recensie van De Toerist

Heel erg bedankt voor deze mooie, uitgebreide recensie! Komen jullie snel weer op wereldreis?

Groeten,
    Team De Toerist

8. De Toerist's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor deze lovende woorden en mooie recensie! Hopelijk tot ziens bij De Toerist.

9. De Toerist's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor deze mooie recensie Ria! Fijn om te horen dat je optimaal hebt kunnen genieten van het bezoek aan De Toerist. Vriendelijke groeten van het hele team.

10. De Toerist's profielfoto
    De Toerist vindt de recensie door Schoep voor De Toerist leuk
    Nederlands Weert

Eten was lekker en meer als genoeg en de vriendelijkheid (bediening)was super!

11. De Toerist's profielfoto
    De Toerist heeft gereageerd op een recensie van De Toerist

Wat een mooie recensie! Hier doen we het nou voor. Bedankt voor jouw bezoek en hopelijk tot ziens bij De Toerist.

12. De Toerist's profielfoto
    De Toerist heeft gereageerd op een recensie van De Toerist

Bedankt voor deze mooie recensie Tanya! Hopelijk tot ziens. Vriendelijke groeten, De Toerist.

13. De Toerist's profielfoto
    De Toerist vindt de recensie door Fam. Stevens voor De Toerist leuk

Fam. Stevens

We hebben gezellig samen genoten van het lekkere eten.

14. De Toerist's profielfoto
    De Toerist vindt de recensie door Jolanda v.d. Westerloo voor De Toerist leuk

Jolanda v.d. Westerloo

Weer heerlijk gegeten. Beide hadden we de grill teller besteld. Veel vlees, zo heerlijk mals!

15. De Toerist's profielfoto
    De Toerist vindt de recensie door M Timmermans voor De Toerist leuk

M Timmermans

Net als altijd heerlijk gegeten. Fijne sfeer en vriendelijke bediening. Top!

16. De Toerist's profielfoto
    De Toerist vindt de recensie door Tanya van hout voor De Toerist leuk

Tanya van hout

Lekker gegeten. Goede sfeer en bediening. Voor ieder wat wils.

17. De Toerist's profielfoto
    De Toerist vindt de recensie door Miranda voor De Toerist niet leuk
    Nederlands Weert

Niet voor herhaling vatbaar. Tafel vies, geen servetten of bestek. Erg donker. Geen lepel in bijv mayonaise of opscheplepel in frietjes. Vlees ongevraagd te rauw, teruggegeven maar kwam hetzelfde retour. Geen sauzen of champignons bij vlees enz. Erg rommelig en chaotisch, niet ingespeeld op drukte

4,3
  18. De Toerist's profielfoto
    De Toerist vindt de recensie door Petra Oude Tijdhof voor De Toerist leuk

Petra Oude Tijdhof

Super lekker gegeten we komen zeker nog eens terug

19. De Toerist's profielfoto
    De Toerist vindt de recensie door Ton Eerens voor De Toerist niet leuk

Ton Eerens

Helaas ook voor ons niet zo lekker verlopen op eerste kerstdag.
    Tafel niet gedekt, vieze tafelkleed, geen bestek geen lepel voor de soep en geen licht. Donker in de hoek geplaatst met een kaars op tafel. Konden elkaar niet eens zien. Dan hadden we geen servetten. Dus ik ga er even om vragen. We waren met 6 personen en ik kreeg 3 servetten. Hoe hadden ze dat bedacht. Samen delen ofwa.
    Dan vind ik het vreemd dat je niet de vraag kreeg of je de steak medium en doorbakken wilde. Toch normaal dat er mensen zijn die hem ook doorbakken willen en niet een bloedbad op je bord. Zouden ook sausen bij zijn en champignons maar die waren er niet. Stond wel degelijk op de kaart erbij. Was zelf 1 steak die nog rauw was en die terug gegeven. Kregen hem hetzelfde terug dus niks aan gedaan.
    Geen lepeltje is de majo. Enz enz.
    Gewoon geen goede organisatie en erg rommelig. Erg jammer als je lekker samen een leuke avond had gepland.

2,6
  20. De Toerist's profielfoto
    De Toerist heeft gereageerd op een recensie van De Toerist

Bedankt voor de complimenten en jouw bezoek aan De Toerist, Petra! Fijne dag en tot ziens!

21. De Toerist's profielfoto
    De Toerist heeft gereageerd op een recensie van De Toerist

Leuk dat jullie weer een bezoekje brachten aan de Toerist! Bedankt voor de complimenten en hopelijk tot snel! Groeten van het hele team.

22. De Toerist's profielfoto
    De Toerist heeft gereageerd op een recensie van De Toerist

Erg leuk dat jullie weer langskwamen, Jolanda! Fijn om te horen dat het vlees in de smaak is gevallen. Tot snel en vriendelijke groeten!

23. De Toerist's profielfoto
    De Toerist heeft gereageerd op een recensie van De Toerist

Wat fijn om te horen dat jullie samen hebben kunnen genieten van onze gerechten! Bedankt voor deze mooie recensie en hopelijk tot ziens bij De Toerist!

24. De Toerist's profielfoto
    De Toerist heeft gereageerd op een recensie van De Toerist

Bedankt voor deze mooie recensie Mart!

25. De Toerist's profielfoto
    De Toerist heeft gereageerd op een recensie van De Toerist

Altijd een feest als jij er bent ;). Bedankt voor deze mooie recensie. We vinden het erg fijn om te horen dat je hebt genoten van de gerechten en de beleving in De Toerist. Hopelijk tot snel. Groeten, De Toerist.

26. De Toerist's profielfoto

Beste Steef,
    Wat een prachtige recensie. We zijn vereerd dat wij hebben kunnen bijdragen aan het succes van de viering van het 45 jarige huwelijk van jouw ouders! Hopelijk mogen we jullie nog eens ontvangen.

Groeten, De Toerist.

27. De Toerist's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor deze mooie recensie. We zijn erg blij dat je bezoek aan De Toerist goed is bevallen! Hopelijk mogen we je nogmaals ontvangen. Vriendelijke groet, De Toerist.

28. De Toerist's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor deze mooie recensie! Groeten, De Toerist.

Meer updates