in Weert

Genieten in een sfeervolle ambiance

1. Ton Eerens

Helaas ook voor ons niet zo lekker verlopen op eerste kerstdag.
    Tafel niet gedekt, vieze tafelkleed, geen bestek geen lepel voor de soep en geen licht. Donker in de hoek geplaatst met een kaars op tafel. Konden elkaar niet eens zien. Dan hadden we geen servetten. Dus ik ga er even om vragen. We waren met 6 personen en ik kreeg 3 servetten. Hoe hadden ze dat bedacht. Samen delen ofwa.
    Dan vind ik het vreemd dat je niet de vraag kreeg of je de steak medium en doorbakken wilde. Toch normaal dat er mensen zijn die hem ook doorbakken willen en niet een bloedbad op je bord. Zouden ook sausen bij zijn en champignons maar die waren er niet. Stond wel degelijk op de kaart erbij. Was zelf 1 steak die nog rauw was en die terug gegeven. Kregen hem hetzelfde terug dus niks aan gedaan.
    Geen lepeltje is de majo. Enz enz.
    Gewoon geen goede organisatie en erg rommelig. Erg jammer als je lekker samen een leuke avond had gepland.

2,6