• Lid sinds 2 maart 2015

Plaza 6

Emmeloord

't Gasthuys

Joure

Danny heeft nog geen foto toegevoegd

1. Danny's profielfoto
    Danny heeft een recensie geschreven voor 't Gasthuys

Gisteren waren wij onderweg vanuit Amsterdam naar Groningen en besloten wij om uit te gaan eten. Op de mobiel met google gezocht naar een restaurant en 't Gasthuys stond gelijk bovenaan. Wij hebben hier heerlijk gegeten, en wij raden dit restaurant aan om hier eens te gaan eten. Het enige minpunt was de gastvrouw deze avond, bod, onvriendelijk, chagrijnig, vandaar een 4 voor de bediening en services.

2. Danny's profielfoto
    Danny heeft een recensie geschreven voor Plaza 6

Gisteren om 17 uur (onderweg vanuit Amsterdam naar Groningen) zijn wij hier gaan wokken. Bij binnenkomt hadden wij al eigenlijk al gelijk moeten vertrekken, het was een duw en trekwerk voor de balie! (veel te kleine ontvangst ruimte, tussen de voordeur en de balie zit nog geen 2 meter). De eigenaar heeft de zaak werkelijk vol geduwd met veel te kleine tafels 120x80 cm waar je dan met vier volwassen aan moet zitten (stoelen zitten trouwens wel goed).

Hoewel het buiten ijzig koud was, was de temperatuur binnen tegen de de 30 graden (bloedheet dus, ik heb eens goed rondgekeken, en zonder te overdrijven zat iedereen met zweetdruppels op het voorhoofd aan tafel). De kwaliteit van het eten was ook gewoon slecht. Na nog geen uur binnen te zijn geweest, 110 euro armer, piepende oren van de herrie, allen nat van het zweet, en slecht eten genuttigd te hebben waren wij blij dat we weer buiten stonden.

Voor ons was dit voorlopig de eerste en de laatste keer dat wij hier zijn komen wokken.