• Lid sinds 11 april 2012

Olympia

Zwolle

Pampus

Zwolle

D.D heeft nog geen foto toegevoegd

1. D.D's profielfoto
    D.D heeft een recensie geschreven voor Olympia

We kwamen hier met een Groupon aanbieding, een 3 gangen keuze menu voor 2 personen.
    Ten eerste klopte de aanbieding niet. Er kon uit 10 gerechten niet worden gekozen (toch wel de lekkerste gerechten) en we moesten bijbetalen wanneer we over een bepaald bedrag kwamen. Het was dus geen keuze menu, zoals op de Groupon actie wordt vermeld.

De sfeer was niet bepaald gezellig te noemen, laat staan restaurantwaardig. Erg felle verlichting met 100 kaarsjes.

Het voorgerecht was 'wel oké' maar daar is ook alles mee gezegd. Mijn partner kreeg trouwens het verkeerde gerecht geserveerd.

Toen we vroegen of het vlees in het hoofdgerecht goed doorbakken kon worden (zwanger) werd er vreemd gekeken en gereageerd met, 'aangebrand dus?'. Uhm nee!
    Maar ze zouden er rekening mee houden na uitleg van ons. Toen het hoofdgerecht er was....was er helaas geen rekening mee gehouden.

Het dessert was ook wel 'oké'. Echter na betaling kwamen we erachter dat ze de kaart prijzen hebben aangepast aan de kassa prijzen. Om een voorbeeld te noemen, cola koste op de kaart 1,80 maar stond op onze bon aangeslagen voor 2,20.
    Hetzelfde gold voor het bier. Erg jammer en onbegrijpelijk waarom dit wordt gedaan, helaas kwamen wij er in de auto achter, anders waren we zeker teruggegaan!

Helaas een negatieve beoordeling, voornamelijk omdat we willen voorkomen dat anderen net zo worden teleurgesteld als wij.

Er zijn veel betere Grieken te vinden in Zwolle!

2. D.D's profielfoto
    D.D heeft een recensie geschreven voor Pampus

D.D

Afgelopen week bij Pampus gegeten op een woensdag.

We moeten direct eerlijk bekennen dat dit voor ons 1 van de beste restaurants is binnen Zwolle. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Er wordt kwalitatief goed en lekker eten geserveerd. De porties zijn meer dan voldoende en er worden enkele aperitiefjes geserveerd. Service was uitstekend. De jassen werden aangenomen, er was snel een ober bij een leeg glas en er werd een juiste uitleg bij de gerechten gegeven. De obers hadden verstand van het geserveerde eten en dit geeft een goede kwaliteit weer. Een drie gangen menu met meerdere keuzes voor 27,50 is een mooie prijs! Ik kan dit restaurant aan een ieder aanbevelen. Een hoge kwaliteit voor een bistro restaurant!