ma Gesloten

1392041204 79
1479209024 78
1537320904 79
1701971230 79

1. Eten wel goed. Bediening niet alert, vergaten veel, liepen niet eens langs om aan te spreken.

6,1
  2. Lia van den Driessche

Prima restaurant, behulpzaam personeel, en met 10 personen prima gegeten. Al jaren een aanrader voor Zwolle en omstreken.

3. Van brussel

Het eten was heerlijk. Een herhaling zit er zeker in!

4. Mooi sfeervol pand. Heerlijk 3 gangen menu gegeten hier met vrienden. Wij hebben voor het etagère menu gekozen. Leuk gepresenteerd op etagères met lekkere en verassende gerechtjes. Vriendelijke en attente bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!

5. Zaterdagavond gereserveerd vanwege goede ervaring in het verleden maar dit was echt een afknapper. Forel was absoluut beneden peil en onsmakelijk. Frites hadden te lang onder de warme lamp gestaan en volgens mij door de bediening vergeten. Dit was gewoon een slappe zooi. Bediening had geen oog voor de gasten.

Zeker niet voor herhaling vatbaar.

2,8
  6. Met vrienden gegeten. Alles was erg smakelijk, broodje met boter en een amuse vooraf, porties erg ruim.

Had als tussengerecht vissoep, maar daar miste nog wel het e.e.a. aan, smaakte meer als bouillon/fond, en heb ik retour gedaan. De portie was ook erg groot als tussengerecht. Wat ik op zich niet erg vind hoor, beter dat dan te weinig. Prima opgelost trouwens door de bediening, en is van de rekening gehaald. Geen enkel onvertogen woord hierover.

Ochtend evt. mook een alternatief, maar dat heb ik afgeslagen. Lekkere wijn chardonnay gedronken en een aperitief vooraf, ook een aanrader. Ik houd er van, prettige bediening, een fijne sfeer, heerlijk om zo bij te praten met je vrienden.

Meer dan goed hier, Pampus, ga zo door. Prijzen vind ik heel normaal.

7. We komen al een aantal jaren met enige regelmaat bij Pampus en blijven terugkomen ondanks dat we niet meer in Zwolle wonen. Bij Pampus is het 3-gangen menu altijd een succes met veelal verassende smaken en combinaties. De sfeer is gezellig (met tafeltjes voor 2, maar ook voor grotere groepen) en de bediening is prima. Tot nu toe hebben ze de maaltijden, indien nodig, ook goed aan kunnen passen in verband met lactose intolerantie.

M.i. is Pampus een onderschat restaurant en nog te weinig bekend bij de Zwollenaar en omgeving. Zeker een bezoek waard!

8. 2e Kerstdag hier met gezin weer uitstekend gegeten in een gezellige kerstambiance, het door ons gekozen 4-gangen menu was uiteraard weer bereid uit verse producten!

9. Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Uitstekende prijs/ kwaliteit en een goede sfeer. Aanrader dus.

10. Vandaag gereserveerd voor de 18e verjaardag van onze zoon. Om 19:15 uur gearriveerd. Zo rond 20:00 uur navraag gedaan of we konden bestellen, werd de bestelling opgenomen. He he, denken ok het is druk...Om 20:40 uur het voorgerecht, deze was prima. Kregen na enige tijd geduld zo rond 21:30 uur de mosselen. Ze waren niet goed schoongespoeld (lees: de mosselen niet de rust de gegeven om zichzelf schoon te spoelen), wat tot gevolg heeft gehad dat je het voelde knarsen tussen je tanden en sommige schalen waren kapot zodat je moest uitkijken om niet een stukje tussen je tanden te krijgen. Hebben dit ook aangegeven, aangezien ik zelf ook graag mosselen bereid (Zeeuwse afkomst) en we ons erop hadden verheugd. Goed, vervolgens geprobeerd uit de negatieve spiraal te komen en te wachten op het nagerecht. Ondertussen waren er ook niet meer zoveel gasten, dus dachten dat gaat niet meer zo lang duren. Zo rond 22:10 uur maar opgestapt en ook aangegeven dat we er helemaal klaar mee waren. Afijn 141 euro armer en even geen zin meer om uit eten te gaan. Ik denk dat de kok de naam Pampus wel heer erg letterlijk neemt. Bedankt Pampus, deze verjaardag vergeten we zeer zeker niet. Overigens waren we niet de enigen die zo lang moesten wachten.

5,5
  11. Heel goed adres dat voor relatief weinig geld een smakelijke maaltijd op tafel zet. De bediening is uitmuntend, Gezellig terras, overigens niet in het mooiste gedeelte van Zwolle, maar we hebben genoten. Mochten we ooit in Zwolle terugkomen, dan staat dit restaurant in ons geheugen gegrift.

12. Leuke bediening. Het Eten was heerlijk. Alleen jammer dat er weinig keuze was in bieren. Geen Jillz, rose bier of Liefmans etc. Ook weinig salade 1 klein bakje voor 2 personen. Voor de rest waren we erg te spreken. En komen zeker nog een keer terug!

13. Prima maaltijd,prettige bediening,leuke sfeer.

14. Ketelaar

Heerlijk gegeten! Leuk en lekker surprisemenu met bijpassende wijnen. De chef is een ware kunstenaar en de bediening was top! Veel kennis en de glazen werden vlot gevuld. Zeker voor herhaling vatbaar!

15. margo koenes

Zaterdagavond heb, ik op uitnodiging van mijn vriend, bij jullie gegeten. Zoals aan de sterren te zien is, vond ik het goed. Wat mij alleen onzettend irriteerde was, dat men bij binnenkomst vraagt of je een bepaald drankje wilt, op een manier, dat je denkt dat het van het huis is. Achteraf blijkt dan, dat je het moet betalen! Dat vind ik zó niet netjes, zacht uitgedrukt. Ik heb gelijk geen zin meer op nog een keer bij jullie te eten. Van een vriendin, die hetzelfde eens bij Poppe heeft gehad, hoorde ik dat hierover een stuk in de Volkskrant heeft gestaan, dat dit niet meer mag, maar dat e.e.a. nog steeds plaatsvindt. Ik hoop dat jullie deze manier van doen gaan afschaffen, want dat gaat jullie op deze manier klanten kosten!

16. o.mulder

Heerlijk gegeten. verse producten. uitstekende service en bediening.

17. D.D 42 punten

Afgelopen week bij Pampus gegeten op een woensdag.

We moeten direct eerlijk bekennen dat dit voor ons 1 van de beste restaurants is binnen Zwolle. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Er wordt kwalitatief goed en lekker eten geserveerd. De porties zijn meer dan voldoende en er worden enkele aperitiefjes geserveerd. Service was uitstekend. De jassen werden aangenomen, er was snel een ober bij een leeg glas en er werd een juiste uitleg bij de gerechten gegeven. De obers hadden verstand van het geserveerde eten en dit geeft een goede kwaliteit weer. Een drie gangen menu met meerdere keuzes voor 27,50 is een mooie prijs! Ik kan dit restaurant aan een ieder aanbevelen. Een hoge kwaliteit voor een bistro restaurant!

18. Onze ervaring met onderhavig restaurant was niet positief. We moesten wel 2 uur op ons eten wachten en het eten was niet zoals verwacht. De sfeer was wel gezellig.

6,5
  19. Jacqueline

Heel teleurstellend deze avond bij Pampus. We hadden er veel van verwacht. Helaas. Het vegetarisch hoofdgerecht was vrij karig en ook niet echt heel lekker van smaak. De eend van de andere persoon was heel zout, er waren geen groenten, de ossenhaas taai. En daar moesten we ook nog eens anderhalf uur op wachten.
    Nee, we komen daar niet meer.

2,7
  20. Vanavond gegeten, dat is een jaartje na de eerste ervaring en die was toen lovend. Maar nu viel het eten tegen. Het was wel goed maar niet meer zo fantastisch als de eerste keer. Simpele Mac Donald frietjes en eenvoudige van der Valk appelmoes bij het menu. En zo hadden we helemaal het idee en het gevoel dat het allemaal net wat minder was. Terwijl de prijs omhoog gegaan was van 24,50 naar 27 euro voor 3 gangen. Het was voor ons de laatste keer Pampus, Helaas!

6,7
  21. Erg leuke gerechten, zeer mooi opgemaakt!

De smaak was voortreffelijk en voor dat geld kan men absoluut alleen maar positieve dingen zeggen, zelfs voor een verrassing menu wat in een sterrenzaak thuis hoort, betaalt men een prijs waar men anders bijna geen vlees van 100 gram voor krijgt...

Zeer tevreden en een aanrader!

22. Pampus Zwolle, gister geweest: erg teleurstellend.

Kwamen tegen kwart voor 6 binnen, de carpaccio is er niet meer vertelde ons de serveerster, we konden nog uit 2 voorgerechten kiezen dus!

Toen we de bestelling doorgaven vroeg de dame hoe we beiden de entrecote wilden, terwijl er maar 1 persoon dit gerecht had besteld. Het hoofdgerecht viel ook erg tegen en 1 soort groente en 1 soort aard., was dit `n paar jaar terug beter gewend!

Toen we om koffie vroegen, werd er ietwat "nors" gereageerd.

Jammer, we hadden er meer van verwacht en er erg naar uitgekeken. De hand-doekjes in het dames-toilet waren al snel op en zijn niet aangevuld.

Heel teleur-stellend, deze avond.

23. Dit is de tweede keer in een half jaar tijd dat ik hier heb gegeten.

De eerste keer was het voortreffelijk, de tweede keer was het minder. Misschien door de speciale aanbieding, maar ook de snelheid waarmee e.e.a. werd geserveerd was aanzienlijk sneller dan de eerste keer. Nu waren we binnen 1.45 uur gereed. De eerste keer na ongeveer 3 uur.

Het voorgerecht was goed, 4x salade.

Het hoofgerecht was matig tot goed, dijon mosterd met suiker op de biefstuk. Leek onziens geen aanrader, we hebben het er dus af geschraapt, bleek vrij hard te zijn. De zalm was bij de ene persoon wel lekker en bij de andere vrij droog.

Wij blijven het een leuk restaurant vinden, echter boeken wij een aanbieding, driegangen menu voor € 20,00, blijkt dit ons inziens niet dat gene wat wij verwacht hadden.

De eerste keer een 9 gegeven, de tweede keer een zeven.

24. Eten geregeld bij Pampus, heerlijke gerechten en prima wijnen welke door deskundig en vriendelijk personeel worden geserveerd. Sfeervolle, warme inrichting. Wij voelen ons er helemaal "thuis".

Gewoon doen, aanrader!

25. We hebben hier 2 jan 2010 gegeten.

Ze hadden alleen een speciale kaart (n.a.v. de feestdagen) Beperkte keuze dus... Maar dat deed zeker niets af aan de kwaliteit.

Echt heerlijk gegeten. Bijzonder mooi opgemaakte borden.

Bediening was kundig en attent.

Buiten was er sneeuw, binnen een heerlijke warme sfeer.

Meteen 1 van mijn favorieten!

26. Een gezellige avond met heerlijk eten!

Een leuke avond met ook bijzondere gerechten.

Compleet, een amuse vooraf bijvoorbeeld.

Niet de allergoedkoopste, maar de kwaliteit van het eten is er dan ook naar.

27. Leuk restaurant! Afgelopen zaterdag ontzettend lekker gegeten. Gerechten goed verzorgd en heerlijk op smaak. Prijs-kwaliteitverhouding is heel goed. Een aanrader hoor!

28. arie 5 punten

Dit is een echte aanrader, aardig personeel met een geweldige keuken.

Prijs/kwaliteit voortreffelijk.

29. Nienke 157 punten

Altijd lekkere en verrassende gerechten, met erg leuk personeel!

Het enige minpuntje is misschien dat er zich onder de gasten nogal wat sigaar-rokende golfers bevinden, met opmerkingen als 'mijn wijn heeft kurk' of 'deze wijn is toch wel een graadje te koud he'

Maar ach. Daar kan je ook om lachen, heb je toch nog steeds een heel erg leuke avond...

30. Wij hebben gisteren een heerlijke avond gehad!

Goed eten, lekkere wijn en goeie bediening!

Wij komen zeker weer terug.

31. Getrakteerd door mijn dochters op een etentje bij Pampus omdat ik jarig was. Een geweldig idee van de meiden. We hebben heerlijk gegeten, de huiswijn was goed en de bediening attent, vriendelijk en echt gastvrij. (als jarige werd ik ook nog verrast) We komen zeker terug en ik wacht daarmee niet tot ik weer jarig ben.

32. Erg lekker gegeten. Het verrassingsmenu was erg veelzijdig.

Naar wens konden wij extra broodjes & aardappeltjes bestellen, dit alles voor de prijs van het menu.

Erg vriendelijk personeel en hadden kennis van zaken. Een echte aanrader.

33. Leuk restaurant!

We hebben lekker gegeten. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam hoewel de wijnkennis, van waarschijnlijk departtimers, misschien wel iets beter kan. Het eten was erg lekker.

Pluspunt was dat de frites die wij besteld hadden i.p.v. de gewone aardappelgarniture niet op de rekening werden gezet.

34. Het restaurant ziet er mooi uit. Goede locatie ook.

Het eten was redelijk. Jammer dat je met vier mensen een klein schaaltje patat krijgt en een klein schaaltje salade. Wat meer groente en een extra aardappel soort zou leuk en lekker zijn.