• Lid sinds 16 juni 2009

De Beejekurf

Venray

Gasterij Zeldzaam

Maarheeze

Brigit heeft nog geen foto toegevoegd

1. Brigit's profielfoto
    Brigit heeft een recensie geschreven voor Kaffee Peijnenburg

Net in Geldrop komen wonen en op zoek naar een nieuw "stekkie". Dit restaurant is hard op weg om onze favoriet te worden. De bediening is uitermate vriendelijk en correct, de kaart is origineel, verrassend en voor elk wat wils (de Luikse balletjes zijn goddelijk!). De porties zijn goed evenals de smaken. Inrichting is gezellig en er is veel te lezen en te bekijken. Kortom: beslist een aanrader!

2. Brigit's profielfoto
    Brigit heeft een recensie geschreven voor De Beejekurf

Ik heb hier gisteren met een vriendin gegeten en we werden aangenaam verrast. Zowel het eten als de service waren van uitstekende kwaliteit. De compositie van de borden was een schilderijtje, de samenstelling verrassend. De bediening was correct en uitermate vriendelijk. De inrichting is mooi en stijlvol, maar bovenal "af". Echt een plek om uitgebreid te eten en lang na te tafelen. De prijs voor het gebodene is heel redelijk.

3. Brigit's profielfoto
    Brigit is gasterij zeldzaam gaan volgen.
  4. Brigit's profielfoto
    Brigit heeft een recensie geschreven voor Gasterij Zeldzaam

Mijn man en ik eten zeer regelmatig in dit restaurant en we zijn altijd zeer tevreden. Het personeel en met name de gastvrouw is buitengewoon gastvrij, ook als het druk is. De bediening is eerder te snel dan te langzaam, soms vragen we de kok om te wachten met de volgende gang omdat we langer willen tafelen, en dat kan dan zonder problemen. Koud of lauw eten heb ik nog nooit gehad (behalve bij de koude gerechten dan) en het gezellige triootje dat je als amuse krijgt is altijd lekker en varieert elke week. Beter en veel origineler dan dat afgezaagde stokbroodje kruidenboter dat je overal al krijgt. Als je daar prijs op stelt moet je maar niet eten bij deze toptent.