De Beejekurf in Venray

€€€

Betaalde bewaakte overdekte parkeergarage. Alleen betalen tijdens openingstijden van winkels.

Bezorgrestaurants in de buurt van De Beejekurf

do vanaf 17:30
vr vanaf 17:30
za vanaf 17:30
zo vanaf 13:00

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1343206760 82
1482083725 87
1519117582 89
1620960690 90
1630219154 91

1. Chris

2. Heerlijk en mooi gegeten voor een prima prijs. Fijne bediening! We gaan terug!

3. Leo Barendse

Vandaag 5 april.
    3 Gangen menu afgehaald bij de beejekurf in Venray.
    Goede website, makkelijk bestellen, en uitstekende kwaliteit.
    Goede omschrijving hoe thuis te bereiden.
    Heel smaakvol en dat voor slechts 23,95

4. Jenna Reijnders

5. Gisteravond genoten van een vijf gangen verassing menu. Het was bijzonder smaakvol, zeer mooi opgemaakte borden en ruim voldoende. Elk gerecht was een cadeautje. Ook de bediening was van ontvangst tot afscheid uitstekend en hartelijk. Prettige ambiance waar we zeker terug komen.

6. Tjebbe 667 punten

Gezellige avond gehad. 4-gangendiner genoten. Kwaliteit en presentatie van het eten was weer top. Wijn was verrukkelijk. Maar jongens wat zijn jullie toch "zunig" met broodjes, groente en bijgerechten. Na thuiskomst toch nog maar even de koelkast ingedoken om de honger te stillen. Mag dus wel ietsje meer zijn.

7. Frans Swinkels

Vanavond genoten van een 6 gangen menu. Heerlijke en verrassende gerechten. Personeel top.

9. Met een groupon actie hier geweest. Waar sommige restaurants aan meedoen maar niet enthousiast zijn wanneer je de bon inlevert. Hier voelden we ons zeer welkom! Heerlijk gerechten geserveerd gekregen. Genoten van de mooie avond. Ook zonder actie komen we zeker terug!

10. Afgelopen woensdag met z'n tweeën heerlijk genoten van een zeven - gangen diner. Dit was voor ons de eerste kennismaking en meteen van hoog niveau. De chef- kok had uitermate zijn best gedaan om er niet alleen mooie plaatjes van te maken, maar ook getoverd met verse producten en bijzondere smaken. Ook de extra tussendoortjes en de heerlijke wijnen maakte het diner helemaal compleet. De bediening was uitermate vriendelijk en had bij elk gerecht een prima uitleg. Een net restaurant, wat extra zijn best doet om de klant tevreden te stellen ! We komen zeker terug !

11. Gistern in kader van de Restaurant week, wezen eten. Top niveau keuken! Heerlijk genoten, super service!

Een echte aanrader

12. Super leuk restaurant, erg vriendelijk personeel. Super attent. Het eten was erg smaakvol. Chapeau!

13. Per toeval hier langs gekomen en besloten een hapje te eten. We kozen voor het BBeejekurf menu voor de schappelijke prijs van 25 euro. We hebben heerlijk gegeten en ook de bediening was top. Fijn om te ontdekken dat er ook nog restaurants zijn waar je voor een net bedrag goed kunt eten en zo in de watten gelegd wordt. Echt een restaurant waar de mensen passie voor hum werk hebben. We komen hier zeker nog een keer terug. Enige minpuntje is het terras. Weinig gezellig, uitkijk op een lelijke straat. Ik zou graag zien dat er wat klimplanten tegen het hek opgroeien en dat de tafels op een wat andere manier geplaatst worden zodat gasten iets meer privacy hebben tijdens gesprekken.

14. Eind april hier gegeten, was oke, minder sfeervol dan gehoopt en het eten is toch meer proeven van allerlei lekkere dingen dan eten. Mijn echtgenoot ging bijna met honger naar huis. De smaak was echter prima.

6,7
  15. Roso-Ruoff

16. Roso-Ruoff

In 2 woorden: Super & Sjiek!
    Iedere keer weer tevreden, zeer keurige en nette bediening.
    Het eten is iedere keer weer heerlijk, echt waar, ongelooflijk. Ook het meer gangen verrassingsmenu is super!
    Wij bevelen dit mooie en romantische restaurant aan iedereen aan!
    Absoluut niet duur, en super goed :)

17. Hans Breen

Tijdens ons verblijf op Landgoed Kortenbos (ook een aanrader trouwens!) hebben we ontzettend lekker gegeten bij De Beejekurf! We vonden de bediening heel vriendelijk en attent, de huiswijn was heerlijk, en we hadden het geluk dat we de hele avond buiten op het terras hebben kunnen zitten, al zag het er binnen ook heel gezellig uit.
    We hopen hier zeker nog eens terug te komen.

18. Als oud vierlingsbekenaar nu elders in het land. Kwam ik weer even in Venray terecht. Hier gegeten wat is dit een superrestaurant. Wat een superteam en eten. Verbaasde dat zoiets moois in Venray kan zitten. Ga zo door. Venray moet trots zijn op deze topzaak! Culinair zeer goed. Ik mocht een kijkje in de keuken nemen en daar stond een zeer enthousiaste keukenbrigade! gezellige inrichting! Mooie kaart!

19. weijmans

Na verschillende aanbevelingen hebben we nu 2 keer gegeten bij de Beejekurf in Venray. Beide keren zeer teleurstellend helaas. Bediening over de top, terwijl kwaliteit eten echt tegenvalt, smaakloos, "bijzondere"maar niet smaakvol gecombineerde gerechten, en oa koude borden met lauw eten. Wordt dan wel met handschoentjes ingezet (?), voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar.

2,4
  20. Harrie en Bea Linssen

Dit is een restaurant waar we regelmatig en graag terugkomen. Al meteen na de opening was het fantastisch om daar te eten en het is sindsdien nog beter geworden. Steeds weer heerlijke en verrassende menu's, lekkere verse producten op meesterlijke wijze bereid en met een perfect wijnarrangement. De ambiance (o.a. sfeer en privacy), het vakkundig en vriendelijk personeel en de uitstekende prijs / kwaliteitsverhouding maken ieder bezoek tot een culinaire belevenis en een heerlijk avondje uit. Kortom: genieten! Ilse, Paul, Mathijs en jullie team: ga zo door!

21. We voelden ons meer dan verwend en kijken dan ook terug op een verrukkelijke avond.

22. In 1 woord : Uitstekend.

Mooie overzichtelijke kaart. Voor elk wat wils. Goede prijs kwaliteit verhouding. De amuse was al een culinaire verrassing. Bediening heel attent.

De zaak zat helemaal vol maar echter van enige vertraging niets kunnen bespeuren.

23. We hadden niets te vieren maar wilden zomaar een avondje samen uit. Ondanks het feit dat we onze komst niet aangekondigd hadden stond er een gezellig gedekte tafel voor 2 pers. voor ons klaar. Na de amuse kozen we een Aberdeen lendebiefstuk. Alles smaakvol opgediend en ook het nagerecht had onze bewondering. Hoewel op deze donderdag avond alle tafels bezet waren was de sfeer rustig en gezellig mede dankzij het feit dat er geen muziek aanwezig was.

24. Gisteravond hier met z'n tweetjes gegeten. Het was onze eerste kennismaking met de Beejekurf. N.a.v. diverse positieve recensies had ik dit restaurant uitgekozen om er te gaan eten in de restaurantweek 2011. Hiervan hebben we absoluut geen spijt gehad. Interieur modern en smaakvol ingericht met voldoende ruimte en privacy. Het driegangenmenu was voortreffelijk. Bediening vriendelijk en deskundig. Er werd geenszins bezuinigd op kwaliteit ondanks de milde prijs.

Voor ons zeker een reden hier om terug te komen!

Geen minpuntjes? Nee, wij hebben ze niet kunnen ontdekken!

25. Prachtige zaak, ruim van opzet. Bediening erg vriendelijk. Keuze is matig, vandaar een verrassingsmenu. Niet alledaags eten, dus voor velen valt het af, maar we hebben erg genoten van hetgeen voorbij kwam. De kok heeft een voorliefde voor sukade, want komt vaak terug als je gaat eten. De porties mogen ietsje ruimer t.o.v. de prijzen, maar je eet hier wel echt subliem. Al meerdere keren geweest en alles is tot in de puntjes verzorgd. Een ster waardig, maar dan met vriendelijkere prijzen.

26. Ik heb hier gegeten met een persooneelsuitje!

De avond was zeer geslaagd.

Omdat ik geen suiker mag kan het soms vervelend zijn als je dit vaak moet zeggen.

Hier is het alleen bij binnenkomst overlegd en de hele avond werd er rekening meegehouden, heerlijk!

27. Hier gegeten op aanraden. Bediening was prima. Het eten is wat vlak van smaak.

De kok moet toch nog wat bij leren. Succes.

28. Wij hebben voortreffelijk gegeten.

Prachtige wijnen.

Geweldige ambiance en......

Nog betaalbaar ook!

Een bijzondere aanrader en......

Dit restaurant verdient meer, nl. *

29. Mike en Ilse van de Kamp

Wij vierden ons 1 weeks jubileum van ons huwelijk. Heerlijk gegeten. Enigst minpuntje was de weinige keuze op de kaart, maar dat kan ook voor je werken als je je toch al wil laten verassen. Paul en Ilse en jullie hele team, fantastisch, we komen graag nog een keer. Groetjes Mike en Ilse.

30. Willem Gooren

Venray eindelijk compleet.

Gewoon gaan eten, werkt verslavend.

31. Tijdens de restaurantweek (augustus 2010) hebben we heerlijk gegeten bij de Beejekurf in Venray.

Het 4 gangendiner was echt heerlijk, en het bijbehorend wijnarrangement was top. Bediening was vriendelijk.

Zeker een aanrader.

32. Annelies & Ron van Gameren

Vanavond in het kader van de restaurantweek gegeten in de Beejekurf.

In een woord geweldig.

In een prachtige ambiance hebben we een 4- gangen-menu besteld, en in 1 woord het was echt heerlijk.

Lekker eten, begeleid van een heerlijke wijn.

Dit restaurant is ster waardig.

Een geweldige gastheer, die ons vanavond begeleid heeft, bedankt Sjoerd!

Verder dank aan Ilse, Paul, Mathijs en een ieder die we vergeten zijn.

Annelies & Ron van Gameren.

33. Wat een mooie avond. Leuke sfeer. Geweldige, gemoedelijke bediening en zeker niet onbelangrijk, heerlijke gerechten met bijbehorende wijn. Alles klopt!

Complimenten en tot snel!

34. Inmiddels heb ik al een keer of 5 gegeten bij de Beejekurf. Dat feit op zich zegt al genoeg. Het is er gezellig en het eten is subliem. Daarnaast is de bediening erg gemoedelijk en gemotiveerd het de klant naar de zin te maken. Gisteren hebben we lekker buiten gezeten wat de sfeer nog gezelliger maakte daar het terras erg mooi ingericht is.

Dank aan het hele team van De Beejekurf en jullie zien me wel weer een keer.

35. Via knoopjelos.nl kwamen wij 'de Beejekurf' enkele maanden geleden op het spoor. In deze korte tijd is het uitgegroeid tot één van onze favorieten. Het 4-gangen verrassingsmenu, met bijpassend wijnarrangement, blijkt iedere keer weer een uitstekende keuze. Zo ook gisteren, en ditmaal op het terras onder een stralende 'pinksterzon'; genieten in optima forma!

Naast de heerlijke gerechten en de prima begeleidende wijnen waarderen wij vooral ook de hartelijkheid van Ilse, Paul en het overige bedienend personeel. Kortom, een absolute aanrader!

36. Gijs & Mariska

Wij gingen bij de Beejekurf eten omdat we iets bijzonders te vieren hadden. Onze ervaring bij de Beejekurf was eveneens bijzonder. Lekker eten, vriendelijke bediening en goede prijs-kwaliteitverhouding!

Wij gaan zeker vaker eten bij de Beejekurf en we kunnen het eenieder van harte aanbevelen!

37. Tja, als je een restaurant voor de vierde keer bezoekt, zegt dat wel iets. De eerste keer waren we aangenaam verrast: leuk terras, mooie ruimte binnen, prettige bediening maar vooral de uitstekende keuken. De kok heeft duidelijk ambitie, in de goede zin van het woord: origineel zonder de klassieken uit het oog te verliezen.
    Gisteren, 24 april waren we er weer en ook nu was het weer raak. Het verrassingsmenu met in het voorgerecht Aziatische invloeden was zeer evenwichtig. Ook à la carte waren de asperge salade en het voortreffelijke lamsgebraad, met die lekkere worstjes, voltreffers. En dan de prijzen: in menig eefcafé betaal je meer voor mindere kwaliteit. Dik in orde. Wel een opmerking: de wijnkaart mag wat mij betreft iets uitgebreider.

Ik hou er niet van cijfers te geven, want een 10 geef ik nooit. Volmaaktheid bestaat niet, hooguit een poging daartoe. Maar ik doe het toch maar, zeker gezien de gunstige prijs/kwaliteitverhouding, de zeer voortreffelijke en warme bediening en de uitstekende keuken. Jammer dat we in Amsterdam wonen......

38. Vorige week zijn we bij de Beejekurf gaan eten en zijn we zeer aangenaam verrast. Bij binnenkomst wordt je hartelijk onthaald, de sfeer ademt warmte en gastvrijheid uit. Tafeltjes staan ook ver genoeg uit elkaar voor de nodige privacy. Het personeel is vakkundig en vriendelijk. En het eten... subliem, verrassend, echt eens wat anders en heerlijk van smaak. Je proeft de puurheid, de versheid. Kortom een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt en van een gezellig avondje tafelen!

39. marianne & twan

Bij binnenkomst werden wij zeer hartelijk ontvangen. De ambiance is geheel naar onze smaak. We hebben heerlijk gezeten, gegeten en gedronken. Wij hadden een 5- gangen verrassingsmenu met een bijpassend wijnarrangement. Ook een leuk gegeven is dat je bij de thee honing van eigen imker geserveerd krijgt.

Zeker de moeite waard om hier te gaan eten, ons zie je hier zeker nog terug. Bedankt voor de fijne avond.

40. Zeer goed gedineerd, in een gezellige ambiance met een gastvrij onthaal, voor een zeer redelijke prijs! Aanwinst voor de regio!

41. Jan Vermeer

Goed gegeten. De gerechten zijn qua smaak goed in balans en de presentatie is super. Wat mij betreft een aanrader.

42. Super goed gegeten. Dit is een restaurant waar je moet geweest zijn!

Werkelijk uitmuntende sfeer. Prachtige gerechten. Het is lang geleden dat ik zo lekker gegeten heb. Fantastisch om te zien dat er nog mensen zijn die zo enthousiast hun vak uitoefenen. Het restaurant is heel erg smaakvol ingericht. Hier krijg je echt waar voor je geld. Het vijf gangen verrassingsmenu is een echte aanrader voor een avondje lekker tafelen. Voortreffelijke huiswijn.

43. In de week van de opening hebben we hier gegeten. Ze deden erg hun best om het iedereen naar hun zin te maken. De bediening was erg goed en correct.

Het eten was kwalitatief goed en mooi opgemaakt, maar qua hoeveelheid net aan de krappe kant. (zelfs bij een volledig menu). De honingraat bij de kaas was een erg leuke verrassing en past helemaal bij de Beejekurf.

44. Ik heb hier gisteren met een vriendin gegeten en we werden aangenaam verrast. Zowel het eten als de service waren van uitstekende kwaliteit. De compositie van de borden was een schilderijtje, de samenstelling verrassend. De bediening was correct en uitermate vriendelijk. De inrichting is mooi en stijlvol, maar bovenal "af". Echt een plek om uitgebreid te eten en lang na te tafelen. De prijs voor het gebodene is heel redelijk.