• Lid sinds 9 september 2013

Ristorante Fratelli

Giethoorn

Ratatouille

Harderwijk

Bram heeft nog geen foto toegevoegd

1. Bram's profielfoto
    Bram heeft een recensie geschreven voor Basiliek

Bram

TOP! Heerlijk gegeten! Genoten van alle gangen (7!) Een feestje om naar toe te gaan!! De borden zijn tot in de detail mooi opgemaakt! De bediening ja vriendelijk! Een aanrader!!

2. Bram's profielfoto
    Bram heeft een recensie geschreven voor Ratatouille

Met het gezin wezen eten om onze trouwdag te vieren.

Echter men weet niet wat share dining betekent. In ieder geval geen afgepaste porties. Zo kun je toch niet sharen met je tafelgenoten!! Ook misten we een lepel in de schaaltjes, niet zo fris om steeds met je vork of lepel in een schaal te zitten. Met het brood was men ook zeer zuinig, dit was men echter niet met de drank/wijn. En waarom moet het eten zo ontzettend zout zijn, dit kwam de smaak van de pure gerechten niet ten goede.

De keuze op de kaart vonden we zeer beperkt, we hebben ons dus maar laten verrassen. Dit viel niet tegen moet ik zeggen. Minpunt de gerechten zijn aan de kleine kant zeker gezien de prijs die je er voor moet betalen.

5,5
  3. Bram's profielfoto
    Bram heeft een recensie geschreven voor Ristorante Fratelli

Mooie locatie! Heerlijk op het terras gezeten en gegeten na een dagje varen!!

Vriendelijk personeel! En waar vind je nog een glaasje procecco voor deze prijs!

Wij komen zeker nog eens terug!!