• Lid sinds 22 november 2010
  • Leeftijd: 46

Sinds 1978 dé bowling van Oost-Nederland. Eten, Bar, Bowlen, Karaoke, Poolbiljart, Dartwin Darts, Shuffleboard, Sjoelbar, Arcade.

1. Bedankt voor deze mooie recensie. We hebben het meel veel plezier voor u gedaan. Graag tot een volgende keer.

2. Bedankt voor deze mooie recensie.
    Graag tot ziens.

3. Dames bedankt voor uw mooie recensie. We hebben het graag voor u gedaan. Tot de volgende keer :-)

4. Familie. Berendsen kinderfeest

Superfijn kinderfeestje gehad met bowling en gourmetten. Bij afloop hadden lang alle drank niet op dit werd netjes verrekend. Top avond.

5. Bedankt voor deze mooie recensie. Hoop dat jullie een geweldige trouwdag hebben mogen vieren.

6. Fam. Zethof

Net een uur gebowld en daarna heerlijk gegeten, Homping grill.Heel erg vriendelijke bediening. Zeer zeker een aanrader.

7. Superleuk en lekker. Bowlen & steengrillen, niets is te gek en aan speciale diëten wordt veel aandacht besteedt! Blijk van waardering!! Ga zo door!

8. Raymond Wellink

Was goed geregeld ook omdat er een allergie vrij menu tussen zat, dit menu was zo goed nog niet vaak meegemaakt. Vriendelijke medewerkers en leuke sfeer

9. Bowlen gezellig en een fijne sfeer. Gourmetten goed geregeld! Vriendelijk en behulpzaam personeel. Glutenvrij perfect georganiseerd. Alles keurig geserveerd op aparte schalen. Dus ook met een allergie een heerlijke avond!

10. Wilma lowenthal

Na een uur bowlen gingen we steengrillen. Het was heerlijk, veel keuzes uit salades en ook het vlees voor op de steengril was zeer divers. Vriendelijke bediening. Echt Top.

11. Super leuke avond gehad. Ontvangst was hartelijk. Gegourmet en er was meer dan genoeg en het was echt lekker, vlees was van zeer goede kwaliteit en salades en andere toebehoren perfect. Friet was nog niet op maar we kregen al nieuwe warme frietjes. Waar maak je dat mee. Onbeperkt van alles. Daarna gaan bowlen en ook daar perfecte service. Goede uitleg en aardig behandeld.

Wij kunnen al onze vrienden deze bowling aan aanraden. Was een leuke avond tijdens ons weekendje in Zeddam.
    Complimenten aan gastheer.

12. Heerlijke avond. Het personeel was zeer vriendelijk. Het eten was prima. Aanrader als je een gezellig avondje op stap wilt.

13. J. Stevens

We hebben in een groot gezelschap vandaag 11 jan. 2017 gegeten in dit restaurant. Ik heb een lactose vrij dieet en ben altijd bang om uit te gaan eten. Ik mag geen lactose, de bediening wist precies wat ik wel en niet mocht eten. Allerlei vleessoorten die precies bij mijn dieet passen, kreeg ik tijdens het `hompen`. Aparte sausjes, heerlijk eigen groenteschotel en eigen `homppan`. Zelfs een toetje had men precies uitgezocht. Ik heb nog nooit zoveel zorg gezien vanuit een restaurant. Ik voelde mij in de watten gelegd!!! Geweldig!!!

14. jeroen van moerkerk

Zondag 28-08-2016 met alle kinderen, aanhang, kleinkinderen bowling gedaan. Daarna lekker gegeten nl homping grillen. Een woord het was geweldig eten, bediening en prijs. Geweldige middag gehad, aanrader voor iedereen. Mensen dank je wel en ga zo door tot de volgende keer

15. Super gastvrij ontvangen, goede uitleg. Erg gastvrij en lekker eten.

16. Bedankt voor deze mooie waardering. Graag tot ziens.

17. Geweldige avond gehad! Eerst bowlen en daarna steengrillen. Het eten was klasse en de bediening was geweldig! Echt een aanrader!

18. Bedankt voor uw recensie. We hebben het met veel plezier voor u gedaan. Graag tot een volgende keer.

19. Bedankt voor uw mooi recensie. Graag tot een volgende keer.

20. Bedankt voor uw recensie. Het was ons een eer u te mogen ontvangen als gast. Graag tot een volgende keer.

21. Hartelijk dank voor uw recensie. We hebben het met veel plezier voor u gedaan. Graag tot een volgende keer.

Meer updates