Activiteiten van Bowling & Partycentrum `s-Heerenberg

1. Heerlijke avond. Het personeel was zeer vriendelijk. Het eten was prima. Aanrader als je een gezellig avondje op stap wilt.

2. J. Stevens

We hebben in een groot gezelschap vandaag 11 jan. 2017 gegeten in dit restaurant. Ik heb een lactose vrij dieet en ben altijd bang om uit te gaan eten. Ik mag geen lactose, de bediening wist precies wat ik wel en niet mocht eten. Allerlei vleessoorten die precies bij mijn dieet passen, kreeg ik tijdens het `hompen`. Aparte sausjes, heerlijk eigen groenteschotel en eigen `homppan`. Zelfs een toetje had men precies uitgezocht. Ik heb nog nooit zoveel zorg gezien vanuit een restaurant. Ik voelde mij in de watten gelegd!!! Geweldig!!!

3. jeroen van moerkerk

Zondag 28-08-2016 met alle kinderen, aanhang, kleinkinderen bowling gedaan. Daarna lekker gegeten nl homping grillen. Een woord het was geweldig eten, bediening en prijs. Geweldige middag gehad, aanrader voor iedereen. Mensen dank je wel en ga zo door tot de volgende keer

4. Super gastvrij ontvangen, goede uitleg. Erg gastvrij en lekker eten.

5. Bedankt voor deze mooie waardering. Graag tot ziens.

6. Geweldige avond gehad! Eerst bowlen en daarna steengrillen. Het eten was klasse en de bediening was geweldig! Echt een aanrader!

7. Bedankt voor uw recensie. We hebben het met veel plezier voor u gedaan. Graag tot een volgende keer.

8. Bedankt voor uw mooi recensie. Graag tot een volgende keer.

9. Bedankt voor uw recensie. Het was ons een eer u te mogen ontvangen als gast. Graag tot een volgende keer.

10. Hartelijk dank voor uw recensie. We hebben het met veel plezier voor u gedaan. Graag tot een volgende keer.

11. Bedankt voor recensie. We hebben het met veel plezier voor u gedaan.

Oudere updates