• Lid sinds 24 januari 2012

Boerenjongens Eetwinkel

Amsterdam

Bob heeft nog geen foto toegevoegd

1. Bob's profielfoto
    Bob heeft een recensie geschreven voor Boerenjongens Eetwinkel

Boerenjongens blijft een prettig en gezond alternatief voor zelf koken. Eke geeft met zijn visie op gerechten en koken vaak een verrassende smaaktwist mee. Bijna altijd goed en lekker, heel soms begrijp ik hem niet.
    Vandaag boerenkoolstamppot met echte spekjes, een vegetarische bal gehakt, jus en huisgemaakte piccalilly. Degelijke echte winterkost. Stamppot zoals ik hem lekker vind. Thuis een drup azijn erbij samen met het friszure van de piccalilly. Mooie combi. Perfect.
    Textuur van de vega gehaktbal helemaal goed, echt als vlees, hooguit ietsje droger dan die van kalfsgehakt. Jammer dat de VegaSlager er net iets teveel zout in heeft gedaan, don't blame Boerenjongens daarvoor.
    Kortom, en ik schrijf dit stukje direct na het eten, een heerlijk wintermaaltijd voor een fijne prijs.
    Tot de volgende keer!

Ps, als je er toch bent en de volgende keer bij geen zin of tijd om te koken al iets wilt hebben. Of onverwachte gasten. Pak dan zo'n mooie glazen pot uit de koeling mee. Met een soepje, chili con carne of een curry. Altijd goed.