• Lid sinds 15 december 2012

Carnevino

Veenendaal

De Salentein

Nijkerk gld

B de Jong heeft nog geen foto toegevoegd

1. B de Jong's profielfoto
    B de Jong heeft een recensie geschreven voor Lust
    Nederlands Veenendaal

Afgelopen zaterdag 20-4-13 avond voor het eerst hier geweest .Leuke en ontspannen en toch wel beetje sjieke sfeer.Erg leuk dat als je het lust alles menu kiest ,dat je niet weet wat je krijgt en dat het dan zo lekker is. Lekkere smaken die je net niet overal vind ,en toch vonden we het heel goed ,prima keuken.
    Gaan zeker weer bij jullie terug komen al is het alleen al om te zien wat dan de pot weer schaft.
    Bedankt voor de leuke culinaire avond.
    B de Jong.

2. B de Jong's profielfoto
    B de Jong heeft een recensie geschreven voor De Salentein

Ontvangst door een persoon die keurig je jas weghangt en je naar je tafel begeleid, maar als je dan vertrekt is er niemand die met je meeloopt om je jas te pakken dat moet je maar zien, kan niet voor een restaurant van deze kwaliteit en prijs.
    We vonden de stoelen hard en miste de gezellige warmte en sfeer.
    De kaart was rommelig en onbegrijpelijk, we snapten er alle 4 niets van.
    Ik had een voorgerecht, caesarsalade, sorry, maar dat was echt erg een paar blaadjes sla met een schilfertje kaas en dan € 14,-.
    Ik had persoonlijk de tournedos besteld, die vond ik wel erg lekker dat wil ik ook wel even gezegd hebben.
    Conclusie: De uitstraling geeft hoge verwachtingen die je niet krijgt, voorgerechten erg mager, standaard huiswijn erg goed en vleesgerechten ook erg lekker.
    Ik hoop dat er andere gasten zijn geweest met een betere ervaring dan wij.

3. B de Jong's profielfoto
    B de Jong heeft een recensie geschreven voor Carnevino
    Internationaal Veenendaal

Op 14 dec 2012 bij Carnevino gegeten.Ontvangst door de eigenaar die ons als een echte gastheer begeleide naar onze tafel.Een uitermate vriendelijke en spraakzame man met als doel ons een gezellige culinaire avond bezorgen. Wel dat is zeker gelukt ,wij eten veel buiten de deur en weten best waar het lekker is maar dit restaurant is echt verbazend goed. Houd je van een lekker stukje vlees nou dan ga hier gerust heen, wat een geweldige chef hebben ze daar in de keuken lopen ,petje af .De smaken zijn zo verrassend lekker gecombineerd daar geniet je gewoon van . Het was voor ons een avondje uit in een heel gezellige sfeer ,bedankt en zeer zeker tot ziens.