1672034773 88

1. We waren de enigen. Eten was lekker. Bediening erg vriendelijk. Restaurant sluit op 1 april. Dit had wel bekend mogen zijn. Nu was de ambiance erg slecht. Jammer, eten en bediening was goed! En de reservering was niet doorgekomen. Erg slecht van eet.nu.

2. G. Veenhuis

Het eten was heerlijk. De sfeer was fijn en de bediening was prima. Ook de verhouding prijs/ kwaliteit was goed, al zaten er wel een paar kleine verschillen tussen de prijslijst en wat we moesten betalen. Oude prijs soms nog op de kaart.

3. We hebben hier naar volle tevredenheid gegeten, goede kwaliteit gerechten voor een schappelijke prijs, zeker het 3-gangen menu. Ziet er binnen netjes en sfeervol uit. Op de bediening is niets aan te merken, zeer attent en vriendelijk. Chef-kok en eigenaar kwamen langs voor een praatje en te vragen of alles naar wens was. We hadden als toetje een enigszins bevroren Tiramisu, maar deze werd resoluut vervangen na excuses van de chef-kok. Top! Kortom een aanrader.

4. A. Roodbeen

Heerlijk gegeten voldoende keus van de kaart niet te duur vriendelijke serveerster en heel attent.
    Verwonderlijk dat er niet veel gasten zaten of kwamen eten!

5. Anoniem

Ja we hebben zeer zeker lekker gegeten, we zullen zeer zeker nog een keer terug gaan.

6. We waren hier voor de eerste keer, maar zeker niet de laatste keer!
    Heerlijk gegeten en een onovertreffelijke prijs/kwaliteitverhouding!
    Een echte aanrader! Bediening zeer vriendelijk en attent!

7. Heel lekker gegeten, uitgebreide kaart. Vriendelijk personeel.

8. Zondagavond na een hele tijd weer met z'n tweeen gegeten bij Carnevino. Vantevoren gereserveerd, ontvangst en bediening was in orde. Eten was prima, met name het vlees. We zaten bij het raam en een deur die niet in gebruik is, was daar redelijk fris en wat onbehaaglijk.

9. Fijne avond gehad, service uitstekend, eten van hoog niveau!

10. Familie Bouwman

Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Vriendelijke bediening.
    Absoluut een aanrader!

11. Hebben heerlijk gegeten. Jammer dat er zo weinig bezoekers waren. Dit is echt een aanrader.

12. H Snellen

Heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening, chefkok kwam ook naar de tafel om te vragen hoe het smaakte!

13. Steakhouse Carnevino is een geweldig restaurant met een sjieke uitstraling en is tegelijkertijd heel gezellig. De bediening is netjes en beleefd. Vaak komen de eigenaar en de kok persoonlijk een praatje maken. Dit maakt het dineren bij dit restaurant een complete, aan te raden belevenis.

14. D van Mourik

Samen met mijn vrouw wezen eten, erg lekker gegeten voor een nette prijs, leuke sfeer, goede bediening!

15. Wij hebben er heerlijk gegeten. Zeker een aanrader. Eigenaar was ook zeer gastvrij en vriendelijk. Bij onze koffie kregen we zelfs een lekker glaasje bealy met slagroom, echt toppie was het.

16. We hebben hier zaterdagavond heerlijk gegeten. Een mooi modern ingericht klein restaurant met zeer goede stoelen. Het eten is van uitstekende kwaliteit en wordt op een mooie manier op de borden geserveerd. Je merkt hier nog echt dat aandacht wordt besteed aan het eten en de gasten. We komen zeker weer terug.

17. G Berkhof

Echt lekker gegeten.

Klein min puntje, dat alles heel snel achter elkaar door geserveerd werd.
    Het is denk fijner, als er meer tijd gegeven word tussen de gangen door.

18. Stiekema

Heel erg lekker gegeten en de service was goed

19. M.Wiersema

SUBLIEM! Zeer vriendelijk geholpen, een perfecte gastheer en een kok die met passie kookt! We zouden willen dat Carnevino in Eindhoven gelegen was, waar wij wonen.

20. Nathalie

Heerlijk gegeten! Was erg druk, maar de vriendelijke serveerster maakte dit helemaal goed . We moesten lang wachten door drukte, maar werd duidelijk verteld door personeel. Erg vriendelijk personeel. Eten was ook perfect. Grote porties en lekker gekruid. Zeker een aanrader! Heerlijk eten voor een nette prijs en vriendelijke bediening.

21. m kort 31 punten

Het was super!! Echt een aanrader. Het eten was erg mals. Een goed bord vol. Erg vriendelijk personeel. Kwaliteit en prijs is helemaal top (eigenlijk is de prijs nog laag in vergelijking met wat je krijgt en hoe goed de kwaliteit was). Wij komen zeker terug.

22. monique

Een echte aanrader! We komen niet uit Veenendaal en kenden dit restaurant niet. De eigenaar is bijzonder vriendelijk en gastvrij! Een geweldige kok. Veel heerlijke gerechten op de kaart, maar in principe kunnen ze alles klaarmaken wat je maar wenst. Dit is zeker voor herhaling vatbaar! Complimenten.

23. Heerlijk gegeten bij Carnevino. Voorgerecht een carpaccio: Smaakte lekker. Hoofdgerecht gewokte ossenhaas-
    en kipfiletpuntjes in salsasaus; vond ik wel vrij pittig maar dat vind ik al snel. Verder wel heerlijk gekruid. Ons toetje was tiramisu en deze was verrukkelijk. Bediening vriendelijk. Voor ons voor herhaling vatbaar.

24. We schrokken wel toen we binnen kwamen. We waren de eerste gasten, en dat om 18.00 uur. Even later kamen er meer gasten. Maar de service, het eten, de sfeer waren top👍 Zelfs de kok kwam nog even vragen hoe we het vonden.

Dus voor een goede prijs kun je er heerlijk en goed eten en een aanrader voor Veenendaal

25. De eerste keer daar gegeten en zeker niet de laatste keer. Was echt heerlijk. De eigenaar kwam gezellig een babbeltje met ons maken en ook de kok kwam persoonlijk vragen of alles naar wens was. Bediening was top. Een prima sfeer. Zeker een aanrader.

26. Jammer dat het ongezellig is en rustig. Het eten is verder goed.

6,1
  27. We hebben heerlijk gegeten, de sfeer was heel apart, maar had een warm tintje.
    Het personeel, maar ook de eigenaar, was erg klantvriendelijk!!

28. Het verrassingsmenu was niet echt een verrassing wat de kwaliteit betreft. Fantasieloos en te zout. Ik heb er wat van gezegd en kreeg een bordje heerlijke gamba's extra, maar als je al veel gegeten hebt is dat een beetje laat, maar wel goede service.

29. Erg goed eten voor een kleine prijs !

30. Fam van Zanten

Vanavond voor de 1e x bij dit restuarant gegeten het was zeer goed en de bediening goed, een echte aanrader. Helemaal top, ga hier zeker nogmaals eten.

31. Vandaag bij dit restaurant heerlijk gegeten. Na het eten vroeg ik om een kop verse muntthee. De eigenaar ging toen speciaal voor mij verse munt halen in de stad. Fantastische service!

32. Balster

Een geweldig restaurant. Heerlijk eten. Een kok die weet wat koken is. Mijn complimenten aan deze kok. Echt een aanrader.

33. Ronald van Noort

We hebben lekker buiten gegeten. De sfeer binnen kunnen we minder goed beoordelen omdat iedereen buiten zat. Het eten was lekker en voldoende. De verrassing van de chef was erg lekker met veel variatie van verschillende soorten vlees of vis. De service was prima. Voldoende aandacht en service voor ons als klant. We hebben een heerlijke avond gehad!

34. Nico van der Hammen

Heerlijk gegeten met een goede bediening. Dit alles voor een redelijke prijs.

35. Ik vierde mijn trouwdag die dag en op basis van score dit restaurant uitgekozen. Geen moment spijt gehad van deze keuze. Een top restaurant waar ik niet zou kunnen verzinnen wat er niet deugde. Fantastisch eten en vreselijk aardig en correct personeel. Van binnen is het restaurant zeer smaakvol ingericht. Alles is schoon en netjes en er is niets gammel. Ook de muziek op de achtergrond was een prima keuze.
    Kortom niets te klagen. Ik raad iedereen aan hier eens langs te gaan. We hebben hier heerlijk gegeten.

36. Gisteren heb ik samen met mijn vriend en nog twee andere vrienden na een dagje dierentuin in Rhenen, onwijs lekker gegeten bij Carnevino.

Het voorgerecht Texas Rose was echt het toppunt van de avond, wat een heerlijke dish! Bediende was erg netjes en zorgde er voor dat alles tot in de puntjes geregeld werd, petje af!

Enige minpuntje was dat we tussen de gerechten door vrij lang moesten wachten, maar de gerechten waren zo ontzettend lekker dat het het wachten helemaal waard was!

Al met al zou ik hier zelfs een lange reis voor maken om nog eens te eten.

Top!

37. Puur op recensies afgegaan op dit restaurant, op de gok.

Erg charmante rustige gastheer.
    Heerlijke warme broodjes vooraf met extra van het huis wat plakjes (Italiaanse?) droge worst en stukjes kaas en heerlijke aioli!
    Koffie met een glaasje koffielikeur met slagroom. We voelden ons meteen verwend.

Bediening is heeeeeel rustig... mocht voor ons wel wat vlotter, waren al 3 keer bij de tafel geweest voor we de kaart hadden. Maar de kok maakte dat goed. En hoe!
    Voortreffelijk bereid en flinke portie vlees, fijne kaassaus bij biefstuk en verse beetgare groenten. Goede frites, en geen randje verkleurd blad bij de salade.
    Echt top!

Italiaanse romantische muziek en een goede rode (huis) wijn maakten het compleet :-)

Zeker gaan. De buitenkant van het pand nodigt niet heel erg uit, maar binnen super strak en sfeervol!

Voor herhaling vatbaar...

38. Heerlijke gerechten van een hele goede kwaliteit. Kleinschalig restaurant met een goede sfeer. Geweldige kok. Voor ons één van de beste restaurants van Veenendaal. 3 gangen menu voor een eerlijke prijs. Meer dan waard.

39. Gezellig en klantvriendelijk. Houden goed rekening met allergie (pinda). Eten was ook erg lekker

40. H.W.Lammers

De gasten worden van begin tot eind goed verzorgd. Het eten is van uitstekende kwaliteit met een rijk palet aan smaken. En een gastheer die zich goed van zijn taak kwijt. Aanbevelenswaardig.

41. Zoek even een restaurantje in Veenendaal, was de opdracht. Op internet gedoken en dit restaurant gevonden. Zag er leuk uit op de foto's en de reviews waren goed. En dat klopte ook! Modern ingericht, goede vriendelijke bediening, eten prima! Prijs/kwaliteit goede verhouding. Een aanrader!

43. ton v Lierop

44. Vanavond heb ik heerlijk gegeten bij carnevino in Veenendaal, het eten was heerlijk en de bediening was zeer vriendelijk. Het was een beleving om hier te eten en dat alles voor maar 32,50. Een 3-gangen menu ik ga hier zeker vaker eten.

45. Joost Bogema

Malse spareribs gegeten met salade, voorzien van heerlijke dressing. De huisgemaakte frites waren voortreffelijk. Compliment aan de kok. Gezelligheid kent geen tijd, omdat de gastheer en dames rustig, attent, en heel vriendelijk zijn. Van binnen is het een gezellig en sfeervol restaurant, prettige stoelen en we komen zeker nog een keer terug. Een echte aanrader!

46. Jeroen M.

Afgelopen weekend zijn we voor het eerst hier wezen eten. De bediening was snel en het eten echt heerlijk, en we kregen hele grote porties. We werden ook heel vriendelijk ontvangen. We komen zeker nog eens terug.

47. Anne Lucas

Heerlijk gegeten in een plezierige ambiance. Vriendelijke bediening, gevarieerde kaart en uitstekende keuken. Een aanrader.

48. Lekkere eters

9 jan. Gegeten bij Carnevino. De eerste keer en meteen ook de laatste keer.

Bedienend personeel ronduit zwak, lopen met bord voor bord naar de tafels, glazen worden niet bijgevuld, onvoorstelbaar sloom en niet zien wat er belangrijk is.

Biefstuk medium was helemaal rauw, zalmcarpaccio kwam zo uit de verpakking, ui erover en klaar! Salade in een schaaltje ook niet netjes opgemaakt enz. Geen toetje genomen, we waren er klaar mee.

Ook nog eens veel geld voor niets bijzonders. Jammer, een gemiste kans! Eigenaar: doe iets met het personeel, leer ze het vak of zoek beter!

49. installatiebedrijf Bouman

Zijn hier gisteren wezen eten met 15 personen. Wat fijn was, was dat we uit de gehele kaart mochten kiezen en niet een kleine kaart voor grote groepen. Wat van buiten moeilijk te zien is dat het er van binnen er erg leuk en gezellig is. We werden gastvrij ontvangen door de eigenaar die gezellig een praatje kwam maken. Ook erg leuke vriendelijke meisjes in de bediening. En als laatste de complimenten aan de kok, we hebben heerlijk gegeten. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

50. Heerlijk gegeten en super fijne stoelen. Zeker een aanrader, wij gaan vast ook nog wel eens terug!

51. Heerlijk gegeten van de nieuwe kaart en alles lekker vers. Jammer alleen dat we een ander hoofdgerecht kregen dan wat we besteld hadden. Verder uiterst vriendelijk personeel.

52. Gisteravond met ons vieren wezen eten. Voortreffelijk. Zeer goede kok, en de bediening was ook zeer goed. Kortom een echte aanrader... chapeau.

53. Heerlijk gegeten! Met het 3-gangen keuzemenu mag je elk voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht van de kaart kiezen in plaats van uit een beperktere keuze. Alleen voor het meest uitgebreide voorgerecht (Carnevino bites), het grand dessert betaal je € 2,50 meer en voor twee hoofdgerechten (kreeft en zeetong) geldt een meerprijs van € 5,-.

Als voorgerecht koos ik voor de Bites, een verzameling van voorgerechten in een hoeveelheid die bij een ander restaurant als hoofdgerecht geserveerd zou worden! Alles duidelijk vers en heerlijk op smaak gebracht. Het hoofdgerecht was bij mij het lamsrack. Heerlijk mals vlees en wat mij betreft precies goed gegaard. Toen de bijgerechten op tafel kwamen vond ik het eerst jammer dat er friet bij zat in plaats van gebakken aardappel, maar daar kwam ik al gauw van terug; ik weet niet hoe ze het gebakken hebben maar nog nooit zo genoten van friet. Het nagerecht was een grand dessert en ook die was inderdaad weer grand! Over de porties hier zeker niets te klagen! En wederom heerlijk!

Als ik een minpuntje zou moeten opnoemen dan is het de bediening. Persoonlijk kan ik me er niet aan storen maar als je wat kritischer bent, kan ik me voorstellen dat de onervarenheid van één meisje van het bedienend personeel wat minder goed valt. Ik vind dat ze er goed mee wegkwam vanwege haar jonge leeftijd, duidelijk goede bedoeling en vriendelijkheid!

Kortom: zeker een aanrader! Prijs-kwaliteit (en hoeveelheid) is erg goed! Prettige sfeer en vriendelijk personeel.

54. Op aanraden van vrienden bij Carnevino gegeten. Leuke zaak en gezellige inrichting. Jammer genoeg was de leuk opgemaakte kreeftensoep brem en bremzout. De serveerster zei na mijn opmerking dat dit door de schelpdieren komt..? De rest van het menu en ook dat van mijn tafelgenote was redelijk, maar geen hoogvlieger.

55. Met ons vieren, waaronder fijnproevers, vriendelijk ontvangen in Carnevino. Gastvrijheid royaal aanwezig en ademt aandacht en persoonlijke bejegening. De zaak is schoon en goed onderhouden. Menukaart spreekt voor zich en de mondelinge toelichting daarop inclusief prijs volstrekt helder. Concurrerend qua programma en kwaliteit.

Wij kozen daarop geattendeerd voor het gevarieerde maandmenu in wisselende samenstellingen. Voorgerecht voor elk van ons smaakvol en conform verwachting of daarboven. Hoofdgerechten uitgeserveerd in zowel vlees als vis en conform verwachting of hoger. Voor sommigen gewaardeerd met uitmuntend. Nagerecht eigenlijk overbodig gezien de kwaliteit en omvang van het eerder genuttigde, maar toch maar verleid tot. Tenslotte voor elk van ons koffie dan wel likeur of port.

In consumententaal samengevat: Meer Dan Lekker en dat maakt deze zaak tot een stadsTopper. (Pia)

56. Vanavond bij Carnevino gegeten. Eten was goed, niet uitstekend. Bediening was prima. We waren in het bezit van een dinerkortingskaart waarbij we 25% korting zouden krijgen op het volledige bedrag. Dit was tijdens het telefonisch reserveren gemeld, zoals vermeld in de voorwaarden. Na het vragen van de rekening duurde het al enige tijd voordat deze kwam en al snel werd duidelijk waarom : de korting was niet geldig omdat het menu besteld was. Dit was van te voren echter NIET gemeld. We hebben dus het volledige bedrag moeten betalen. Uiterst kinderachtig en onzakelijk! Geen wonder dat het restaurant maar voor de helft bezet was als je zo met je klanten omgaat. Geen aanrader dus.

4,9
  57. Een geweldig restaurant waar het eten absoluut goed is. Alles vers bereid. En dat proef je. Prijs kwaliteit verhouding uitstekend. Het 3 gangen menu is inderdaad een koopje.
    En mag ik er even op wijzen dat de 25% korting niet geldt met andere acties. Zie hieronder: Diner Kortingskaart is niet te gebruiken op nationale feestdagen en niet in combinatie met cadeaukaarten, groepsarrangementen en/of andere acties.
    Het menu is een voorjaarsaanbieding en dus een actie. Korting op al een scherpe prijs voor zo'n kwaliteit is niet helemaal reëel denk ik. De voorwaarden zouden bekend moeten zijn. Het restaurant verdiend niet zo'n slechte score en zit gelukkig ook regelmatig vol.

58. Wij hebben op Hemelvaartsdag hier gezellig gegeten onder de lekkere wegdroommuziek van de muzikant die daar speelde. De sfeer, het eten en het personeel waren uiterst goed. Wij hebben gebruik gemaakt van de actie, een menu voor 32 euro van de hele kaart. In onze ogen een koopje voor deze perfecte avond. Een echte aanrader dus. Wij komen zeker vaker!

59. Heerlijk. Vriendelijk personeel. Sfeer erg gezellig. Een echte aanrader.

60. Wij zijn op Valentijnsdag op aanraden van een vriendin hier gaan eten. Ondanks de drukte zeer vriendelijk ontvangen door het personeel.

Het verrassingsmenu op aanraden van de leuke serveerster was zeker een verrassing en het aanraden waard. Zeer goed en lekker gegeten met een zeer vriendelijke bediening.

Al met al zeker een aanrader en wij komen graag nog een keer terug.

61. r. van Rossum

Laatst hier gegeten. En wat was dat lekker! Complimenten aan de kok. Ook de bediening was top. Serveerster Danielle (?) was erg behulpzaam, professioneel en ook erg gezellig. Zeker een aanrader. Wij zullen dan ook spoedig weer een hapje komen eten.

62. Kristel Koldenhof

Ik wil jullie hartelijk bedanken voor het diner van 06 februari j.l.! Mijn vriend Mendel was zeer verrast tijdens zijn verjaardagsdessert. Jullie hebben het feestelijk aangepakt, hij was sprakeloos.

Onze complimenten aan de kok: het eten was verrukkelijk!! Wij komen graag een keer eten. Onze complimenten aan de serveerster (haar naam weet ik niet meer): een vriendelijke, gezellige dame. Onze complimenten aan de eigenaar: een geweldige zaak! Netjes, verzorgd, knus. Een gezellige man.

Een plek waar wij zeker vaker gaan eten!

63. Erg lekker gegeten, goede bediening! Aanrader en ga er zeker weer eten.

64. Dani

65. Heerlijk en erg veel eten. Vriendelijk personeel!

66. Annemarie van Kranenburg

We hebben 20 november met z'n vieren gegeten bij Carnevino. Het was heerlijk! We kregen met z'n vieren een proeverij aan voorgerechten, een proeverij aan hoofdgerechten en een proeverij van nagerechten. Het was echt fantastisch, meer dan genoeg en erg lekker! Ook een goede bediening.

67. Jan van laar

Wat een verrassing,geweldig gegeten. Er bleek een actie te zijn dat je zelf een 3 gangen menu kunt samenstellen voor een schappelijke €32,50.

68. Patrick de haas

Eten was super, top service en een mooie entourage!! Echt een aanrader!!

69. Was jarenlang een van de beste shoarmazaken van de omgeving en is sinds enkele maanden omgetoverd tot een prima restaurant. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en binnen geleid in de mooie zaal. Een hele geslaagde combinatie van modern en toch knus. En, heel belangrijk, heerlijke stoelen. Mijn vriendin had vooraf een taco, ik de vitello tonato. Allebei prima. Als hoofdgerecht Fahiti chicken voor m'n vriendin, die prima smaakte, ik de Jump steak (kangoeroe-biefstuk). Heerlijk mals vlees met daarbij prima passende appelcompote en vijgen-portsaus.
    Afgesloten met een huisgemaakte tiramisu en tarte tatin waren we helemaal tevreden. Prijsstelling wel iets hoger dan gemiddeld in Veenendaal, maar kwalitatief zeker waard.

70. Jerry Smith

Na een daagje winkelen in Utrecht, met een overnachting in de omgeving van Veenendaal, zijn wij via de site eet.nu naar Carnevino gelokt mede door de goede recensies. Dit restaurant met haar uitstekende, vriendelijke bediening en smaakvol eten heeft ons blij verrast. Hoewel het zondagavond was en niet al te druk voelden wij ons zeer op ons gemak. Verrassend een heerlijke amuse met een smakelijk glas rode wijn en met het crisismenu aanbevolen als verrassing heeft alles uitstekend gesmaakt. Heerlijk vlees, zelfgemaakte friet en salade, ja alles was top. Komen zeker weer eens langs komende zomer, vanuit onze mooie Hoeckse Waard. Veel succes gewenst. Fam. J. Smith.

71. Het is echt gezellig en je kan er super eten. Vriendelijke bediening.

72. Hoi, ik ben gisteravond uit wezen eten met mijn vriendin bij Carnevino. Een zeer mooi en gezellig en sfeervol restaurant, waar je je meteen op je gemak voelt. Lekker gezellig zitten eten, super personeel en ze hebben tijd voor je. EA, (dit is een afkorting), je was top meid. Het eten is een compliment waard voor de kok. Toen we klaar waren kwam de eigenaar even een praatje maken, super dat maak je niet vaak mee. Dus al met al een geslaagde avond. We komen er zeker terug.

73. In juli voor de vakantie nog even bij Carnevino langs gegaan. En zoals altijd was het weer geweldig!! De kok is echt een vakman in zijn werk! De kok heeft met ons een menu samengesteld en wij werden netjes en correct door de vriendelijke dames bediend! Kortom, de eigenaar van Carnevino heeft top mensen in dienst. Die wel een bonus verdienen!

74. Peter Glas

Gisteren met zijn tweeen wezen eten bij Carnevino. We werden zeer vriendelijk em gastvrij ontvangen. De bediening was heel netjes. De serveerster netjes verzorgd en kwam heel professioneel over. We zijn niet zo van die grote eters dus de jongedame aan mijn zijde nam een heerlijke taco die ze fantastisch vond. Ik was weer eens overgegaan op vis. Heerlijke visrolletjes van zalm en talipia (botermals!) met een heerlijke frisse salade erbij en gebakken aardappeltjes. Het bier ook lekker koud. Met andere woorden we hebben genoten. We mochten zelfs als nagerecht een nieuwe primeur met heerlijke rozijnen erin proberen wat binnenkort op de kaart komt. Vraag erna en u zult ervan smullen!
    Carnevino bedankt! We gaan dit zeker herhalen!

Peter en Diana.

75. Gisteren wezen eten bij Carnevino, de bediening was super gastvrij. Eigenaar en kok ook zeer vriendelijk. En het eten was echt verukkelijk! Alles was zo ontzettend vers en heerlijk. Wij hadden carpaccio als voorgerecht, en als hoofdgerecht lamsrack en Tournedos zo ontzettend mals en heerlijk gemarineerd, en de sauzen ook zo lekker. En huisgemaakte frieten erbij. Het was ook meer dan voldoende we zaten erg vol en er kon eigenlijk niets meer bij maar doordat het zo smakelijk was waren we erg nieuwsgierig naar de desserts. We besloten samen een granddessert te delen, kregen we niet eens op.. Maar dit was ook erg lekker, zeker de huisgemaakte Egyptische panacotta met rozijnen die niet op de kaart stond. Die moet gewoon op de kaart komen!!
    Wij komen zeker terug!

76. van Hal

Lekker gegeten en ze kwamen vaak genoeg langs voor drinken. Was heel gezellig en personeel heel erg vriendelijk. alles was naar wens.

77. Zaterdag 28 juni gegeten met mijn man bij Carnevino, wij hadden het maandmenu en het smaakte heerlijk. Het restaurant was gezellig vol, het personeel was druk maar klantvriendelijk. Voor ons zeker nog een keer!

78. Marjan Kampert

Wij komen regelmatig bij Carnevino en het eten is er altijd heerlijk, bediening is correct en vriendelijk. Aan drinken ontbreekt het echt niet. Bedankt voor weer een gezellige avond Aziz, Matta en Denise het was super.

79. Gisteren hier gegeten, had hoge verwachtingen van dit restaurant. De verwachtingen werden nog hoger nadat wij zeker 1.30 uur hebben gewacht op ons voorgerecht.we hadden een mix van koude en warme voorgerechten, maar niks van dit alles van de kaart zat bij dit bij elkaar geraapte bittergarnituur. De bediening was zeer bedroevig, we hebben steeds moeten smeken om de lege glazen te vullen. Veel geld betaald voor normaal eten. Achteraf werd ons verklaard dat het erg druk was geweest, maar ja wat heb je daaraan? Bovendien is het al snel druk in een toko met max 13 tafels. Sorry voor ons nooit meer.

2,1
  80. Wat was dit een dieptepunt... Lege glazen van de eerste ronde stonden er met het hoofdgerecht nog. Bediening is ongeorganiseerd. Prijs-kwaliteit verhouding is slecht. Voorgerecht werd na 1.15uur gebracht. Hoofdgerecht klopte niet, waarna ik een bord kreeg waar de verkeerde ingrediënten snel af waren gehaald. 165,- afgerekend en voor het toetje vertrokken... Nooit meer, absoluut geen culinair hoogstandje.

1,4
  81. Eten is erg lekker, goede prijs-kwaliteit verhouding.
    Sfeer is gezellig, bediening is goed.

82. De buitenkant doet niet vermoeden hoe goed, gezellig en gastvrij het binnen bij Carnevino is. Het bedienend personeel inclusief de eigenaar doen er van alles aan je naar het zin te maken. Hier durf je nog een fles wijn (op goed advies) te bestellen zonder te schrikken van de rekening. Wij aten er met 4 fijnproevers, prima voorgerecht (mix vlees/vis) en royaal. Eigenlijk al voldoende voor een maaltijd. Vervolgens lekker vis resp. vlees gegeten. Voor herhaling vatbaar. Toppertje in Veenendaal. En vooral die hartelijkheid en gastvrijheid. zo hoort het (en ook de rekening is alleszins acceptabel). Chapeau.. (10.05.2013)

83. Met z'n drieën gegeten bij Carnevino, met onze zoon van 12. Porties zijn ruim voldoende, je gaat er goed gevuld vandaan. De kwaliteit en kwantiteit van de lamsrack was uitstekend: waar krijg je nog een complete lamsrack op je bord? Heerlijke wijn en lekkere voorgerechten, allemaal vers bereid. Er was nog een grote groep aanwezig (voetbalteam), het lawaai die de groep produceerde zorgde voor het enige minpuntje.... Maar we komen zeker nog eens terug!

84. Het vlees was goed maar de rest was middelmatig tot slecht. De bediening was niet kundig en langzaam. Het dessert was een aanfluiting (lekkernijen voor bij de koffie waren miniscule hapjes). Deze cake die ik laatst zelf op de markt ook gekocht had voor nog geen 10 cent per stuk en dat was ook nog in vieren gesneden op een grote schaal voor 4 personen zonder bordjes met een paar hoopjes slagrooom en de goedkoopste bonbons en dat alles voor 6 euro per persoon. De koffie/thee moest wel apart besteld en betaald worden. Ook werd er geen kraanwater geschonken. Al met al een dikke onvoldoende en zeker niet voor herhaling vatbaar.

85. Erik Hommersom

86. Fam van Ingen

Zondag 28 april. Hartelijk ontvangen, het eten was heerlijk van voorgerecht tot nagerecht alles voldoende. Gezellig in gericht, en wat ook belangrijk is je zit er goed wat de stoelen betreft, ik heb van deze keer geen pijn gehad aan mijn rug en benen. Dus echt een aanrader voor mensen met rug klachten. Die dan ook nog eens heerlijk kunnen genieten van al het lekkers die de kok maakt. We komen graag nog een keer terug.
    De eters uit Lienden en Ingen.

87. Dirk de bruijn

Op zaterdag de 6 April mijn verjaardag gevierd met familie, een zeer prettig restaurant. Uitstekende kok, zeer vriendelijke bediening met heerlijke stoelen om te zitten. De eigenaar, Azis, komt een praatje met je maken en brengt de overheerlijke zeetong (zie foto). Ik, de jarige, kreeg nog een leuke verrassing; een overheerlijk dessert met een vuurwerkje (zie foto). De overige fam. was ook zeer te spreken over deze super avond. Het is ons lievelings restaurant waar we regelmatig komen. Ze hebben nog geen Michelin ster maar wat ons betreft
    komen ze daar zeker voor in aanmerking. Kortom een grote aanrader.

Aziz en team bedankt voor deze Mmmmmmm avond.

Fam de Bruijn Veenendaal

88. Prima gegeten, alles was goed geregeld door de eigenaar, welke zorg draagt dat alles op een hoog niveau blijft.

Moderne sfeer en amuses tussendoor, dit was prima geregeld.

Enige opmerking: Van de sate was 1 spies een beetje taai en viel zwaar op de maag, de rest was zeker zeer goed en geen klachten gehad van de groep.

89. jacolien

Op zich lekker eten. Niet heel bijzonder. Dikke stukken zalm in de salade vooraf. Carpaccio met niet al te veel smaak (uit de vriezer?). Speenvarken goed gebakken, en lekker groentegarnituur. Bolletje ijs met chocoladesaus was niet meer dan dat...
    Alles bij elkaar lekker, maar niet voor herhaling vatbaar.

90. Voor een cursus neegestreken in Veenendaal. Op de site eet.nu gekeken voor restaurants en zeer goede recensies gelezen over Carnevino. Geen enkele letter van gelogen! Prachtig restaurant met fantastisch eten. Zeker een aanrader voor iedereen.

91. Gisteravond met 14 personen bij Carnevino gegeten.
    We hadden een aangepast menu, zeer goed geregeld door Carnevino!
    Geen enkele klacht gehoord van iemand, iedereen heeft heerlijk gegeten.
    Leuke inrichting, goed personeel.

Voor mijzelf is dit de vijfde keer dat ik hier geweest ben en ik ga regelmatig uit eten, maar voor mij persoonlijk is dit toch wel een van de beste in Veenendaal!

Aziz en team: bedankt voor de fijne avond.

92. W. van den Berg

Wij hebben vanavond ontzettend lekker gegeten bij Carnevino. Zeer hartelijk ontvangen, je jas wordt door de eigenaar opgehangen.
    Er is wat ieder wat wils op de kaart, zowel voor- en hoofdgerechten. De gerechten worden stuk voor stuk erg mooi opgediend. Goede porties, je krijgt er heerlijke (echt zelfgemaakte!!!!) patatjes en salade bij.
    Wij gaan hier absoluut vaker eten!

93. Een heel mooi en sfeervol restaurant. De bediening neemt de tijd voor je. Het gaat niet gehaast. Het eten was echt heel erg goed. Zeker een aanrader! Wij gaan snel weer een keer terug.

94. Een restaurant waar je met een warm onthaal binnen kom lopen, het eten overtreft je stoutste dromen, bediening is geweldig, ze schenken bijtijds keurig je glas vol. De sfeer is modern maar knus. Normale prijs voor perfect eten, nu al meerdere keren gegeten daar, een 10 met een griffel voor dit geweldige restaurant.

95. Jacqueline

We hebben na aanleiding van de reactie's op jullie site gereserveerd.
    Dat kunnen we iedereen aanraden.
    Het was allemaal even lekker,en echt gezellig.
    De kok is echt een kunstenaar echt super,bediening keurig en vriendelijk.
    Wij komen zeker terug,want dit wil je regelmatig meemaken.
    Merci!!!!!!

96. 25-1-2013 . Grandioos. Heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant. Gevarieerde kaart. Met 6 personen genoten van het voortreffelijke eten alsook de goede bediening van de eigenaar die oog heeft voor zijn gasten. Dit restaurant is zeer aan te bevelen. Wij komen daar zeker terug.

97. Reisgemak-online

Prima en leuk restaurant. Goed en vooral genoeg eten (grote porties). Verrassende en veelzijdige kaart met heerlijke gerechten, goede kok! Stoelen zaten ook heerlijk, kortom, prima.
    Bediening is goed, oplettend vooral en houdt van een geintje! Super! Ons zien ze zeker nog een keer terug!

98. Op 14 dec 2012 bij Carnevino gegeten.Ontvangst door de eigenaar die ons als een echte gastheer begeleide naar onze tafel.Een uitermate vriendelijke en spraakzame man met als doel ons een gezellige culinaire avond bezorgen. Wel dat is zeker gelukt ,wij eten veel buiten de deur en weten best waar het lekker is maar dit restaurant is echt verbazend goed. Houd je van een lekker stukje vlees nou dan ga hier gerust heen, wat een geweldige chef hebben ze daar in de keuken lopen ,petje af .De smaken zijn zo verrassend lekker gecombineerd daar geniet je gewoon van . Het was voor ons een avondje uit in een heel gezellige sfeer ,bedankt en zeer zeker tot ziens.

99. Voor mijn verjaardag een uitnodiging gehad om bij Carnevino te eten. Mijn vrienden hadden er positieve verhalen over gehoord. Restaurant zit op een plek waar vroeger een shoarmatent zat dus je verwacht daar niet echt snel een goed restaurant. Het ziet er mooi en sfeervol uit!

Het eten was erg lekker, ben goed vol naar huis gegaan. De eigenaar was een vriendelijke man die even een praatje kwam maken en graag onze mening hoorde over het eten. Maar wij konden hem niets dan complimenten geven.

Echt een aanrader!

100. Vorig weekend voor de eerste x geweest. Zeer goed eten, veel en erg lekker eten voor een goede prijs! We kregen bij ons vlees (wild en drie grote spiesen), gepofte aardappel, frietjes, gegrilde groenten en salade allen bij de prijs inbegrepen! Restaurant is mooi ingericht, vriendelijke eigenaar, serveersters vrolijk. Ziet er erg schoon en netjes uit. Wij vinden het een van de beste restaurants van Veenendaal, misschien eigenlijk wel de beste!

Volgende pagina