• Lid sinds 28 december 2011

Boerenjongens Eetwinkel

Amsterdam

Arjen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Arjen's profielfoto
    Arjen heeft een recensie geschreven voor Boerenjongens Eetwinkel

Ik was op zoek naar een betrouwbaar bedrijf dat ik vanuit het buitenland een mooi Kerstpakket kon laten regelen om af televeren in Amsterdam. Mattijs reageerde meteen heel erg enthousiast en nadat er een aantal keren heen en weer ge-emaild was over de mogelijkheden, kosten en dergelijke criteria kon ik alleen maar afwachten wat er afgeleverd zou worden. Alles liep perfect op rolletjes, ik kreeg zelfs een mooie foto van het complete pakket voordat het door een koeriersdienst werd opgehaald en afgeleverd. De ontvangende partij was in eerste instantie sprakeloos en kon daarna alleen maar in superlatieven over de prachtige selectie van kaasjes, worstjes, wijn en biertjes, snacks en potjes met soep en stoofpotjes spreken. Nu nog steeds, dagen na de bezorging hoor ik dat de heerlijkheden met zorg worden beschermd om te voorkomen dat het klakkeloos wordt verorberd. Als ik volgend jaar zelf weer in Nederland kom ga ik zeker een keer zelf op bezoek. Tot dat moment kan ik Mattijs en de Boerenjongens warm aanbevelen, ook om dingen vanuit het buitenland betrouwbaar te regelen. Heel erg bedankt!!