• Lid sinds 6 mei 2012

Bieze

Borger

Thijs & Aafke

Klijndijk

anoniem heeft nog geen foto toegevoegd

1. anoniem's profielfoto
    anoniem heeft een recensie geschreven voor Het Huis met de Duivengaten

Zeer goede ervaring gehad. Het personeel was vriendelijk en netjes. Mooie uitstraling ook in het restaurant. Verder was het eten uitstekend. Niks te klagen gehad. Wij komen zekers nog een keer weer.

2. anoniem's profielfoto
    anoniem heeft een recensie geschreven voor Thijs & Aafke

Ook wij komen zekers hier niet weer, wij gaan regelmatig uit eten en ook bij buffetrestaurant's en ik moet zeggen dit was echt onder het gemiddelde. Het vlees was droog, vis was niet gaar. Nee mensen die zeggen dat dit lekker is moeten toch maar eens ergens anders gaan eten om te vergelijken.
    Ook bij de bediening hebben wij het aangegeven dat het vlees droog en taai was, ze zou hier melding van maken, maar dat is niet gebeurd, ook duurde het veel te lang voordat ze aan tafel kwamen om te vragen naar een drankje. Uiteindelijk zijn we zelf drank gaan halen.
    Nee hier zien ze ons niet weer

3. anoniem's profielfoto
    anoniem heeft een recensie geschreven voor Cairo

Wij hebben er een poosje geleden gegeten, en ik moet zeggen het was erg gezellig en goede service. Ook het eten was een dikke 10. Wij komen zekers een keer weer.
    Bedankt

4. anoniem's profielfoto
    anoniem heeft een recensie geschreven voor Bieze
    Nederlands Borger

Wij gaan regelmatig uit eten, en dit restaurant staat ver bovenaan m'n lijst. De bediening is altijd erg opgewekt en vriendelijk naar hun klanten toe. Ook speciale dieet-wensen zijn altijd mogelijk. We zijn ook in restaurants geweest waar dit bijna niet mogelijk was. Het personeel doet altijd hun uiterste best om er weer een lekkere diner van te maken. Niks is teveel.
    Volgens ons een aanrader, ga een keer langs en u zult het zelf beleven.

5. anoniem's profielfoto
    anoniem heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Groothuis

Een paar weken geleden met een vriendin wezen eten. We hebben het erg naar onze zin gehad. De spare-ribs waren heerlijk en meer dan voldoende. Vriendelijk personeel.