• Lid sinds 16 mei 2013

5. Annika Meijboom's profielfoto
  6. Annika Meijboom's profielfoto
    Annika Meijboom heeft gereageerd op een recensie van SOIF

Beste Bram,

Wat jammer dat uw bezoek zo is tegen gevallen.
    Wij schenken inderdaad de rode port uit de koelkast. Wij hebben van het porthuis 'Dow's' waar wij de port van schenken een workshop gehad. Hierin heeft de port maker uitgelegd hoe port geserveerd hoort te worden,.. uit de koelkast. Helaas dat uw voorkeur anders is. Ook onze witte wijnen serveren wij uit de koelkast. Deze staat inderdaad op 4 graden ingesteld. Wij hebben in het verleden de wijn minder koud geserveerd maar daar hadden wij vaker klachten over omdat gasten de wijn meestal niet binnen een paar minuten opgedronken hebben. En de wijn dan iets te warm word.
    De klacht over de gegratineerde mosselen nemen wij zeer serieus. Omdat het mosselseizoen op zijn eind loopt zit er wel eens verschil in grote van de mosselen, maar dat het een aan elkaar vastgeplakt gerecht is geworden is zeker niet de bedoeling. Heeft u dit aangegeven bij mijn collega's? Want normaal gesproken worden deze klachten als ze worden verteld meteen opgelost. U schrijft dat u 4 keer bij ons heeft gedineerd. Waren uw vorige bezoeken ook zo teleurstellend?

Met vriendelijke groet,

Annika Meijboom
    Cafe Restaurant Soif

7. Annika Meijboom's profielfoto
    Annika Meijboom heeft gereageerd op een recensie van SOIF

Bedankt J.C. van Zweeden voor deze mooie recensie!
    Tot een volgende keer!

Groeten Cafe Restaurant Soif