1. Rode port (uit de vriezer?) zo koud. Witte wijn idem dito. Geen bouquet meer te bespeuren. Gegratineerde mosselen besteld. Een ramp! Volledig aan elkaar vastgeplakt gerecht. Zeer onconfortabel om te eten. Daarnaast zaten alle mosselen nog vast in de schelp, dus heb enkel versnipperde mossels gegeten. Advies: maak de mossels los van de schelp en gebruik grotere mossels Bijlagen van goede kwaliteit en smaak. Dit diner is in de huidige vorm zeker geen aanrader. Prijs: € 19.50 p.p. is dus wel ruim in nederlandseguldens ruim fl 42.50 pp.
    Zeer prijzig dus. Bediening: heel vriendelijk, maar vakbekwaam .. ...?
    Helaas in totaal geen aanrader.
    Is de vierde keer dat ik hier heb gedineerd. Tevens laatste keer. Jammer.

1. Beste Bram,

Wat jammer dat uw bezoek zo is tegen gevallen.
    Wij schenken inderdaad de rode port uit de koelkast. Wij hebben van het porthuis 'Dow's' waar wij de port van schenken een workshop gehad. Hierin heeft de port maker uitgelegd hoe port geserveerd hoort te worden,.. uit de koelkast. Helaas dat uw voorkeur anders is. Ook onze witte wijnen serveren wij uit de koelkast. Deze staat inderdaad op 4 graden ingesteld. Wij hebben in het verleden de wijn minder koud geserveerd maar daar hadden wij vaker klachten over omdat gasten de wijn meestal niet binnen een paar minuten opgedronken hebben. En de wijn dan iets te warm word.
    De klacht over de gegratineerde mosselen nemen wij zeer serieus. Omdat het mosselseizoen op zijn eind loopt zit er wel eens verschil in grote van de mosselen, maar dat het een aan elkaar vastgeplakt gerecht is geworden is zeker niet de bedoeling. Heeft u dit aangegeven bij mijn collega's? Want normaal gesproken worden deze klachten als ze worden verteld meteen opgelost. U schrijft dat u 4 keer bij ons heeft gedineerd. Waren uw vorige bezoeken ook zo teleurstellend?

Met vriendelijke groet,

Annika Meijboom