• Lid sinds 18 maart 2012

Bistro De Adjudant

Ede

Restaurant Vroeger

Ede

Annelies heeft nog geen foto toegevoegd

1. Annelies's profielfoto
    Annelies heeft een recensie geschreven voor Bistro De Adjudant

Onlangs met 3 vrienden en 2 kinderen aten wij in de Bistro. Zoals we met regelmaat doen.

Allemaal hebben we weer heerlijk gegeten. Een hoofdgerecht (waar dikke friet en salade bij zit) en een toetje. Dat was voldoende.
    Mijn man was vooral erg enthousiast over zijn Iers stoofpotje en de anderen waren ook zeer te spreken over het malse vlees. De proeverij van 3 kleine toetjes (die niet eens zo heel klein zijn) doet het altijd goed.

Voor de kinderen kleine porties gevraagd (gebakken visje en gebakken biefstukje, beide met lekkere aardappelpuree ... friet altijd maar voor de kinderen houden we niet van) wat netjes voor een kinderprijs werd afgerekend.

Ikzelf eet vegetarisch en vind dat bij HOP altijd bijzonder goed voor mekaar. Afwisselend en niet standaard. De bietenrisotto was heerlijk.

2. Annelies's profielfoto
    Annelies heeft een recensie geschreven voor Restaurant Vroeger

Wij hebben gisteren voor het eerst hier gegeten. En we vonden het alle vier helemaal top.
    Vooral de bediening en service vonden we buitengewoon.
    Ook de opzet van het restaurant is prettig. Heerlijke stoelen en je zit ruimt uit elkaar (van andere gasten).
    Het is niet goedkoop, maar de porties zijn ruim (zo'n grote creme brulee hadden we nog niet eerder gezien) en het eten is heel goed en lekker.
    Echt een aanrader.