Op dit adres zit nu: Moeke

1. Onlangs met 3 vrienden en 2 kinderen aten wij in de Bistro. Zoals we met regelmaat doen.

Allemaal hebben we weer heerlijk gegeten. Een hoofdgerecht (waar dikke friet en salade bij zit) en een toetje. Dat was voldoende.
    Mijn man was vooral erg enthousiast over zijn Iers stoofpotje en de anderen waren ook zeer te spreken over het malse vlees. De proeverij van 3 kleine toetjes (die niet eens zo heel klein zijn) doet het altijd goed.

Voor de kinderen kleine porties gevraagd (gebakken visje en gebakken biefstukje, beide met lekkere aardappelpuree ... friet altijd maar voor de kinderen houden we niet van) wat netjes voor een kinderprijs werd afgerekend.

Ikzelf eet vegetarisch en vind dat bij HOP altijd bijzonder goed voor mekaar. Afwisselend en niet standaard. De bietenrisotto was heerlijk.