• Lid sinds 5 september 2013

Robin Hood

Arnhem

1. Anna's profielfoto
    Internationaal Arnhem

Zaterdag 8 november samen naar Arnhem geweest en weer bij Robin Hood aangeland. Heerlijke dagschotel gegeten (biefpuntjes, gebakken aardappelen, patat, salade en warme groentenmix) met een fles rode wijn erbij voor krap 40 euro!!! Zeer gastvrije ontvangst en snelle bediening! Tijdens het wachten op het eten kregen we een lekker hapje vooraf van het huis! Dit restaurant ademt een knusse, gezellige en warme sfeer uit. Ze zijn er echt op uit om de gasten een goede tijd te geven. Wat ons betreft een aanrader voor iedereen die graag lekker eet in een sfeervolle omgeving en dat voor een zeer redelijke prijs!

2. Anna's profielfoto
    Anna heeft een recensie geschreven voor Le Grand Prix

Door Zandvoort lopend kwamen we langs Le Grand Prix en gingen er naar binnen omdat mijn vrouw heel nodig naar de wc moest. Toen we dat vertelden en dat we een drankje zouden bestellen vertelde de gastvrouw dat we ons niet verplicht hoefden te voelen iets te drinken en ook zonder dat gebruik van het toilet konden maken. Dat was zo'n hartelijk gebaar dat we er bleven om wat te drinken en vroegen toch even de kaart te mogen zien.

Kortom, we zijn er gebleven en hebben heerlijk gegeten (visschotel), fantastisch klaargemaakt, heerlijk van smaak en heel divers en compleet! Zelf een salade samenstellen aan de saladebar, frites, gebakken aardappeltjes, heerlijke sausjes erbij en een knapperig warm broodje met kruidboter vooraf. Na afloop kregen we een toetje van het huis aangeboden. Fantastisch.

Het onverwachte bezoekje aan Le Grand Prix heeft voor ons van deze dag een heel speciale gemaakt! Als we weer in de buurt zijn eten we weer bij Le Grand Prix! Wat ons betreft een echte aanrader!

Cor & Anna uit De Steeg

3. Anna's profielfoto
    Anna heeft gereageerd op een recensie van Robin Hood

Klopt, maar allemaal enen geven en het eten van een fietsband prefereren boven het daar aangeboden voedsel, komt niet geloofwaardig over. Zo slecht kan het niet zijn! Hij geeft bijvoorbeeld ook een 1 voor de ambiance, terwijl het een gezellig ingerichte zaak is. Nu kan het natuurlijk zijn dat zijn smaak uitgaat naar een strakke moderne inrichting, maar dan nog....een 1? Dan zal hij 90% van de hureca een 1 moeten geven op dit punt. Die recensent spoort niet en als jullie deze recensie wel als serieus beoordelen dan vind ik dat EET NU niet serieus genomen kan worden. Da soort extreme onzin recensies zouden jullie moeten weren!

4. Anna's profielfoto
    Anna heeft gereageerd op een recensie van Robin Hood

Als jullie als EET NU serieus genomen wilt worden kun je deze reactie maar beter schrappen. Dit slaat nergens op. Kijk naar de rest van de reacties en je zult niet kunnen ontkennen dat dit volledig uit de toon valt en..... dus niet kan kloppen!
    Absoluut ongeloofwaardig en dat heeft ook zijn weerslag op de geloofwaardigheid van EET NU! Ben benieuwd naar jullie reactie. Het is heel makkelijk om onder een alias verzonnen en compromitterende reacties te plaatsen op EET NU. Ben benieuwd of jullie deze in voorkomend geval zouden herkennen en uitfilteren.

5. Anna's profielfoto
    Anna heeft gereageerd op een recensie van Robin Hood

Nemen jullie zon ongemotiveerde reactie serieus?

6. Anna's profielfoto
    Internationaal Arnhem

We werden samen zo gastvrij en vriendelijk ontvangen en het eten was zo goed en smakelijk dat ik het hier even kwijt wil! Robin Hood is een gezellige en knusse zaak waar je je als gast meteen thuis voelt! Heerlijk eten, hartelijke en snelle bediening voor een zeer schappelijke prijs! Met een lekker flesje wijn erbij voor iets meer dan vier tientjes totaal! En koffie van de zaak toe! Super. Wat ons betreft is Robin Hood nummer 1 in Arnhem. Een absolute aanrader!

7. Anna's profielfoto
    Internationaal Arnhem

Vanavond gegeten bij Robin Hood in Arnhem. Er kwam net een gezellige tafel voor de zaak op het terras vrij toen we aankwamen en daar zijn we dan ook lekker gaan zitten. Vanaf dat moment begon het ultieme gastronomische genieten. We werden hartelijk welkom geheten en voelden ons er gelijk helemaal thuis. We bestelden ossehaaspuntjes die vergezeld bleken te gaan van bourgondische frieten, een frisse salade en heerlijke in bouillon gekookte groenten. Daarvoor was al stokbrood met kruidenboter en knoflooksaus gebracht, samen met een kaasplankje met meerdere soorten kaas en o.a. olijven. Heerlijk vooraf! De fles huiswijn die we bestelden bleek een mooie Chileense Merlot waarbij ook een karaf koel water met extra glazen inbegrepen bleek te zijn. De uiterst vriendelijke bediening kwam op gepaste momenten informeren of alles naar wens was en toen we wat extra groeten vroegen werd dit zonder problemen en zeer snel gebracht. Al met al een heerlijk uitje gehad. Gastvrij en hartelijk onthaal, gezellige ambiance prima en snelle bediening, heerlijk eten en voor een prijs/kwaliteitsverhouding die wat ons betreft een 11 verdient. We moesten voor dit alles inclusief de fles wijn, voor twee personen in totaal 42,50 afrekenen. Dus ruim twee tientjes per persoon.
    Waar vind je dit in Nederland? Wat ons betreft is Robin Hood een absolute aanrader! De reacties van gasten die dit restaurant maar niets vinden begrijpen wij echt niet.