1. Vanavond gegeten bij Robin Hood in Arnhem. Er kwam net een gezellige tafel voor de zaak op het terras vrij toen we aankwamen en daar zijn we dan ook lekker gaan zitten. Vanaf dat moment begon het ultieme gastronomische genieten. We werden hartelijk welkom geheten en voelden ons er gelijk helemaal thuis. We bestelden ossehaaspuntjes die vergezeld bleken te gaan van bourgondische frieten, een frisse salade en heerlijke in bouillon gekookte groenten. Daarvoor was al stokbrood met kruidenboter en knoflooksaus gebracht, samen met een kaasplankje met meerdere soorten kaas en o.a. olijven. Heerlijk vooraf! De fles huiswijn die we bestelden bleek een mooie Chileense Merlot waarbij ook een karaf koel water met extra glazen inbegrepen bleek te zijn. De uiterst vriendelijke bediening kwam op gepaste momenten informeren of alles naar wens was en toen we wat extra groeten vroegen werd dit zonder problemen en zeer snel gebracht. Al met al een heerlijk uitje gehad. Gastvrij en hartelijk onthaal, gezellige ambiance prima en snelle bediening, heerlijk eten en voor een prijs/kwaliteitsverhouding die wat ons betreft een 11 verdient. We moesten voor dit alles inclusief de fles wijn, voor twee personen in totaal 42,50 afrekenen. Dus ruim twee tientjes per persoon.
    Waar vind je dit in Nederland? Wat ons betreft is Robin Hood een absolute aanrader! De reacties van gasten die dit restaurant maar niets vinden begrijpen wij echt niet.