Alexandros Konstantinidis heeft nog geen foto toegevoegd

1. Alexandros Konstantinidis's profielfoto
    Alexandros Konstantinidis heeft gereageerd op een recensie van Alexandros

wij krijgen zoveel gasten binnen en als er een zo'n goedkoop stelletje binnenkomt die nooit uit eten gaat en via een snackbar eindelijk ook via vv een keer uit eten kan krijg je dit met u betaalde bon was u duurder uit bij de snackbar blijft u beter bij de snackbar en ga geen restaurants verpesten

2. Alexandros Konstantinidis's profielfoto
    Alexandros Konstantinidis heeft gereageerd op een recensie van Alexandros

u zegt de eigenaar wat niet klopt want de eigenaar neemt geen telefoon op en inderdaad we reserveren nooit voor op het terras dus daar hadden de gene die u belde wel gelijk in mvg alexandros

3. pretoogjes 'zus

Via groupon gegeten bij Alexandros.

Erg gezellig en erg lekker. De bediening was vriendelijk,persoonlijk , open en maakten lekker de sfeer in het restaurant. Eten was goed en vlees erg lekker mals.
    echt een aanrader voor een gezellige avond!!!

4. Alexandros Konstantinidis's profielfoto
    Alexandros Konstantinidis heeft gereageerd op een recensie van Alexandros

Inderdaad als je niet van kwaliteit weet moet je niet meer bij ons komen en inderdaad voortaan bij de snackbar eten mvg alexandros

5. Alexandros Konstantinidis's profielfoto
    Alexandros Konstantinidis heeft gereageerd op een recensie van Alexandros

Beste bruis alexandra heeft een vriend en is weg bij ons en het eten is super vers en boven de gemiddelde hebben al jaren dezelfde kok dus wat u zegt klopt niet mvg alexandros

6. Alexandros Konstantinidis's profielfoto
    Alexandros Konstantinidis heeft gereageerd op een recensie van Alexandros

Beste Jasper weet niet onder welke restaurant je was maar zeker niet bij alexandros iedereen voelt zich altyd thuis in mijn restaurants en als je het verse eten wat de koks maken matig vind kun je beter bij de snackbar blijven eten en niet bij mijn zaken mvg alexandros