1. Donderdagavond zijn we met mijn dinerbon van Vakantieveilingen gaan eten bij Alexandros. De ontvangst was matig ondanks de reservering. Het was al redelijk vol. De vrouwelijke bediening vertelde dat er geen toeslag werden berekend op onze dinerbon. Voor de zekerheid gevraagd wat een 3 gangen-menu inhield. We mochten ALLES van de kaarten bestellen, echter na een paar minuten kwam het zusje van de eerste serveerster en vertelde dat wij toeslagen zouden krijgen op gerechten boven een bepaald bedrag. Verbazing alom. Na lang wachten kregen we eindelijk onze drankjes. Het gekozen voorgerecht (met €2, = toeslag) bestond uit 3 niet warme gamba's met een minimale knoflookolie. Het hoofdgerecht, ook met toeslag, de lamsbout mistte de beloofde groenten, het vlees was droog maar wel warm. Er lagen alles bij elkaar 8 frieten en 2 eetlepels rijst op een schaaltje voor 2 personen. De uitgebreide salade met overheerlijke saus bestond uit een schepje sla met mini dressing. De tzaziki was niet meer dan 1 eetlepel, op het bord gekwakt. De gegrilde schotel van mijn partner, ook met toeslag, de portie was minimaal en niet meer lekker heet van de grill en op een koud bord geserveerd. De desserts waren restaurant onwaardig. De keuze was minimaal. Het zusje kreeg elke keer de schuld: nu had ze niet genoeg gebak gemaakt, daarom de keuze "surprise van de chef" besteld. Het was een slechte verrassing: 3 bolletjes ijs met een stukje kleffe cake versierd met streepjes saus uit een flesje. De baklava bestond uit een mini stukje met 1 half gesmolten bolletje ijs en een van het bord weglopend dotje slagroom.
    De 2 sterren voor de sfeer hebben ze aan ons te danken, want die hebben we zelf gecreëerd.
    Dit Griekse restaurant is het slechtste, waar we ooit hebben gegeten!

1,2

1. wij krijgen zoveel gasten binnen en als er een zo'n goedkoop stelletje binnenkomt die nooit uit eten gaat en via een snackbar eindelijk ook via vv een keer uit eten kan krijg je dit met u betaalde bon was u duurder uit bij de snackbar blijft u beter bij de snackbar en ga geen restaurants verpesten