• Lid sinds 23 juli 2011

Lubbelinkhof

Odoorn

Café Sjiek

Maastricht

albert heeft nog geen foto toegevoegd

1. albert's profielfoto
    albert heeft een recensie geschreven voor 't Parlement
    Internationaal Helmond

Mooi restaurant-eetcafé met een prachtige ambiance. Gastvrije en attente bediening. Een aanrader wanneer je in een gezellige on-Nederlandse sfeer toch lekker Brabants wilt eten.

2. albert's profielfoto
    albert heeft een recensie geschreven voor Lubbelinkhof

In 2009 hier gelogeerd en gedineerd. Een geweldig mooie ambiance van hotel en omgeving, rustig en verstild. Chic, modern en mooie interieur vormgeving. De keuken is meer dan een compliment waard, van mij mag het een ster dragen. Hier weet men hoe een gast ontvangen en verzorgd moet worden. De gast verwennen met culinaire geneugten. En deze gast had daar al heel wat ervaring mee.

Dit hotel en restaurant is daarom zeer aan te raden.

Grand Chapeau.

3. albert's profielfoto
    albert heeft een recensie geschreven voor Eden Hotel
    Nederlands Emmen

In 2009 hier gelogeerd en gedineerd. Ieder zal zo z'n kwaliteitsgrenzen hebben, maar ik ben hier niet tevreden over. Pover ontworpen interieur met hoge pretenties. Het diner was werkelijk geen stuiver waard. Het bestek was zelfs van minderwaardige kwaliteit. Ben daarna dan ook in de stad opnieuw gaan eten.

Zo zie je maar weer, wat de één geweldig vindt, is voor de ander een afknapper.

4. albert's profielfoto
    albert heeft een recensie geschreven voor Flamingo's Plaza

Attente gastvrije bediening, ruime zitplaatsen, ook aan de einzelgänger wordt gedacht. Prima en overweldigende keuze aan gerechten en desserts. Vooral vers, wat een groot pluspunt is. De kwaliteit is dan ook voortreffelijk, wat bij Wok-collega's nogal eens achterblijft.

Chapeau voor Ajong en zijn charmante vrouw.

5. albert's profielfoto
    albert heeft een recensie geschreven voor Restaurant ten Cate

In 2009 hier verschillende malen gelogeerd en gedineerd, tot mijn grote tevredenheid. Uitstekend onthaal aan de hotelbalie.

De keuken heb ik als fantastisch ervaren. Zelden complimenteer ik de kok, maar een pluim is dik verdiend.

Mijn Belgische collega was zowaar onder de indruk, en dat wil wat zeggen. Een Belg tevreden stellen in een Hollands restaurant ligt niet voor de hand.

Chapeau.

6. albert's profielfoto
    albert heeft een recensie geschreven voor De Tamboer

Kwaliteit wisselt nog weleens, maar als je geen grote pretenties hebt is het er goed te eten. Echte verrasssingen biedt de kaart niet, de aperitieven zijn erg beperkt. Geen Cynar in huis en het zelfs niet kennen, getuigt niet van een grote warenkennis. Ook sluit de keuken nogal vroeg (in het najaar). Middelburg is geen stad van het savoir vivre, het heeft geen bourgondisch culinaire reputatie.

7. albert's profielfoto
    albert heeft een recensie geschreven voor Het Packhuys

Het is alweer een jaar geleden dat we hier hebben gegeten. Het was wel goed, maar ook weer niet om rond te bazuinen. Misschien zijn we teveel verwent met de Belgische keuken van Luik. De tafeltjes zijn wat aan de kleine kant, de zitplaatsen wat krap op elkaar. Het interieur had een betere ontwerper verdient, die meer gevoel voor historische entourage heeft. Maar voor de rest was niets op de bediening aan te merken.

8. albert's profielfoto
    albert heeft een recensie geschreven voor Café Sjiek

Café Sjiek is één van de eerste eetcafé's van Maastricht. Al ruim 25 jaar een constante goede kwaliteit met vaak een verrassende seizoensmenukaart en uitstekende wijnen. Waar vind je nog een kwarteltje op de kaart voor een redelijke prijs?

Chapeau voor Robin.