• Lid sinds 9 mei 2018

De Branding

Yerseke

Het Postkantoor

Goes

AB heeft nog geen foto toegevoegd

1. AB's profielfoto
    AB heeft een recensie geschreven voor De Branding

Voor ons de eerste keer bij De Branding. Lekker gegeten! Het was echter heel erg warm in het gedeelte van de zaak waar wij zaten. Dat zorgde ervoor dat je toch minder lekker kon eten. Gelukkig werden er op den duur wat ramen open gezet, maar het bleef warm. Één persoon van ons gezelschap eet graag vis. Hij had vooraf de gegratineerde mosselen en als hoofdgerecht de gebakken paling. Hij heeft genoten en vond het erg smaakvol! Ikzelf had vooraf carpaccio van ossenhaas, waarbij ik de croutons die erop lagen helaas nogal "muf" vond smaken. De varkenshaas als hoofdgerecht was prima, echter iets aan de droge kant en de champignonsaus aan de zoute kant. Het dessert, een klassieke dame blanche, was lekker. Al met al lekker gegeten. De zaak ziet er keurig uit en ook de toiletten zijn erg netjes. We zagen airconditioning hangen, wellicht goed om die op warme dagen ook te gebruiken. Dat zorgt toch voor comfortabeler dineren.

2. AB's profielfoto
    AB heeft gereageerd op een recensie van Het Postkantoor

Geachte Linda van Amadore,

U reageert op mijn recensie en wil een kopje koffie met mij drinken maar u beweert dat mijn recensie niet is gebaseerd op mijn ervaring maar op frustraties? U noemt het zelfs modder gooien. Dàt is nou precies de reden waarom Amadore NIET gastvrij en NIET klantvriendelijk is. En dat is ook precies de reden waarom ik volledig achter mijn recensie sta en ik geen behoefte voel om met u een kopje koffie te gaan drinken. U neemt iemand die een recensie plaatst niet eens serieus.
    Zoals ik al zei; Amadore heeft nog héél wat te verbeteren. Succes daarmee!

3. AB's profielfoto
    AB heeft een recensie geschreven voor Het Postkantoor

AB

Vanavond met z'n tweeën een hapje gaan eten bij het Postkantoor. Eerdere ervaringen waren niet goed, maar toch weer eens geprobeerd. Helaas, weer enorm tegengevallen. Vooraf bestelden we de "bruschetta mix". "To share" stond erbij op de menukaart. Wat uiteindelijk op tafel gezet werd waren drie bruschetta's. Als je die wilde "sharen" moest je ze nog wel even zelf halveren. Het "to share" concept missen wij hier dan ook even...
    (Als enige pluspunt: de guacamole was zalig!)
    Als hoofdgerecht beide de fusilli carbonara besteld. Het gerecht was op zich smakelijk maar qua hoeveelheid ècht geen hoofdgerecht. Eerder een tussengerecht. Maar wellicht verkleinen ze de porties omdat het op dinsdag "pasta dag" is, alle pasta's voor €9,95. Maar zelfs dat was het niet waard. Over de ambiance (we zaten op het achterterras) kunnen we kort zijn: het is vies, verouderd en verpauperd. Echt weer aan vernieuwing/verschoning toe. In de bediening werken alleen tieners. Je merkt dat die het allemaal niet zo nauw nemen en dit baantje vooral zien als showen en hip zijn. Jerry van Zuylen pretendeert heel wat te zijn met zijn Amadore groep, maar in werkelijkheid is het vooral gebakken lucht. Willen ze de hoge prijzen op de menukaart verdienen, dan zal er nog héél wat moeten gebeuren (lees: veranderen)!

3,1