in Yerseke

Brengt het beste wat de Oosterschelde te bieden heeft.

1. Voor ons de eerste keer bij De Branding. Lekker gegeten! Het was echter heel erg warm in het gedeelte van de zaak waar wij zaten. Dat zorgde ervoor dat je toch minder lekker kon eten. Gelukkig werden er op den duur wat ramen open gezet, maar het bleef warm. Één persoon van ons gezelschap eet graag vis. Hij had vooraf de gegratineerde mosselen en als hoofdgerecht de gebakken paling. Hij heeft genoten en vond het erg smaakvol! Ikzelf had vooraf carpaccio van ossenhaas, waarbij ik de croutons die erop lagen helaas nogal "muf" vond smaken. De varkenshaas als hoofdgerecht was prima, echter iets aan de droge kant en de champignonsaus aan de zoute kant. Het dessert, een klassieke dame blanche, was lekker. Al met al lekker gegeten. De zaak ziet er keurig uit en ook de toiletten zijn erg netjes. We zagen airconditioning hangen, wellicht goed om die op warme dagen ook te gebruiken. Dat zorgt toch voor comfortabeler dineren.