• Lid sinds 6 februari 2017

Long Island

Hoofddorp

Mölke

Rijssen

A. Bos heeft nog geen foto toegevoegd

1. A. Bos's profielfoto
    A. Bos heeft een recensie geschreven voor Mölke
    Nederlands Rijssen

Geweldige speeltuin en hele lekkere pannenkoeken. De bediening was erg vriendelijk en aardig, ook voor de kinderen. Als wij weer in de buurt zijn komen wij zeker terug.

2. A. Bos's profielfoto
    A. Bos heeft een recensie geschreven voor Abel
    Internationaal Poortugaal

Wat een feestje voor onze kinderen, dit is echt een geweldig familie restaurant. Ook het eten was ontzettend lekker.
    Zeer vriendelijke bediening.

3. A. Bos's profielfoto
    A. Bos heeft een recensie geschreven voor Senbazuru

Bij binnenkomst werden wij niet echt heel vriendelijk welkom geheten. Alle gerechten waren voortreffelijk en wat een fantastische beleving. Alleen de bediening was niet goed. Wij moesten naar de bar lopen om nog wat te mogen bestellen en zelfs dat werd dan vergeten en niet gebracht. Er was een serveerster die bij het afruimen van de tafel steeds tegen je aan botste en nogal gehaast overkwam. Deze serveerster gedroeg zich arrogant en onvriendelijk. Gelukkig was er een andere serveerster die dit helemaal goed maakte, zij was erg vriendelijk en behulpzaam. Helaas, moest deze dame werken voor drie door de andere serveerster.
    Onze conclusie: zeer goed eten, een geweldige beleving, bediening kan beter, wij komen zeker snel weer terug.

4. A. Bos's profielfoto
    A. Bos heeft een recensie geschreven voor Mykonos

Heerlijk gegeten, echt heel heel goed. De bediening is erg oplettend en zeer vriendelijk. De sfeer is zeer goed.

5. A. Bos's profielfoto
    A. Bos heeft een recensie geschreven voor Il Giardino

In een woord geweldig! Heerlijk gegeten, een echte aanrader! Service helemaal geweldig.

6. A. Bos's profielfoto
    A. Bos heeft een recensie geschreven voor Da Rosario

Lekker gegeten! Pizza's erg lekker en de huiswijn was prima. De bediening is een beetje klunzig, maar wel erg vriendelijk. Er viel bestek en er werden glazen omgegooid. Ook werd de tafel na het hoofdgerecht niet geheel afgeruimd, beetje rommelig. De prijs is prima. Wij komen hier zeker terug.

7. A. Bos's profielfoto
    A. Bos heeft een recensie geschreven voor de Vogelensangh

Het was helaas geen gezellige familieavond!

Wij kregen voor/bij binnenkomst al sterk de indruk dat de bediening er absoluut geen zin in had. Hangen aan de zijkant van het pand bij de keuken met sigaretten in de hand, nogal luidruchtig populair pratend, wij werden bij binnenkomst niet opgemerkt en daar stond de bediening met ellebogen aan de bar te hangen. Zelf dan maar een tafel uitgezocht, terwijl er maar aan enkele tafels gasten zaten, dus het lag niet aan de drukte.

De aankleding binnen ziet er sfeervol uit. De kinderhoek mag geen naam hebben, is nogal klein en eigenlijk alleen geschikt voor de allerkleinsten. Jammer, een pannenkoekenhuis hoort toch een feestje te zijn voor kinderen. Ook de parkeerplaats is zeer donker en het is gevaarlijk om met kleine kinderen over te steken, omdat er weinig verlichting is.

Na zeer lang te hebben gewacht op ons drankje, dan eindelijk de kaart gekregen. Een eenvoudige kaart met vogelnamen, leuk en origineel. Helaas kon er bij onze serveerster geen lachje af. Bij het bestellen vertelde de serveerster dat een aantal gerechten niet besteld konden worden, jammer dat dit achteraf pas werd verteld, wij hadden immers al onze keuze gemaakt. Zo duurde het bestellen alleen maar langer en er was al zo weinig aandacht. Al heeft dit waarschijnlijk ook te maken met de eigenaar/bedrijfsleider (die volgens de serveerster aanwezig was), hij kwam nogal uitgeblust en ongeïnteresseerd over. Er waren ook momenten dat deze eigenaar/bedrijfsleider juist erg overdreven aanwezig was en nogal theatraal in de rondte liep. Ook zijn wij zelf maar naar de bar gelopen om nog een drankje te bestellen.

De pannenkoeken waren heerlijk en onze kinderen hebben gesmuld. De frieten niet knapperig, maar enorm slap en sompig. De biefstuk was smakeloos en droog. De saladedressing smaakte naar goedkope dressing uit een supermarktfles. Dit hebben wij gemeld, de enige reactie daarop was “oh”. De porties waren prima, omdat het niet smaakte. Als het wel had gesmaakt, dan waren de porties (gezien de prijs) erg karig.

Onze conclusie: niet gastvrij, bediening komt ongeïnteresseerd en niet gemotiveerd over, prima voor het eten van alleen een pannenkoek en niet echt vermakelijk voor kinderen.

3,4
  8. A. Bos's profielfoto
    A. Bos heeft een recensie geschreven voor Long Island
    Internationaal Hoofddorp

Wat een mooie locatie en wat een lekker eten. Heerlijk broodje voor 2 gegeten, echt voortreffelijk. Alleen de bediening was niet oplettend en erg afwezig. Wij hebben zeker 30 minuten naar lege borden moeten kijken en moesten een paar keer vragen om nog wat te mogen drinken. Jammer, maar zeker voor herhaling vatbaar. Eten en locatie top!

9. A. Bos's profielfoto
    A. Bos heeft een recensie geschreven voor Yamazato

Met een groep vrienden hier gegeten en helaas niet naar onze verwachtingen. Het eten was voortreffelijk! Alleen de bediening was echt heel heel slecht. De wijnen en water werden niet bijgeschonken. Wij moesten zelf naar naast gelegen tafel lopen om onze glazen in te schenken. Ook werd er zeer onduidelijk gesproken door de bediening en bijna alles ging in het half gebroken engels. Ook kwamen de gerechten niet gelijktijdig aan tafel, zo at een gedeelte van de groep eerst en dan het andere gedeelte. Niet echt gezellig. Wij hebben hier dagen later een e-mail over gestuurd en hebben hier wel een tegemoetkoming voor gekregen.

10. A. Bos's profielfoto
    A. Bos heeft een recensie geschreven voor Bella Vista

Wij werden vriendelijk welkom geheten. Het eten is heerlijk! Geweldige vegetarische lasagna en de pasta vongole erg lekker. Ook het voorgerecht focaccia met ham was overheerlijk. De bediening is vriendelijk en oplettend. Wij komen hier zeker terug!