Nieuwste foto's in Asten

Laatste updates in Asten

1. Jacobus van der Loop's profielfoto
    Jacobus van der Loop heeft een recensie geschreven voor De Klaproos

Heerlijke frites en vriendelijk personeel.

2. Bosboom's profielfoto
    Bosboom heeft een recensie geschreven voor Pesos
    Nederlands Asten

Het is geweldig eten bij Pesos. Ik heb een lactose en gluten intolerantie en dit was voor hun geen probleem. Heb ontzettend lekker gegeten en de andere ook heel goed. Super bediening. Goede kok. Dank jullie wel.

3. Willem Visschers's profielfoto
    Willem Visschers heeft een recensie geschreven voor DinerTijd

Willem Visschers

👌🏻

• Eindcijfer 10
  4. Fred Peters's profielfoto
    Fred Peters heeft een recensie geschreven voor Aglio e Olio

Deze beoordeling komt niet verder dan matig. De prijs/kwaliteit verhouding is echt niet goed. Veel te duur voorgerecht van € 18,50; een fles kraanwater van nog geen liter € 5,50. Grote gamba's uit de diepvries en daarna slecht gebakken, slap en weinig smaak voor € 32,50. Smakeloos sausje erbij. De tonijn was wel smaakvol en de groente erbij was knapperig. Erbij nog een flesje wijn van € 35, wat in de winkel € 8,50 kost. Nee, echt geen aanrader om er te gaan eten, jammer, want we hadden ons er op verheugd. De entourage is wel gezellig, maar die stilt de honger niet.

3,7
  5. Joyce deursen's profielfoto
    Joyce deursen heeft een recensie geschreven voor De Grutter

Joyce deursen

Wauw, wauw en nog eens wauw!! Het voorgerecht de “steak Tatar” was ongekend lekker. Toen kwam het hoofdgerecht de “uit de zee” het was oprecht alsof het vers uit de zee kwam. Perfecte manier bereid het was alsof wij ons waande in een 3 sterren restaurant. Als toetje hadden we een heerlijke vers gemaakte “kers op de taart”… wat een kers op de taart! Doet zijn naam eer aan. En dan nog als laatste de bediening. We kregen continu op het juiste moment te drinken. Super vriendelijk en de service van de serveerster, wauw. Wat een leuke en spontane meid. Al met al. Een super ervaring. Voor meerdere herhalingen vatbaar! Echt een aanrader

6. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor De Grutter
    Nederlands Asten

Gisteravond mogen genieten van een heerlijk etentje. We zaten aan een gezellige, ronde tafel. We hebben gekozen voor het samen uit, samen thuis menu. Het was heerlijk, wildgerechten, zalm, spareribs, heerlijk rood wijntje erbij, alles was lekker. En de bediening zeer vriendelijk. We zijn niets te kort gekomen. Zeker voor herhaling vatbaar!

7. Jelle's profielfoto
    Jelle heeft een recensie geschreven voor Jasmine
    Chinees-Indisch Asten

Afgelopen zondag bij dit restaurant chinees loempia afgehaald.
    De inhoud van de loempia is echt rampzalig halve plakje ham half eitje en de rest taugé
    Volgens mijn hebben ze bij dit restaurant echt crisis sorry hoor ik kom er niet meer.

8. Cees's profielfoto
    Cees heeft een recensie geschreven voor De Grutter
    Nederlands Asten

Ik ben op 12 november 2023 met mijn kinderen en kleinkinderen gaan eten, we waren met 11personen. We werden al snel gevraagd wat willen jullie drinken. Daarna hebben we een voorgerecht gehad, dat was redelijk goed, maar toen kwam het hoofdgerecht. Dat was zeer slecht, 5 van de 11 personen hebben het mee terug gegeven. Het waren 3 mensen welke vegetarisch zijn en deze bestelde een piza, deze kwam uit de diepvries en was nog koud van binnen. We maakte hierop een opmerking en ging mee terug om opgewarmd te worden, maar smaakte niet meer. De opmerking van de eigenaar was Piza moet je hier tegenover eten. 2 Hadden kipsaté besteld, de kip was maar half gaar, de friet en het overige eten was half koud, al met al was mijn verjaardag met het eten geen succes geweest. Ze moeten bij de Grutter nog heel veel leren en eerst nadenken wat voor opmerkingen ze maken als je een klacht indient.

3,5
  9. Anja's profielfoto
    Anja heeft een recensie geschreven voor De Grutter

Nooit meer.
    Heb een carpaccio salade besteld. De grote. Prijs €20,- . Natuurlijk al best prijzig voor een salade. Maar ik dacht laten we ons een verwennen.
    Helaas. Wat een teleurstelling.
    Groot bord sla, sla en nog eens sla. 3 stukjes tomaat en paar dunne plakjes carpaccio. Daaroverheen "truffelmayonaise". Truffel ver te zoeken. Het geheel was smaakloos. Natuurlijk heb ik dit alles direct aangegeven bij de serveerster. Dat de prijs kwaliteit echt niet kan. Haar reactie" wij maken niet de prijzen maar zal het doorgeven." Ze kwam niet terug. Toch maar een paar hapjes gegeten. Maar zoals gezegd smaakloos dus heb het laten staan. Mijn man had sandwich kip special. Deze wat top ook qua prijs super.
    Bij het ophalen vroeg serveerster (een andere) of het had gesmaakt. ? Wat? Zie mijn bord. En ik heb het tegen jou collega gezegd. En wat zei ze? " wij maken niet de prijzen" ok. Moeten ze dit zeggen? Vreemd dat beide dezelfde reactie geven toch🤔
    Maar daar is het bij gebleven.
    Als het gesmaakt heeft prima. Ben je niet tevreden dan is dat jammer voor de gast. 0 service.
    Had dit bericht liever niet geschreven maar heb geprobeerd het ter plekke aan te geven maar geen gehoor. Dan hoop ik dat ze er op deze manier iets van opsteken.

1,1
  10. Michel Gerits's profielfoto
    Michel Gerits heeft een recensie geschreven voor Mykonos

Michel Gerits

Wat een circus tent.
    Veel klanten verloren om dat ze schandalig duur zijn. En als je ziet wat je op je bord krijgt voor je geld dan is dit rampzalig.
    Normaal gesproken waren ze in het weekend tot in de nacht open nu is het in het weekend na 21:00 uur niks meer te beleven. Dinsdag En Woensdag Gesloten
    Ze moeten het echt hebben van bepaalde klanten als die er niet meer zijn dan kan hij zijn zaak gaan sluiten!!!

3,2
  11. Nolden's profielfoto
    Nolden heeft een recensie geschreven voor 't Stationneke

Op een woensdagavond denk je gemakkelijk en snel een frietje te gaan halen, terras echt niet druk, half bezet. Ongeveer 45/50 minuten moeten wachten op een frietje! Meerdere mensen waren aan het klagen over hoe lang we moesten wachten! Online bestellingen hadden zeker voorrang. Ga hier niet meer eten, schandalig deze tijden!!

12. Innesto's profielfoto
    Innesto heeft gereageerd op een recensie van Innesto

Beste Ton, er is u wel gezegd dat we geen beschikbaarheid meer hadden. We vroegen of u gereserveerd had voor het restaurant. Dat niet reserveren is met peelpeuzelen is toch niet zo vreemd? Daarnaast wordt het op voorhand duidelijk gecommuniceerd. Wij bieden als service dit voor het land van Peel aan. Echter kunnen wij enkel plaatsen op beschikbaarheid. Verder was ons restaurant volledig volgeboekt en ook de zaal. Dat u op dat moment geen auto of tafel bezet zag wil niet zeggen dat die gasten niet komen of al aanwezig zijn in de zaal. De gasten werden ontvangen op dat moment in de zaal. En waarom zou er geen maximale capaciteit aan onze locatie mogen zitten? Als er geen beschikbaarheid meer is kunnen wij u ook helaas niets aanbieden. Dit heeft toch niets met ongastvrijheid te maken? Als een theater volgeboekt zit, en u komt aan dat u twee uur heeft gereden en ook naar de voorstelling wilt, en u helaas nee krijgt omdat het is volgeboekt, is dit ook ongastvrij? Peelpeuzelen is ook niet een specifieke route. U kunt een peelpeuzel op beschikbaarheid inleveren. En ik durf u met zekerheid te zeggen ons team is gastvrij en ik heb het verhaal gehoord en u bent netjes te woord gestaan. Dat het voor u een teleurstelling is dat er geen beschikbaarheid was of plaats, kan ik me voorstellen. Maar iedere locatie heeft zijn of haar maximale capaciteit voor die dag.

Met vriendelijke groet, Danny Driessen

13. Ton's profielfoto
    Ton heeft gereageerd op een recensie van Innesto

Beste Danny,
    Het is ook raar want je kunt niet reserveren, en op basis van beschikbaarheid zijn jullie de enige.
    Er is tegen ons niet gezegd dat jullie vol waren geboekt.
    Verder hebben wij de 100 gasten niet gezien.(ook niet op de parkeerplaats waar 8 auto's stonden. En toen we aan kwamen de vraag kregen of we gereserveerd hadden??
    Maar het gaat ook om gastvrijheid. Ik geloof ook wel dat jullie een top team hebben. Maar het gaat mij dat wij na een lange fietstocht gewoon zonder verder iets aan te bieden weg gestuurd werden.
    Dus weinig gastvrij.

Gr Ton

14. Innesto's profielfoto
    Innesto heeft gereageerd op een recensie van Innesto

Beste heer mevrouw, Bedankt voor uw recensie. Echter wat u beschrijft klopt niet geheel. Ons restaurant was voor die avond volledig volgeboekt a 120 couverts voor de avond. Op uw aankomst was er een groot diner in onze feesthoeve en aangesloten terras voor 100 gasten bezig. Hierdoor kunnen wij niet eerder restaurant gasten ontvangen. Vandaar dat wij die zondag enkel geen peelpeuzelaars kunnen ontvangen. Dit is u verteld. Peelpeuzelen is duidelijk aangegeven dat het enkel o.v.b. van beschikbaarheid is. Waarom zou dit ongastvrij zijn? Jammer dat u geen begrip heeft voor een gemotiveerd en gedreven team die iedere dag mega hard werken om alle gasten het naar zijn of haar zin te maken. In ieder geval bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Danny Driessen INNESTO

15. Ton's profielfoto
    Ton heeft een recensie geschreven voor Innesto
    Italiaans Asten

Via peelpeuzelen een mooie fietstocht gemaakt.
    Aangekomen bij innesto zonder pardon weg gestuurd.
    Er was geen plaats meer O.b.v beschikbaarheid staat in de beschrijving.
    Zeer ongastvrij.

16. Wilhelmien van de Weijer's profielfoto
    Wilhelmien van de Weijer heeft een recensie geschreven voor Innesto
    Italiaans Asten

Wilhelmien van de Weijer

Het was in 1 woord GEWELDIG!
    Lekker gegeten, mooie gezellige groene omgeving, personeel erg attent.
    Kortom een gezellige top avond gehad 👍

17. Elly's profielfoto
    Elly heeft een recensie geschreven voor Snackbar 't Stuupke

Heb in heel wat cafetarias friet gehaald, maar jullie friet is de beste ooit gegeten.
    Ook de bediening is vriendelijk.
    Mijn complimenten.Dikke 10

18. F van Andel's profielfoto
    F van Andel heeft een recensie geschreven voor DinerTijd

F van Andel

Vriendelijke ontvangst goede uitleg erg lekker eten en ondanks dat het druk was geen “overlast” van overige gasten.
    Kortom een supergoed restaurant.

19. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor 't Stationneke

Ik vind de prijzen abnormaal hoog 11. Piek voor een hamburger 3,25 klein frietje plus mayo 4 euro. Die zijn van de pot gerukt.

2,5
  20. G. Peters's profielfoto
    G. Peters heeft een recensie geschreven voor Frietexpress

Het eten op St Jozefplein was naar verwachting maar de bediening en het humeur van de frietbakker was ver beneden peil met een zeer agressive en onfatsoenlijke houding!