Nieuwste foto's in Zurich

Er zijn geen foto's gevonden.

Laatste updates in Zurich

1. M's profielfoto
    M heeft een recensie geschreven voor Haje
    Nederlands Zurich

Niks mogen bestellen ik had alleen contant geld bij mij moest perse pinnen

2. Jacob's profielfoto
    Jacob heeft een recensie geschreven voor Haje
    Nederlands Zurich

Vandaag hier gegeten. Moesten vijftig minuten wachten voordat een hamburger op een broodje en drie stokjes satevlees op tafel werden gezet inclusief een schaaltje in vette olie gebakken aardappelen. Na het lange wachten hadden wij echt beter verwacht, temeer omdat het ook niet erg druk was in het restaurant. Jammer, hier komen wij dus niet weer.

2,8
  3. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Haje
    Nederlands Zurich

Kende dit restaurant van Hajé niet. Was een behoorlijke teleurstelling. Jammer dat er in het paasweekend vrijwel geen personeel aanwezig was. Lang wachten. Ca. 40 minuten voordat de maaltijd geserveerd werd terwijl op dat moment vrijwel geen gasten waren. Ook geen personeel gezien gedurende die tijd. De maaltijd werd op het terras geserveerd zonder een placemat oid op tafel. Niet echt fris. Maaltijd was beneden de maat, zag er niet alleen onsmakelijk uit maar was ook niet lekker (geen saus bij het gerecht, boontjes niet gaar, ei van het formaat kwartelei, schnitzel droog). Toen we hierover een opmerking maakten zei de dame "zo doen we het altijd" om er, bij vertrek, aan toe te voegen "tot de volgende keer". Als ik te horen krijg dat het de volgende keer weer zo is, is er zeker geen enkele reden om nog een keer langs te komen. Dat er nog verbouwd wordt is niet zo'n punt (niet gezellig maar daar wordt aan gewerkt), maar personeel en kwaliteit van de maaltijd was absoluut niet in orde.

1,5
  4. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Haje
    Nederlands Zurich

Een paar maanden geleden was het nog prima voor elkaar, daar gingen we dus nu ook weer vanuit. Aangekomen in Zürich viel het op dat de keten Haje' nu de scepter zwaait. Het viel al op dat de gerechten een stuk duurder waren, verder waren er geen aardappelen voorradig, de saus op de saté werd vergeten, drankjes waren lauw, de schnitzel werd droog geserveerd, zonder enige vorm van saus… Al met al bijzonder matig, we waren een regelmatig bezoeker, maar dit was voor ons de laatste keer!

3,4
  5. Wolter's profielfoto
    Wolter heeft een recensie geschreven voor Routiers

Wolter

Sfeerloos. Ongeïnteresseerd nors personeel. Onvriendelijke bediening zonder service of glimlach. Duur eenvoudig voedsel. Even doorrijden naar Bolsward!

3,1
  6. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Routiers

Peter

We hadden als groep gereserveerd.
    Schaslick was half gaar.
    Service is goed.

Prijs / hoeveelheid verhouding is erg weinig voor wat je krijgt.

1,6
  7. Jacob's profielfoto
    Jacob heeft een recensie geschreven voor Routiers
    Nederlands Zurich

Op onze terugreis van familiebezoek hebben wij hier gegeten. Het overtrof onze verwachtingen, wat een vriendelijke bediening en wat voortreffelijk eten. De kok en bediening verdienen een dikke pluim. Wij houden dit adres in ons geheugen om hier vaker te gaan eten.

8. Frans van Boeckel's profielfoto
    Frans van Boeckel heeft een recensie geschreven voor Hotel-cafe-restaurant De Steenen Man

Frans van Boeckel

Wat slecht en duur. €8,50 voor een bord friet. Nooit meer.

9. H. Langenberg's profielfoto
    H. Langenberg heeft een recensie geschreven voor Routiers

H. Langenberg

Super. De biefstuk (rumphsteak), met gebakken aardappelen en witlof was echt super. Ondanks dat we er nooit komen (te ver) werden we toch de volgende dag herkend. Perfecte bediening, erg attent.

10. Janny Wispelwey's profielfoto
    Janny Wispelwey heeft gereageerd op een recensie van Hotel-cafe-restaurant De Steenen Man

deze recensie ook plaatsen.

11. Janny's profielfoto
    Janny heeft een recensie geschreven voor Hotel-cafe-restaurant De Steenen Man

Op de fiets naar Zurich en een lunch bij de Steenen man.
    Op het terras achter bij de dijk een plate slibtong gegeten, heerlijk. Met sla en rode biet en krokant gebakken friet zoals ik ze het liefst heb. En niet te vergeten de saté... smullen!! Dit gaan we vaker doen...

12. Karel Franssen's profielfoto
    Karel Franssen heeft een recensie geschreven voor Routiers

Karel Franssen

Zojuist een heerlijke gyros schotel gegeten. Alles lekker vers en niet vet, voor een redelijke prijs!
    Zeker een aanrader! Bediening is vriendelijk en houdt alles goed in de gaten!

13. yannickenpap's profielfoto
    yannickenpap heeft een recensie geschreven voor Routiers
    Nederlands Zurich

Beetje eng en afgelegen, maar wel lekker.

14. Hilde's profielfoto
    Hilde heeft een recensie geschreven voor Routiers
    Nederlands Zurich

Hier kun je altijd heerlijk eten, van heel eenvoudig tot iets luxer dan je normaal bij wegrestaurant verwacht. Supervriendelijke bediening en niet duur. Echt een aanrader!

15. Petra vd Veen's profielfoto
    Petra vd Veen heeft een recensie geschreven voor Hotel-cafe-restaurant De Steenen Man

Petra vd Veen

Afgelopen donderdag met m'n ouders en zuster hier een hapje gegeten. Allemaal iets anders. De apfelstrudel was heerlijk. De vegetarische maaltijd was super en m'n vader was heel tevreden over de patat en kroket. Een aanrader.

16. Kor Wijngaarden's profielfoto
    Kor Wijngaarden heeft een recensie geschreven voor Routiers

Kor Wijngaarden

We houden regelmatig een vergadering bij Routiers Zurich. Het ligt voor ons zeer centraal, de gastvrijheid is geweldig en na de vergadering blijven we altijd eten. De kok verwent ons dan met een fantastische vismaaltijd met een prima prijs/prestatie verhouding!

17. Joop's profielfoto
    Joop heeft een recensie geschreven voor Routiers
    Nederlands Zurich

Helemaal top, goeie ontvangst. Heerlijk eten, alles overzichtelijk, hele vriendelijke mensen. Voor een wegrestaurant toch wel een van de beste. Zeker qua prijs kwaliteit een topper. Volgende keer stop ik er weer.

18. geer en nuup's profielfoto
    geer en nuup heeft een recensie geschreven voor Routiers

geer en nuup

Wij gaan regelmatig de dijk over en eten dan heerlijk, op de terugweg, bij Routiers in Zurich. Iedere keer als we er vandaan komen hebben we er een goed gevoel over.
    Eten en drinken is prima voor een zeer schappelijke prijs. De bediening is erg vriendelijk.

19. C. Valenkamp's profielfoto
    C. Valenkamp heeft een recensie geschreven voor Routiers

C. Valenkamp

Zeer fijne plek om even tot rust te komen en heerlijk wat te eten en te drinken. Geweldige service, lieve medewerkers. Heerlijk gebakje met een smakelijk bakje koffie is aan te raden. Top!

20. J Rotgans's profielfoto
    J Rotgans heeft een recensie geschreven voor Routiers

J Rotgans

Ik heb een allergie voor smaakversterkers. Als ik dat aangeef, weet deze kok van de hoed en de rand, en hoe dat ik in elkaar zit en wat je wel of niet kan eten. Op dit moment is dit het enige restaurant waar ik nog uit eten ga. Deze kok weet waar hij het over heeft en verstaat zijn vak.
    De verse vis is zeker een aanrader.